• Onemore2018

    BF juni 2022

    Hej!

    Plussade igår, 2 streck på stickan och digitalt visade vacker gravid 1-2 veckor. Tänkte starta denna grupp så fyller vi på den med allt som kan tänkas till.

  • Svar på tråden BF juni 2022
  • sigridgunnar

    Vaknade upp med väldans mensvärk idag.. gick på toaletten hade liiiite brunaktig blodflytning. Det var vid 5 sen har det inte kommit mer.. hoppas på nidblödning..:(

  • Närsomhelstnu
    Isolines skrev 2021-09-29 15:33:55 följande:

    Någon annan som har eller har haft blödning i tidig graviditet?

    Hade en liten brun blödning/rosa flytningar på fm efter sex, är på äl+11. Nu inget mer. Känner sån jäkla oro.


    Jag hade spotting I flera dagar sist jag var gravid, så även denna gången, det är tyvärr väldigt vanligt. Vi är ju i fasen "vänta och se" ????så jobbigt
  • Närsomhelstnu

    Jag har bf 5/6-22 med mitt 4e barn. Minsta är bara 8 månader än, gode tid hehe.

    Kul att några fler liksom jag är några år över 30 :)

    Jag vågar inte var amed i någon fb grupp :/

    Hoppas denna gruppen fortsätter ändå, sist jag var med i en här drog alla till fb och gruppen dog ut :(

  • Oreokakan11

    Hej!

    Plussade för två dagar sen och har beräknad bf 12 juni.

    Ska bli spännande att följa allas resor!

    Har för tillfället molvärk och trött i kroppen

  • ask91
    Oreokakan11 skrev 2021-09-30 14:52:38 följande:

    Hej!

    Plussade för två dagar sen och har beräknad bf 12 juni.

    Ska bli spännande att följa allas resor!

    Har för tillfället molvärk och trött i kroppen


    Åh så kul! Grattis! Exakt samma för mig som det ser ut nu ???? Plussade också i förrgår och med beräknat 12/6 ????
  • Amanda6747
    Närsomhelstnu skrev 2021-09-30 13:08:44 följande:

    Jag har bf 5/6-22 med mitt 4e barn. Minsta är bara 8 månader än, gode tid hehe.

    Kul att några fler liksom jag är några år över 30 :)

    Jag vågar inte var amed i någon fb grupp :/

    Hoppas denna gruppen fortsätter ändå, sist jag var med i en här drog alla till fb och gruppen dog ut :(


    Jag har bf 9 juni och är 35 ????

    Är gärna med i en Facebookgrupp senare men nu är det super att vara med här!
  • Alexandra91


    Tog detta idag, bim+2. Känns väldigt svagt? Testade inte med morgonurin. Vad tror ni? Är de positivt är bf 6/6 :)
  • Oreokakan11
    ask91 skrev 2021-09-30 15:10:26 följande:
    Åh så kul! Grattis! Exakt samma för mig som det ser ut nu ???? Plussade också i förrgår och med beräknat 12/6 ????
    Grattis! <3
  • Oreokakan11

    Det är min första graviditet och vi lyckades på första försöket. Har bim 1 oktober (imorgon alltså) men testade bim -3 för att jag ville överraska mannen på hans födelsedag. Men är så orolig att jag ska få mens?? Haha, helt sjukt. Tog två test, ett test från testlagret som visade lite svagt men testet som jag tog från Clearblue visade plus inom några sekunder kändes det som. Vet inte vad det beror på, kanske för att utgångsdatumet är i november xD. Försöker inte tänka så mycket på det. 

    Har än inte haft några ömma bröst, men det har jag iofs aldrig haft innan mensen heller, vilket jag vet många får? Så är lite orolig för det men andra symptom jag haft är halsbränna, hade metallisk smak i munnen en morgon och så har jag haft mensvärk typ en vecka innan bim. Nu har jag mestadels mensvärk och det värker i ena äggstocken på höger sida, samt svanken lite. Känner mig lite illamående ibland men inget som riktigt tar över. Börjar känna mig trött men vet inte om det är pga att jag har ändrat mina rutiner eller krabaten som är i mig (<3). 

    Är det någon annan som varit med om mensvärken och värken i äggstockarna? Stressar ju upp mig lite för det :(

  • Närsomhelstnu
    Amanda6747 skrev 2021-09-30 15:11:09 följande:

    Jag har bf 9 juni och är 35 ????

    Är gärna med i en Facebookgrupp senare men nu är det super att vara med här!


    Kul, jag är 34 :)

    Ja men verkligen, är inte sugen på att gå ut med det än. Vill gärna varit på ul osv.
Svar på tråden BF juni 2022