• Pepsin

    BIM JUNI 2022

    Jag hittade ingen tråd för bim juni så jag startar en tråd! Det är dock inte säkert att vi ens kommer lyckas försöka denna månad då mannen är på jobbresa..


    BIM-lista
    3/6 Pepsin

  • Svar på tråden BIM JUNI 2022
  • Rosen3
    Klara1997 skrev 2022-06-19 12:56:17 följande:
    Det är svårt att vänta tycker jag? tänkte ta ett test i morse men jag hade glad gubbe på ägglossningstestet förra söndagen så är lite tidigt att testa, men är nyfiken, haha
    Jaa håller med man är ju nyfiken :) Får se om jag lyckas hålla mig haha
  • LillyE

    Klara1997

    Tog ägglossningstest och hade symtom som stämde när de gav utslag.. 

    De va också väldigt lite blod.. Brukar aldrig ha blod u flytningar annars.

    Jaja nu väntar några långa dagar innan man vet.. 

    Kmr aldrig lyckas hålla mig till bim innan jag testar 

  • Klara1997
    LillyE skrev 2022-06-19 22:13:49 följande:

    Klara1997

    Tog ägglossningstest och hade symtom som stämde när de gav utslag.. 

    De va också väldigt lite blod.. Brukar aldrig ha blod u flytningar annars.

    Jaja nu väntar några långa dagar innan man vet.. 

    Kmr aldrig lyckas hålla mig till bim innan jag testar 


    Okej, men då är det ju bara på att hoppas att det var/är ett litet frö som orsakade det.

    jag misslyckade att vänta med test?.
    tog ett idag på bim-6 var negativt och känner inte direkt några symtom på graviditet, tyvärr
    mer än typ som ägglossningskänningar i mage och äggstockar men det kanske är pms, jävligt svårt att veta haha ghaa 
    fick ett missfall i April med den graviditeten så plussade jag innan bim på dag 24 av 27 
    nu är jag iof på dag 22 
  • LillyE
    Klara1997 skrev 2022-06-20 09:52:18 följande:
    Okej, men då är det ju bara på att hoppas att det var/är ett litet frö som orsakade det.

    jag misslyckade att vänta med test?.
    tog ett idag på bim-6 var negativt och känner inte direkt några symtom på graviditet, tyvärr
    mer än typ som ägglossningskänningar i mage och äggstockar men det kanske är pms, jävligt svårt att veta haha ghaa 
    fick ett missfall i April med den graviditeten så plussade jag innan bim på dag 24 av 27 
    nu är jag iof på dag 22 
    Jag tog också ett test imorse.. Bim - 7 negativt...

    Plussat på bim - 6 och - 5 innan... Känner inga direkta symtom.
    Molvärk, men de har jag innan mens me.. De e verkligen så lika symtom i början.

    Ska ta test på onsdag igen.. 

    Håller verkligen tummarna för oss! 

    Jag hade ett missed abortion i April. Glad att ägglossning kom igång snabbt efter. Men är ändå otålig.. 
  • Rosen3

    Åh, jag blir med nyfiken på att testa. Men har hållt mig. Är på BIM-4 idag. Väntar in fredag/lördag och ser :) (testade inte före BIM förra gången jag blir gravid så tänker att detta är en tur-grej haha, även fast det nog inte är så). Jag hade lite som mensvärk föra veckan men nu känner jag inte så mycket. Ont i ligamenten när jag nyser haha. Hade det förra gången när jag var gravid med men det kan ju likaväl vara mensvärk. Så ja, det är sjukt svårt att veta. 


    Så lika vi är ändå, vi alla tre har ju fått missfall/missed ab i april. Håller verkligen tummarna för oss för detta är vi värda ;)

  • LillyE
    Rosen3 skrev 2022-06-20 12:29:12 följande:

    Åh, jag blir med nyfiken på att testa. Men har hållt mig. Är på BIM-4 idag. Väntar in fredag/lördag och ser :) (testade inte före BIM förra gången jag blir gravid så tänker att detta är en tur-grej haha, även fast det nog inte är så). Jag hade lite som mensvärk föra veckan men nu känner jag inte så mycket. Ont i ligamenten när jag nyser haha. Hade det förra gången när jag var gravid med men det kan ju likaväl vara mensvärk. Så ja, det är sjukt svårt att veta. 


    Så lika vi är ändå, vi alla tre har ju fått missfall/missed ab i april. Håller verkligen tummarna för oss för detta är vi värda ;)


    Skönt att kunna hålla sig heh. Så onödigt testa innan egentligen... Var inte så här mina andra graviditer..

    De ska ju va olika olika graviditeter hur snabbt man börjar producera hcg.. 

    Håller verkligen tummarna för att vi får plus nu och att de stannar kvar.

    Jaa symtomen e så lika ju.. Försöker inte känna efter så mycket.. 
  • Klara1997
    LillyE skrev 2022-06-20 15:36:28 följande:
    Skönt att kunna hålla sig heh. Så onödigt testa innan egentligen... Var inte så här mina andra graviditer..

    De ska ju va olika olika graviditeter hur snabbt man börjar producera hcg.. 

    Håller verkligen tummarna för att vi får plus nu och att de stannar kvar.

    Jaa symtomen e så lika ju.. Försöker inte känna efter så mycket.. 
    ja vi är ju lika, hoppas vi får bättre lycka nästa gång?
    jag har inte heller varit så ivrig tidigare graviditeter,
    men tror det beror på att mina läkare jag träffat stressar mig för min ålder.. 
    hoppas vi får ett plus snart känns som det borde bli vår tur för tur snart ju 
  • LillyE
    Klara1997 skrev 2022-06-20 23:08:31 följande:
    ja vi är ju lika, hoppas vi får bättre lycka nästa gång?
    jag har inte heller varit så ivrig tidigare graviditeter,
    men tror det beror på att mina läkare jag träffat stressar mig för min ålder.. 
    hoppas vi får ett plus snart känns som det borde bli vår tur för tur snart ju 
    Ahh, va synd att de stressar dig så.. 
    Hur gammal är du? 

    Nu fick ja mens? 6 dagar innan bim? Vilket ger mig en cykel på 17 dagar.. Känns int helt optimalt.. Blödde lite igår hoppades på nidblödning. 
    Men nu kom de mer så e ju kört.. 
  • Klara1997
    LillyE skrev 2022-06-21 10:31:19 följande:
    Ahh, va synd att de stressar dig så.. 
    Hur gammal är du? 

    Nu fick ja mens? 6 dagar innan bim? Vilket ger mig en cykel på 17 dagar.. Känns int helt optimalt.. Blödde lite igår hoppades på nidblödning. 
    Men nu kom de mer så e ju kört.. 

    jag är 40 år

    men vad konstigt, min bim var också tidig förra månaden ca 4-5 dagar , kropppen kanske försöker hitta en bslans nu ? 


    ta hand om dig! 

  • Klara1997


    Lite konstigt!! Streck åt fel håll haha
    testa tidigt, är negativt såklart men ville bara visa haha 
Svar på tråden BIM JUNI 2022