• Nandez

    Farmen 2022

    I morgon börjar Farmen, har samlas vi och pratar om stort och smått om programmet.

    Väl mött

  • Svar på tråden Farmen 2022
  • FulFörDig

    Vi har olika personer som vi gillar och ogillar men för min del tycker jag att det berikar tråden. 


    Om vi inte ska kunna framföra vad vi tycker, oavsett om vi gillar eller ogillar någons beteende på Farmen, så känns det , för mig, ganska trist.

    Jag lämnar härmed tråden och tackar alla som hållit tråden vid liv. Allt gott till er =)

    Må bästa Farmaren vinna.

  • Johannus
    Nandez skrev 2022-01-31 18:05:13 följande:
    Krya på dig smile1.gif

    Från en annan dunder förkyld
    Krya på dig du med.....Beställ PCR-test så du får veta om det är covid du har.....Vi har testat oss nu och väntar på svar.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-01-31 18:08:05 följande:
    Man blir friskförklarad efter 5 år
    På -70 talet fick mamma vänta på svar eftersom hon fick återfall....men som sagt hon friskförklarades 20 år efter att hon fick veta att hon hade bröstcancer.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-01-31 18:10:37 följande:
    Varför skulle det bli så?
    För att Levin är så självgod han kan vara.
  • Johannus
    FulFörDig skrev 2022-01-31 19:37:51 följande:
    Han är en orm. Slingrar sig mest och låter andra bestämma hur han ska agera som storbonde.
    Levin låter andra bestämma för att Inte behöva ta på sig skulden om nåt inte går rätt....
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-01-31 19:38:52 följande:
    Och jag fick rätt, Niklas blev storbonde 
    Jag trodde inte mina öron när jag hörde att det blev Niklas.....men verkligen kul.
  • Johannus
    FulFörDig skrev 2022-01-31 19:42:45 följande:
    Så sur Levin blev, vilket jag kan förstå, måste svida att Mikaela valde någon annan.
    Ja Levin blev sur, men bra gjort av Mikaela.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-01-31 19:50:31 följande:
    Detta med Spanska sjukan förstår jag inte vad det ska vara med
    Inte jag heller förstår att man minskar styrkan i allt byggande och annat som ska göras...Verkar som straff för det få som måste jobba häcken av medans andra inte gör nåt.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-01-31 20:07:24 följande:
    Den här tråden är väl till för att diskutera programmet och deltagarna.
    Jag talar inte illa om någon som person utan bara om hans beteende.
    Man måste göra skillnad på sak och person.
    Håller med dig Molly50 att vi alla ska kunna diskutera programmet och deltagarna. Så görs det även på FB sidor om Farmen. Alla ska få tycka till och alla gillar vi olika....
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-01-31 20:04:50 följande:
    Vi kan ju inte veta vad de tänker eller känner, det är ju dina tolkningar.

    Den här tråden börjar bli negativ och så hatisk

    Det finns deltagare som jag inte är så förtjust men jag skriver inte illa dom för det 
    Jag vet inte var i tråden någon varit hatisk....(väldigt hårt ord). Negativa är vi väl alla från och till och det tillhör en diskussion om programmet och dess medverkar hur dem beter sig.
Svar på tråden Farmen 2022