• Nandez

    Farmen 2022

    I morgon börjar Farmen, har samlas vi och pratar om stort och smått om programmet.

    Väl mött

  • Svar på tråden Farmen 2022
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-01-18 19:42:00 följande:
    Det gick inte så bra för Bea att såga
    Nej det gjorde det inte....det var lite skrattretande, men det gick ju inte bra för killen heller som sågade innan Bea.
  • Johannus
    FulFörDig skrev 2022-01-18 19:51:44 följande:
    Trist att Kalle lämnade men Beas gråtvals kändes bara falsk
    Jag tyckte det var bra att han lämnade. Tror att om han hade blivit vald till storbonde då hade han stannat kvar, men nej jag har inte gillat hans sätt från första början så jag tyckte det var bra att han valde att gå.

    Ja Beas gråtvals var falsk ...eller så sökte hon bara empati för att folk ska gilla henne.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-01-18 20:01:24 följande:
    Det kan jag i och för sig förstå.
    Men samtidigt så borde han ju ha varit medveten om att han skulle vara tvungen at tillbringa en längre tid ifrån dem när han sökte till Farmen.
    Håller med dig att söker man sig till ett program då vet man vad som gäller. Vill man kämpa om pris summan då får man stå ut. Enligt vad jag läst har han varit på flera olika program tidigare och borde veta att man blir borta från familjen.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-01-18 20:04:05 följande:
    Hans dotter fyllde 1 år och det gjorde att det tippade över
    Att man ens tänker tanken att söka på såpoperor när man har så små barn. Båda föräldrarna ska hjälpa till att ta hand om barnet barnen. Skulle barnen varit äldre så dem fattar att en förälder vill bli Tv kändis då är det en annan sak.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-01-18 20:09:55 följande:
    Vad sysslar Alex med?
    Det jag såg Alex göra är ren djävulskap och jag hoppas att Wincent kommer att på peka detta innan tävling. Och att han även tog och gömde receptet till öl bryggandet så att det inte blir klart i tid är ett brått mot sina medspelare. Nej fy för en människa som inte går till kamp med högt huvud och ärlighet.

    Han borde bli diskad.
  • FulFörDig
    Johannus skrev 2022-01-18 23:12:34 följande:
    Det jag såg Alex göra är ren djävulskap och jag hoppas att Wincent kommer att på peka detta innan tävling. Och att han även tog och gömde receptet till öl bryggandet så att det inte blir klart i tid är ett brått mot sina medspelare. Nej fy för en människa som inte går till kamp med högt huvud och ärlighet.

    Han borde bli diskad.
    Oj jag missade helt att han gömde receptet på öl.
    Såg att han tog bort namnen på örterna 
    Ja vi får se hur detta tas emot av Vincent
  • molly50
    Johannus skrev 2022-01-18 22:55:27 följande:
    Jag lovar att inte berätta nåt om Torpet.....Sett i kväll den 2 delen.....Väntar på att ni andra också har sett.
    Jättebra! 
  • molly50
    Johannus skrev 2022-01-18 22:58:53 följande:
    Jag har inga problem att skriva här på FL, men jag kör den gamla versionen av FL.
    Inte jag heller just nu. Och jag sitter på nya vid datorn.
  • molly50
    Johannus skrev 2022-01-18 23:05:17 följande:
    Håller med dig att söker man sig till ett program då vet man vad som gäller. Vill man kämpa om pris summan då får man stå ut. Enligt vad jag läst har han varit på flera olika program tidigare och borde veta att man blir borta från familjen.
    Ja,precis.

    Ok. Ja,då borde han ju verkligen veta,i så fall.
Svar på tråden Farmen 2022