• Jojjans

    BIM AUG 22

    Passar på att starta en ny BIM-tråd för oss med bim i Augusti-22.


    Det blir andra försöket för oss. Försöker få ett levande småsyskon till vår 3-åring efter en förlust i vecka 21 i höstas. 


    BIM-lista

    4/8 Jojjans

  • Svar på tråden BIM AUG 22
  • Barbrastreisand
    Jojjans skrev 2022-08-03 06:35:20 följande:

    Godmorgon, nu har jag slut på testa tidigt så idag (äl+11) så fick det bli ett rfsu-testa ofta. Ser garanterat nåt idag med och tycker nog det är tydligare än igår.

    dagens test överst, gårdagens test under


    Åh vad roligt grattis!Hjärta har du några symtom?
  • Jojjans
    Barbrastreisand skrev 2022-08-03 07:17:50 följande:
    Åh vad roligt grattis!Hjärta har du några symtom?

    Tack Hjärta Jag har försökt förneka dom symptom jag haft (stark känsla av att vilja vara ifred, väldigt stark hunger på lmirgonen som lätt tippar över i illamående om jag inte äter direkt, molvärk till och från från äl+7).

    nu sen igår när jag börjat tro att jag är gravid har jag känt mig illamående/uppblåst och haft molvärk, båda två mycket starkare än tidigare. 


    håller tummarna för en majbebis för er! 

  • Pörny
    Jojjans skrev 2022-08-03 06:35:20 följande:

    Godmorgon, nu har jag slut på testa tidigt så idag (äl+11) så fick det bli ett rfsu-testa ofta. Ser garanterat nåt idag med och tycker nog det är tydligare än igår.

    dagens test överst, gårdagens test under


    Åh jag ser :) grattis :) 
  • Pörny

    Äl +12 här och negativa tester så väntar in mensen här :/ nytt försök nästa månad men både maken Och min äldsta fyller i maj så det är en dum månad att bli gravid på :)

  • Amaaanda00
    hoppar också in här. Det blir mitt och sambon andra försök nu i augusti. 

    1/8 2020bebis

    2/8 H0nd3ndär
    3/8 Sjöhund
    5/8 Jojjans
    5/8 Mammamu98
    6/8 Barbrastreisand
    6/8 Etaj
    8/8 Pörny
    9/8 hejfredrikson
    11/8 Mina22 
    12/8 Sofieodq

    13/8 Roxwell
    15/8klara1997
    19/8 Kissekatten2014
    19/8 Cocachins
    23/8 Chilins
    25/8 Rosen3
    29/8 ewcia 
    29/8 amaaanda00
    31/8 Cykelhjul 
  • 2020bebis
    Jojjans skrev 2022-08-03 06:35:20 följande:

    Godmorgon, nu har jag slut på testa tidigt så idag (äl+11) så fick det bli ett rfsu-testa ofta. Ser garanterat nåt idag med och tycker nog det är tydligare än igår.

    dagens test överst, gårdagens test under


    Nu säger jag stooooort GRATTIS!!!{#emotions_dlg.flower}
  • 2020bebis
    Pörny skrev 2022-08-03 07:29:47 följande:

    Äl +12 här och negativa tester så väntar in mensen här :/ nytt försök nästa månad men både maken Och min äldsta fyller i maj så det är en dum månad att bli gravid på :)


    Åh, håller tummarna för dig nästa gång!! HjärtaMaj är en fantastisk månad att fylla år i ju!
  • Jojjans
    Pörny skrev 2022-08-03 07:29:47 följande:

    Äl +12 här och negativa tester så väntar in mensen här :/ nytt försök nästa månad men både maken Och min äldsta fyller i maj så det är en dum månad att bli gravid på :)


     


    å vad synd, men kanske är det så att din kropp är med benägen att bli gravid nu och få barn i maj? Händer det så är det meningen :) lycka till nästa månad!

  • Jojjans
    2020bebis skrev 2022-08-03 08:36:19 följande:
    Nu säger jag stooooort GRATTIS!!!{#emotions_dlg.flower}

     


    TACK {#emotions_dlg.flower} {#emotions_dlg.flower} {#emotions_dlg.flower}

    det jobbigaste var att jag kände mig typ 90 procent säker redan igår, medan sambon menade att det var lika stor chans att det var negativt. Så han levde på som vanligt medan jag gick runt ensam med en känsla av seger. Men idag börjar han också tro på det!

Svar på tråden BIM AUG 22