• Nandez

    Farmen 2022

    I morgon börjar Farmen, har samlas vi och pratar om stort och smått om programmet.

    Väl mött

  • Svar på tråden Farmen 2022
  • Johannus

    Ven Prins väljer till förstekämpe har jag svårt att säga....Troligen blir det Victoria då dem två inte kom så bra överens i början.

    Hoppas bara att Arlind kommer tillbaka från Torpet till Farmen.

  • Johannus
    Johannus skrev 2022-02-28 21:54:12 följande:
    Vem Prins väljer till förstekämpe har jag svårt att säga....Troligen blir det Victoria då dem två inte kom så bra överens i början.

    Hoppas bara att Arlind kommer tillbaka från Torpet till Farmen.
  • molly50
    Johannus skrev 2022-02-28 21:51:15 följande:
    Tycker att alla deltagare har blivit bättre sen Levin åkte ut. et har inte varit så massor av paktande mer. Blev bättre även när Kischa och Gerty pratade ut med varann.
    Ja,det kan jag hålla med om.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-02-28 22:19:03 följande:
    Ja,det kan jag hålla med om.
    Jag kommer att sakna Torpet för nu är det sista veckan/dagarna kvar för Arlind, Jonas och Monika.....Hoppas bara att (egentligen Jonas åker ut) även om jag vill att Monika ska göra det, men Jonas är ett hot mot Arlind eller kanske jag har fel.
  • Beccus
    Johannus skrev 2022-02-28 22:45:25 följande:
    Jag kommer att sakna Torpet för nu är det sista veckan/dagarna kvar för Arlind, Jonas och Monika.....Hoppas bara att (egentligen Jonas åker ut) även om jag vill att Monika ska göra det, men Jonas är ett hot mot Arlind eller kanske jag har fel.
    Jag hoppas verkligen att arlind kommer tillbaka, Jonas får gärna åka ut. Kommer att sakna torpet, det har många gånger varit bättre än farmen i år. 
  • nomina
    Beccus skrev 2022-03-01 05:20:56 följande:
    Jag hoppas verkligen att arlind kommer tillbaka, Jonas får gärna åka ut. Kommer att sakna torpet, det har många gånger varit bättre än farmen i år. 
    Hoppas Arlind kommer tillbaka, helst Jonas också. Har väldigt svårt för Monica...
  • Beccus
    nomina skrev 2022-03-01 07:50:15 följande:
    Hoppas Arlind kommer tillbaka, helst Jonas också. Har väldigt svårt för Monica...
    Har svårt för Monika med, men tycker inte att hon verkar vara lika stort hot mot mina favoriter som Jonas är. 
  • molly50
    Johannus skrev 2022-02-28 22:45:25 följande:
    Jag kommer att sakna Torpet för nu är det sista veckan/dagarna kvar för Arlind, Jonas och Monika.....Hoppas bara att (egentligen Jonas åker ut) även om jag vill att Monika ska göra det, men Jonas är ett hot mot Arlind eller kanske jag har fel.
    Jag skulle nog också helst se att Jonas åker ut.

    Ja,jag kommer också att sakna Torpet.
    Det kändes mer hemtrevligt på något sätt.