• Svar på tråden Här samlas alla nattugglor!
  • kokosnötmjölk

    Här går det upp och ner som en berg och dahlbana. Men skulle ändå säga att det kanske är liiite åt det positiva hållet i alla fall. Ikväll verkar det dock svårt att somna så får väl se hur natten blir. 

  • FredrikLiksom
    kokosnötmjölk skrev 2022-11-08 23:21:05 följande:

    Här går det upp och ner som en berg och dahlbana. Men skulle ändå säga att det kanske är liiite åt det positiva hållet i alla fall. Ikväll verkar det dock svårt att somna så får väl se hur natten blir. 


    Då hoppas jag du lyckats somna nu.

    Själv ha jag vaknar alldeles för tidigt men det är ok.
  • Anonym (vambi)

    Här deppas det för alla högtider som stundar
    typ fars dag=pappa borta sedan 2015
    jul= syrran fortfarande osams me morsan så det blir bara 2 när vi brukar va tre
    jag har fortfarande pengabekymmer, letar pant varje dag, men har katterna som jag vårdar ömt

  • FredrikLiksom
    Anonym (vambi) skrev 2022-11-10 02:11:29 följande:

    Här deppas det för alla högtider som stundar
    typ fars dag=pappa borta sedan 2015
    jul= syrran fortfarande osams me morsan så det blir bara 2 när vi brukar va tre
    jag har fortfarande pengabekymmer, letar pant varje dag, men har katterna som jag vårdar ömt


    Då finns det utvecklingspotential!

    Det gäller att vara positiv. och se vad du kan göra för att få ditt och dina familjemedlemmars liv till det bättre.
  • Antigone
    kokosnötmjölk skrev 2022-11-08 23:21:05 följande:

    Här går det upp och ner som en berg och dahlbana. Men skulle ändå säga att det kanske är liiite åt det positiva hållet i alla fall. Ikväll verkar det dock svårt att somna så får väl se hur natten blir. 


    Vad glad jag blir för din skull att det ändå är lite åt det positiva hållet med sömnen! Även om jag självklart önskar att du fick sova som en prinsessa (utan ärta under madrassen) jämt 👑 Här går det sviiinbra med sömnen! Så bra som jag sover nu har jag inte sovit på många år. Jag har till och med börjat skriva upp timmarna för att verkligen kunna njuta av hur många de är 😉 Men, jag sover fortfarande fel tid på dygnet, så jag hoppas att jag ska lyckas vända på det också snart. Parterapeuten kanske hade rätt när hon trodde att mina sömnstörningar beror/berodde på stress 😅
    Man kan inte somna död och vakna upp levande!
  • Antigone
    Anonym (vambi) skrev 2022-11-10 02:11:29 följande:

    Här deppas det för alla högtider som stundar
    typ fars dag=pappa borta sedan 2015
    jul= syrran fortfarande osams me morsan så det blir bara 2 när vi brukar va tre
    jag har fortfarande pengabekymmer, letar pant varje dag, men har katterna som jag vårdar ömt


    Hej! Det låter tufft och jag förstår dig verkligen! Båda mina föräldrar är i livet, men jag har ingen kontakt med min mamma och syster och firar inte jul med familjen/släkten. De första åren var det tufft, men nu har jag hittat min egen julglädje. Den kommer inifrån 🎄 Tråkigt att du har pengabekymmer! Det kan verkligen inte vara kul nu med de stigande mat och elpriserna. Hoppas det ordnar upp sig med pengarna snart och vilken tur att du har katterna i alla fall 🐾
    Man kan inte somna död och vakna upp levande!
  • Antigone
    FredrikLiksom skrev 2022-11-12 23:04:57 följande:

    Hej hopp!


    Nämen! Är du uppe så här sent! 😮🌛
    Man kan inte somna död och vakna upp levande!
  • FredrikLiksom
    Antigone skrev 2022-11-12 23:28:11 följande:
    Nämen! Är du uppe så här sent! 😮🌛
    😃 japp! Ibland utmanar jag mig själv.

    Och nu är jag tyvärr uppe tidigt igen. Men det får väl va ok.
Svar på tråden Här samlas alla nattugglor!