• Anonym (ingenglädje)

    Är less på allt

    Jag är verkligen less  på allt just nu.

    1. Politiken
    2. Coronan
    3. Arbetslösheten
    4. Värmen
    5. Ensamheten

    Hur fasiken ska man kunna må bra igen ?


    Allt känns bara SKIT!

  • Svar på tråden Är less på allt
  • Anonym (Tips från coachen)

    Köp en glass och ta ett dopp :) Det är sommar, passa på att njuta av livet!

  • Anonym (ingenglädje)
    Anonym (Tips från coachen) skrev 2021-07-07 22:05:07 följande:

    Köp en glass och ta ett dopp :) Det är sommar, passa på att njuta av livet!


    Hatar sommaren blir bara biten av broms och mygg när man badar och så är vattnet äckligt i Sverige
  • Anonym (Tips från coachen)
    Anonym (ingenglädje) skrev 2021-07-07 22:30:05 följande:
    Hatar sommaren blir bara biten av broms och mygg när man badar och så är vattnet äckligt i Sverige
    Det finns myggmedel och det finns utomhuspooler :) 
  • Anonym (Q)

    Om allt ändå känns skit så ta och gör något som gör att du kan förändra din situation. Hitta en utmanande utbildning eller steppa upp på jobb så att du har större möjligheter i framtiden. Eller ta tag i träning och livsstil så att du kan komma i form. Gör lite uppoffringar nu, när allt ändå känns skit, så att du kan få det bättre senare. 

  • Anonym (Naughty40)
    Anonym (ingenglädje) skrev 2021-07-07 22:30:05 följande:

    Hatar sommaren blir bara biten av broms och mygg när man badar och så är vattnet äckligt i Sverige


    Lite positivt tänkande skadar inte Tror du skulle må så mycket bättre då.
  • Stolt Farsa

    Ja jag håller delvis med dig. Det som jag framförallt tycker är jobbigt är stressen över alla dehär sakerna du nämner snarare än varje enskild sak i sig. Jag antar att man får försöka fokusera på det som är positivt snarare än tvärtom. Uppenbarligen dog du inte av coronan annars hade du ju inte kunnat sitta här och skriva.

    Lycka till

    Mvh

  • Bastardised
    Anonym (ingenglädje) skrev 2021-07-07 22:02:28 följande:

    Jag är verkligen less  på allt just nu.

    1. Politiken
    2. Coronan
    3. Arbetslösheten
    4. Värmen
    5. Ensamheten

    Hur fasiken ska man kunna må bra igen ?


    Allt känns bara SKIT!


    Förstår dig även om jag inte hyser samma negativa syn på alla de saker du nämner. 


    Koppla loss från det som du kan och som tynger dig, skit i läsa om den förbannade pandemin och bry dig inte om arbetslösheten (om du inte är direkt drabbad). Gör saker som tidigare i livet gjort dig glad och kanske ta upp någon form av hobby eller fördjupa dig i någon form av intresse.


    Allt är inte nattsvart och även om det låter jävligt klyschigt är det mesta vad man själv gör det till. 

  • Anonym (Lala21)

    Glöm inte att du en vacker dag kommer dö och då varar det förevigt! Och att du inte har hittat en partner tex, inte har några barn, bor ensam i nån liten lgh, och förmodligen inte ser nått vidare ut heller och hur var det med vikten?

  • Anonym (ingenglädje)
    Anonym (Lala21) skrev 2021-07-08 08:36:14 följande:

    Glöm inte att du en vacker dag kommer dö och då varar det förevigt! Och att du inte har hittat en partner tex, inte har några barn, bor ensam i nån liten lgh, och förmodligen inte ser nått vidare ut heller och hur var det med vikten?


    70 kg och 173cm

Svar på tråden Är less på allt