• Jojjans

    BIM AUG 22

    Passar på att starta en ny BIM-tråd för oss med bim i Augusti-22.


    Det blir andra försöket för oss. Försöker få ett levande småsyskon till vår 3-åring efter en förlust i vecka 21 i höstas. 


    BIM-lista

    4/8 Jojjans

  • Svar på tråden BIM AUG 22
  • Cocachins
    Lurifixen skrev 2022-08-08 09:44:50 följande:

    Så vart det inget denna gången heller. 

    Börjar undra varför jag ens haft skydd förut..  verkar ju ändå inget bli. 


    Tråkigt :( Hur länge har ni försökt? 
  • Leonas1
    Pörny skrev 2022-08-08 12:30:00 följande:

    Och dumma mensen kom när den skulle, nytt försök nästa månad 


    Typiskt! Snart ny ÄL, lycka till! 
  • sbina86
    2/8 H0nd3ndär
    3/8 Sjöhund
    5/8 Jojjans PLUSSAT
    5/8 Mammamu98
    6/8 Barbrastreisand
    6/8 Etaj
    8/8 Pörny
    9/8 hejfredrikson
    11/8 Mina22 
    12/8 Sofieodq
    13/8 A13xandra13
    13/8 Roxwell
    13/8 Leonas1
    19/8klara1997
    19/8 Kissekatten2014
    19/8 Cocachins
    20/8 Sbina86
    23/8 Chilins
    25/8 Rosen3
    27/8 medioke
    28/8 vixi88
    29/8 ewcia 
    29/8 amaaanda00
    31/8 Cykelhjul 
  • Klara1997

    Eftersom jag tyckte min kropp betett sig konstigt så gjorde jag som man inte ska?
    jag tog ägglossningstest efter att cb visat fast gubbe och är efter ägglossning nu, dag 17 ca 
    i går fick jag en rund ring och idag en blinkande gubbe
    tyvker det är märkligt att det blir så, men det kanske är liknande hormoner efter ägglossning som innan då  

  • medioker
    Klara1997 skrev 2022-08-08 17:19:15 följande:

    Eftersom jag tyckte min kropp betett sig konstigt så gjorde jag som man inte ska?
    jag tog ägglossningstest efter att cb visat fast gubbe och är efter ägglossning nu, dag 17 ca 
    i går fick jag en rund ring och idag en blinkande gubbe
    tyvker det är märkligt att det blir så, men det kanske är liknande hormoner efter ägglossning som innan då  


    Jag har fått glad gubbe tre dagar i rad tidigare, tyckte det var konstigt med men blev gravid bägge gångerna 
  • summer13

    Hoppar in här! Glad
    Försöker oss på en trea med start denna månaden! 
    BIM 27/8 så började på verkstaden igår, har ingen jättekoll på när äl är, så vi tänkte köra på varannan dag och se vad som händer Glad
    Testade äl stickor med första barnet med det stressade mer så valde bort det denna gången!

  • medioker
    summer13 skrev 2022-08-08 19:47:21 följande:

    Hoppar in här!  // Glad
    Försöker oss på en trea med start denna månaden! 
    BIM 27/8 så började på verkstaden igår, har ingen jättekoll på när äl är, så vi tänkte köra på varannan dag och se vad som händer Glad
    Testade äl stickor med första barnet med det stressade mer så valde bort det denna gången!


    Kul, vi har typ samma BIM då! Vi började också igår och tredje barnet ????
  • summer13
    medioker skrev 2022-08-08 19:54:21 följande:
    Kul, vi har typ samma BIM då! Vi började också igår och tredje barnet ????
    Spännande! Hoppas det går vägen men det är kanske lite mycket att önska på första försöket Skrattande

    Hur gamla är dina barn? Mina är 9 och 7 år.
  • Leonas1
    Leonas1 skrev 2022-08-06 09:48:44 följande:

    Yey, tog ett test nyss och det är svaaaagt positivt. Förväntade mig ingenting så här tidigt även om man såklart hoppas man ska se något. Mina 2 barn har blivit till på första försöket och nu är jag 10 år äldre än när jag fick första så har försökt ha med mig att jag är ?äldre? för att inte bli för stressad om det inte skulle gå direkt. 

    Har fortsatt molvärk sedan ÄL och när jag vänder mig i sängen får jag som ett litet hugg/ilande strålning av ligamenten i livmodern vilket jag hade så mycket under hela graviditeterna. 


    Det dumma med att testa så tidigt är att om mensen kommer så blir besvikelsen och oron varför det stöts bort nästan ännu värre. 

    håller tummarna för er alla som tänkt testat snart, förstår verkligen er nyfikenhet! 




    Tog nytt test idag bim -4 och det visar tydligare nu är det svaga, knappt synliga häromdagen. Håller tummarna för att det blir starkare och stannar Hjärta
Svar på tråden BIM AUG 22