• Holy93

    BIM Februari 2022

    Jag hittade inte på någon tråd för oss som har BIM i Februari så jag startar en! Jag funderar nästan på att skippa försöka i mars om det inte tar sig, och prova i april och framåt istället så man eventuellt får ett 2023 barn, hur tänker ni?

    7/2 Holy93 (Tredje försöket, andra barnet)

  • Svar på tråden BIM Februari 2022
  • evelinagra1
    Kiiwii skrev 2022-02-07 10:05:10 följande:

    Näää, hade så positiva vibbar och trodde du skulle plussa.


    Nya tag och hoppas att mars månad är månaden för er Solig  


     


    jaa det hoppas jag också men känns ganska hopplöst just nu, tror vi är på försök 14 nu så varför skulle det gå nästa månad liksom? 

  • Kiiwii
    evelinagra1 skrev 2022-02-07 10:08:22 följande:

     


    jaa det hoppas jag också men känns ganska hopplöst just nu, tror vi är på försök 14 nu så varför skulle det gå nästa månad liksom? 


    Det är inte rättvist alls det här bebisgörandet
    Funderat på att söka hjälp? 
    Mitt första barn tog drygt ett år att få, det var hemskt periodvis. Ibland var hoppet högt ibland nere i botten verkligen.
  • Trisset

    Jag har plussat!

    Är på äl +11 och har haft en liten blödning och rosa flytningar i 2 dagar. Eftersom mensen inte kommit igång så tog jag ett test imorse som visade gravid 1-2 veckor.
    Är sjukt orolig att det är ett tidigt missfall på gång men det är bara vänta att se.
    Oavsett kommer det bli psykiskt jobbigt då senaste graviditeten slutade i ma i v13.
     Har en del symtom som illamående och ömma bröst. 

  • Loppster

    Evelinagra1: åh så tråkigt. Hoppas det är er tur nästa månad. Har hört många som testat vulverine koos vitaminpaket som lyckats. Det kanske Kan vara något att testa? Har du varit inne på hennes instagam? 

  • Kiiwii
    Trisset skrev 2022-02-07 10:27:11 följande:

    Jag har plussat!

    Är på äl +11 och har haft en liten blödning och rosa flytningar i 2 dagar. Eftersom mensen inte kommit igång så tog jag ett test imorse som visade gravid 1-2 veckor.
    Är sjukt orolig att det är ett tidigt missfall på gång men det är bara vänta att se.
    Oavsett kommer det bli psykiskt jobbigt då senaste graviditeten slutade i ma i v13.
     Har en del symtom som illamående och ömma bröst. 


    Men wow, grattis Solig

    Kan tänka mig oron med tanke på rosa flytningar och tidigare MA men lite småblödningar behöver inte betyda missfall alls. Som du själv sa bara att avvakta. Håller tummarna stenhårt att det blir frisk bebis av ditt pluss  
  • Butembobaby
    evelinagra1 skrev 2022-02-07 09:58:48 följande:

    Idag kom mensen.. jag hoppas på många fina plus för er andra! Och för er som det inte blir något så hoppas jag att vi ses i mars tråden och kan stötta varandra ännu en månad <3 jag hänger kvar här ett tag till dock är ju så nyfiken på hur det går för er andra! :) 


    Åh så tråkigt Rynkar på näsan
    Håller tummarna att nästa månad blir er månad! 
  • Butembobaby
    Trisset skrev 2022-02-07 10:27:11 följande:

    Jag har plussat!

    Är på äl +11 och har haft en liten blödning och rosa flytningar i 2 dagar. Eftersom mensen inte kommit igång så tog jag ett test imorse som visade gravid 1-2 veckor.
    Är sjukt orolig att det är ett tidigt missfall på gång men det är bara vänta att se.
    Oavsett kommer det bli psykiskt jobbigt då senaste graviditeten slutade i ma i v13.
     Har en del symtom som illamående och ömma bröst. 


    Stort grattis Hjärta
    Hoppas att allt går bra för er {#emotions_dlg.flower}
  • 986247391

    Lite rosa på pappret idag och mer nu på morgonen så det verkar inte ha blivit något plus denna gången heller för våran del. Trist men jag hade inte så höga förhoppningar heller?

  • evelinagra1

    Kiiwii :vi har gjort utredning och de hittar inget fel på någon av oss så läkaren har skickat remiss för vidare utredning och behandling men det är ju ganska lång väntetid tyvärr..

    loppster: ja jag har kollat lite på det bara men kanske ska ta och kolla lite mer :)

    Butembobaby : tack snälla för peppen <3 så skönt att ha er alla här att skriva med! 

  • Holy93
    Trisset skrev 2022-02-07 10:27:11 följande:

    Jag har plussat!

    Är på äl +11 och har haft en liten blödning och rosa flytningar i 2 dagar. Eftersom mensen inte kommit igång så tog jag ett test imorse som visade gravid 1-2 veckor.
    Är sjukt orolig att det är ett tidigt missfall på gång men det är bara vänta att se.
    Oavsett kommer det bli psykiskt jobbigt då senaste graviditeten slutade i ma i v13.
     Har en del symtom som illamående och ömma bröst. 


    Grattis! Jag håller tummar och tår att lilla fröet stannar kvar för dig!
Svar på tråden BIM Februari 2022