• NickeNorrlänning

    Vilken var den första porrfilmen du såg?

    Kommer du ihåg när du såg en porrfilm för första gången? 

    Jag är född på sjuttiotalet och när jag växte upp var det VHS och videobanspelare som gällde. 

    Jag hade redan hittat morsan och farsans porrfilm bakom böckerna i bokhyllan när jag gick i mellanstadiet, men inte kommit på tanken att titta på den. 

    En kompis kom på att vi kunde smuggla med den när vi hyrde en moviebox och kollade på film hemma hos honom. 

    Det var en kassett på 30 min med tre scener efter varandra. När vi tryckte på play så börjaden den mitt i en scen där en man med mycket stor kuk tog en kvinna bakifrån, det var 70-tal i alla fall, och på tyska. Kommer ihåg hur shockad och kåt jag blev på samma gång. Inget rakat här inte, full buske, men naturligt ändå. 

    Kunde hela rullen utantill efter ett tag, när jag tog mod till mig och satte den i videbandaren hemma ibland när jag var tidigt hemma. 

    Någon annan som kommer ihåg?

  • Svar på tråden Vilken var den första porrfilmen du såg?
  • Anonym (LL)

    Jag är över 40 och har aldrig sett porrfilm. Det har aldrig lockat.

  • Anders 386

    Troligen någon av "tecken"-filmerna, men det var ju oskyldigt jämfört med vad som finns idag. Kan ha varit "I jungfruns tecken". (1970-tal)
    Bara vi som är äldre vet vilka filmer jag pratar om. Det var Bio som gällde på den tiden - innan internet o tom innan VHS. Glad Men jag har inga mer specifika minnen från dom första filmerna jag såg.
    Iofs såg jag visst Mazurka på sängkanten också - men man kan inte kalla det porrfilm... Det kallades "erotisk komedi" och var oskyldigare än en modern Netflix-serie.

  • Anonym (Loo)

    Hittade pappas lilla samling högst upp i garderoben, jag och en tjejkompis,var väl runt 9 år. Filmen var från 70-talet och handlade om två tonårstjejer som förförde sin fransklärare under hemundervisning.

    Inte min grej. Och definitivt inte vid 9 års ålder.

  • Anonym (Claes)

    Star Virgin, Tiffany Lust och California Valley Girls....

  • Robert 558
    Anders 386 skrev 2021-09-13 10:52:52 följande:

    Troligen någon av "tecken"-filmerna, men det var ju oskyldigt jämfört med vad som finns idag. Kan ha varit "I jungfruns tecken". (1970-tal)
    Bara vi som är äldre vet vilka filmer jag pratar om. Det var Bio som gällde på den tiden - innan internet o tom innan VHS. Glad Men jag har inga mer specifika minnen från dom första filmerna jag såg.
    Iofs såg jag visst Mazurka på sängkanten också - men man kan inte kalla det porrfilm... Det kallades "erotisk komedi" och var oskyldigare än en modern Netflix-serie.


    Samma här, någon av "Teckenfilmerna". Ingen direkt hårdporr :) 
  • Anonym (manijkpg)

    Den gamla härliga "Sweet 69" från 80-talet... 

    Tycker fortfarande porrfilmer från 80-talet är de bästa! Tafatt handling och mysig sex... tycker det känns mer äkta.

  • Anonym (Mini)

    Den första var en lite äldre killkompis som petade in i videospelaren, vet inte vad det var ju, Avsugningar bara. Jag var 7 år. Undrade varför de "kissade" på tjejerna i min lilla hjärna. Tänkte inte mer på det. Inget tändande alls, var ändå en flitig onanist sedan typ sålänge sedan jag minns som barn, fast visste ju inte vad det hette då som liten. Visste bara att man fick smyga undan och smussla med det såklart. Haha herregud.

    När var 14 typ tittade vi på Emmanuelle typ mjukporr. Rätt ok för tonåringar tycker jag nu som 40 åring.

    Sedan också runt 14 års ålden hittade jag TV 1000, men vad dåliga dessa filmer var egentligen. Rätt äckliga kommer jag ihåg. Inte upphetsade.

    Är glad att nätporren finns, kan man hitta det man gillar lättare. Född tidigt 80-tal.

Svar på tråden Vilken var den första porrfilmen du såg?