• Jojjans

    BIM AUG 22

    Passar på att starta en ny BIM-tråd för oss med bim i Augusti-22.


    Det blir andra försöket för oss. Försöker få ett levande småsyskon till vår 3-åring efter en förlust i vecka 21 i höstas. 


    BIM-lista

    4/8 Jojjans

  • Svar på tråden BIM AUG 22
  • Jojjans
    Sjöhund skrev 2022-07-31 08:14:33 följande:

    Tog ett vanligt test nu i ÄL+11, blankt såklart.. suck. Finns det fortfarande hopp tror ni?


    Pörny skrev 2022-07-31 08:17:04 följande:

    Inget nytt här, äl+9 och lika svagt streck på testet idag, nästan svagare men också väldigt tidigt än :) provar igen imorgon bitti



    Godmorgon, väntar med spänning på om ni tar nya test idag, nästan lika roligt som att testa själv!


    Allt för att min rastlösa hjärna ska överleva tills imorgon bitti då jag själv lovat vänta till att ta mitt första test (och enda testa-tidigt jag har med till landet). Då är jag på äl+10 så gissar på ett riktigt resultat på tidigt test. 

  • Klara1997

    Provar ägglossningstest ist
    hade ägglosssnings känningar redan dag 6-8 och ägglossningsflyttningar hade jag då med
    köpte ett ägglossningstest för blev så förvirrrad,,
    det visar blinkande gubbe idag på dag 10 
    ska se om det blir fast gubbe på fredag ändå då det är beräknad ägglossning enligt kalender 

  • Jojjans
    Klara1997 skrev 2022-08-01 07:22:42 följande:

    Provar ägglossningstest ist
    hade ägglosssnings känningar redan dag 6-8 och ägglossningsflyttningar hade jag då med
    köpte ett ägglossningstest för blev så förvirrrad,,
    det visar blinkande gubbe idag på dag 10 
    ska se om det blir fast gubbe på fredag ändå då det är beräknad ägglossning enligt kalender 


     


    fast gubbe borde du få dagen innan äl :)

  • Klara1997
    Jojjans skrev 2022-08-01 10:39:41 följande:

     


    fast gubbe borde du få dagen innan äl :)


    Ja jag tror min ägglossning varierar med nån dag hit och dit,vi får se hur det går denna månad
  • Pörny
    Jojjans skrev 2022-08-01 07:11:19 följande:
    Pörny skrev 2022-07-31 08:17:04 följande:

    Inget nytt här, äl+9 och lika svagt streck på testet idag, nästan svagare men också väldigt tidigt än :) provar igen imorgon bitti



    Godmorgon, väntar med spänning på om ni tar nya test idag, nästan lika roligt som att testa själv!


    Allt för att min rastlösa hjärna ska överleva tills imorgon bitti då jag själv lovat vänta till att ta mitt första test (och enda testa-tidigt jag har med till landet). Då är jag på äl+10 så gissar på ett riktigt resultat på tidigt test. 


    Jag hann inte skriva imorse, fick ett inte gravid på ett digitalt testa tidigt. har inga fler testa tidigt kvar, har beställt 2 till på apotea men vet inte om jag hinner hämta dem ikväll. annars kör jag på med mina vanliga stickor och hoppas det bor nått där inne :) 
  • Mammamu98


    Är det ett svaaaaagt streck? Troligtvis ett spökstreck? tog ett test i eftermiddags vid 17 isch, bilden är givetvis tagen då.. vill inte hoppas för mycket såklart men tycker jag ser nånting litet..
  • Mammamu98
    Mammamu98 skrev 2022-08-01 20:29:52 följande:
    Är det ett svaaaaagt streck? Troligtvis ett spökstreck? tog ett test i eftermiddags vid 17 isch, bilden är givetvis tagen då.. vill inte hoppas för mycket såklart men tycker jag ser nånting litet..
    Såg nu att jag råkat bifoga bilden två gånger haha, mörka att man är ny här Drömmer
  • Sofieodq

    Jag hoppar också in här. Spännande att följa alla! Jag och killen är på första försöket nu. BIM 12/8. 


    1/8 2020bebis
    2/8 H0nd3ndär
    2/8 ewcia
    3/8 Sjöhund
    5/8 Jojjans
    5/8 Mammamu98
    6/8 Barbrastreisand
    6/8 Etaj
    8/8 Pörny
    11/8 Mina22
    12/8 Sofieodq

    13/8 Roxwell
    15/8klara1997
    19/8 Kissekatten2014
    19/8 Cocachins
    23/8 Chilins
    25/8 Rosen3

  • Jojjans

    Idag fick jag äntligen ta mitt test och var säker på att jag skulle få ett tydligt resultat. Men inom tiden för mitt testa tidigt var det helt blankt. men när det några minuter senare torkat helt så tyckte jag verkligen att jag såg någonting och är nu jätteosäker på om det är ett torkstreck eller ett riktigt? Tog ett vanligt test också men där är det samma sak, vet inte om jag bara anar torkytan eller om det verkligen är ett sträck. 


    bifogar bild på testen, överst är testa tidigt (uttaget ur hylsan) med och utan blixt.




    Under är ett vanligt rfsu testa ofta (som tyvärr är kända för spökstreck) även där ett med ett utan blixt.



    Vad tror ni?

  • 2020bebis
    Jojjans skrev 2022-08-02 07:03:47 följande:

    Idag fick jag äntligen ta mitt test och var säker på att jag skulle få ett tydligt resultat. Men inom tiden för mitt testa tidigt var det helt blankt. men när det några minuter senare torkat helt så tyckte jag verkligen att jag såg någonting och är nu jätteosäker på om det är ett torkstreck eller ett riktigt? Tog ett vanligt test också men där är det samma sak, vet inte om jag bara anar torkytan eller om det verkligen är ett sträck. 


    bifogar bild på testen, överst är testa tidigt (uttaget ur hylsan) med och utan blixt.


    Under är ett vanligt rfsu testa ofta (som tyvärr är kända för spökstreck) även där ett med ett utan blixt.

    Vad tror ni?


    Åh! Jag ser något på översta!! Mitt första tog också tid innan jag såg ngt på...Så hoppas hoppas!!!
Svar på tråden BIM AUG 22