• Anonym (Inte någon tydligen)

    "Så svårt att träffa någon"...ligger ju bredvid?

    Så sa min killkompis. Han beklagade sig för att det var så svårt att träffa någon. Detta efter att vi hade haft en mysig utflykt, ätit lunch på ett gatukök, åkt hem till honom, sett film, lagat mat ihop, ätit, han ?ommit i min mun och sedan igen i mig i duschen. För mig den mest romantiska underbaraste dejt jag någonsin haft.Ligger i sängen för att sova och han kläcker ur sig det.

    Att det är så svårt att träffa någon, att han vill träffa någon, träffa kärleken...hallå eller? Vad hände nyss? Vad har vi gjort i flera veckor? Är det ingenting? Räknas jag inte som någon? 

    Klädde på mig, smällde igen ytterdörren och gick hem och grinade

  • Svar på tråden "Så svårt att träffa någon"...ligger ju bredvid?
  • Anonym (W)
    Anonym (Inte någon tydligen) skrev 2022-08-08 14:04:09 följande:
    "Så svårt att träffa någon"...ligger ju bredvid?

    Så sa min killkompis. Han beklagade sig för att det var så svårt att träffa någon. Detta efter att vi hade haft en mysig utflykt, ätit lunch på ett gatukök, åkt hem till honom, sett film, lagat mat ihop, ätit, han ?ommit i min mun och sedan igen i mig i duschen. För mig den mest romantiska underbaraste dejt jag någonsin haft.Ligger i sängen för att sova och han kläcker ur sig det.

    Att det är så svårt att träffa någon, att han vill träffa någon, träffa kärleken...hallå eller? Vad hände nyss? Vad har vi gjort i flera veckor? Är det ingenting? Räknas jag inte som någon? 

    Klädde på mig, smällde igen ytterdörren och gick hem och grinade


    Eftersom du kallar honom killkompis, så är det väl så han ser på det också. Ni är kompisar som ligger.

    Han vill väl träffa någon att ha en kärleksrelation till. 


    Brukar du ligga med dina kompisar?

  • Anonym (G)

    Så ni är KKs .
    Vad är då konstigt med hans fråga?

  • Grey Man

    Kan det vara ett sätt att närma sig frågan på om ni ska bli mer än vänner tänker jag? Han kanske tror att du inte vill mer och så testar han temperaturen på ett knubbigt sätt.

  • Anonym (Reality check)

    Nej ts, du räknas inte. Han vill träffa en flickvän, någon han bara sätter på är lite som luft i det sammanhanget.

  • Mrs Moneybags

    Bra, nu vet du var du står. Se det som en blessing, även om det gör ont. 
    Han ser inte dig som sin nästa flickvän och då bör även du stryka honom från din lista. Gå ut och gör något kul med några andra killar och glöm honom. 

  • Anonym (Victoria)

    Så du ser honom som en killkompis och ändå blir stött när han säger att han vill träffa en partner? Ni är ju inte ett par och ni dejtar ju inte. Är ni bara kks är det ju inte konstigt att han vill ha ett förhållande.

Svar på tråden "Så svårt att träffa någon"...ligger ju bredvid?