• MasterNinja

    Enkät i utbildning! Någon som kan tänka sig att hjälpa mig genom att svara på några frågor!? Tar max några minuter!! Väldigt tacksam!!

    Hej


     Jag läser en utbildning som heter Mobila system och GIT och vi har nu en uppgift där vi ska genomföra intervjuer med hjälp av en enkät, för att sedan sammanställa statistiken och göra en analys. Så jag tänkte höra här om det finns några som kanske har några minuter till övers och kan tänka sig att hjälpa mig genom att svara på några korta frågor? Det tar max ett par minuter och du är totalt anonym! Det hade varit en stor hjälp för mig! Ju fler svar desto bättre för analysen! Tack på förhand!


    Länk till enkäten:


    forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx


     


     Tackar ödmjukast för all hjälp!

  • Svar på tråden Enkät i utbildning! Någon som kan tänka sig att hjälpa mig genom att svara på några frågor!? Tar max några minuter!! Väldigt tacksam!!
  • Anonym (fröken petig)

    Har svarat, men jag undrar bara om man kan säga att man gör "intervjuer genom enkät"? Det är liksom två olika former. Säger man inte bara att man genomför en enkät? 

    Och sen stavas det "både och" (inte "både ock", som det står i ett av svarsalternativen. 

  • Spucks

    Det saknas alternativ mellan "Aldrig" och "1-2 ggr i veckan" såsom "3-5 ggr i veckan" och "7 eller fler gånger"

  • Anonym (Gdpr)

    Går kursen på en högskola?

    Du måste prata med din handledare om ditt lärosätes rutiner för personuppgiftshantering för studentarbeten.

    Det nornala är att i enkäten/intervjun dels ange kontaktinformation till minst handledaren, och också information om hur personuppgifterna kommer att hanteras (det är ett lagkrav).

    Din enkät är inte anonym, det är fel att påstå. Dels samlar du in postnummer, ålder och kön, och dels kan ipnummer på den som svarar grävas fram via enkätsiten.

    Med detta kan en utomstående identifiera den som svarar. Ur ett GDPR-perspektiv räcker det att någon kan kombinera information för att identifiera en person, det behöver inte vara du eller högskolan.

Svar på tråden Enkät i utbildning! Någon som kan tänka sig att hjälpa mig genom att svara på några frågor!? Tar max några minuter!! Väldigt tacksam!!