• Anonymaaas111

    Killproblem hjälp

    Okej så jag behöver lite hjälp vad som är bäst att göra i denna situation. För några veckor sedan började jag snapa med en kille från tinder som jag fastnade direkt för utseende mässigt och därefter personligheten när vi började snap. Vi skrev hela dagarna och hela nätterna och hade även djupa samtal om grejer jag inte brukar öppna upp mig om, vi båda höll med om att det kändes som vi hade träffats innan. Vi bestämde oss för att ses och hela grejen handlade om att ligga (jag har nyligen blivit singel så söker absolut inget seriöst). Han åkte en timme för att hämta mig och bjöd mig på sushi och så kollade vi film och jag sov hos han. Vi klickade sjukt bra och hade både bra sex och han var hela tiden närvarande med mig tills han skjutsade mig dagen därpå. Efteråt så fortsatte vi snapa lite och jag kände verkligen för att träffa han igen så jag skrev de till han och där började en lång diskussion. Han var osäker och säger att inget har med mig att göra men att jag ska utomlands snart och att han inte vill utsätta sig själv för de typ, och att man får känslor för varandra. Han sa även att han aldrig haft förhållande och alltid drar när de börjar bli seriöst. Jag är väldigt envis och rak på sak så ja skrev lite senare att de känns så ovärt om vi aldrig ska ses igen å han frågade va min idé var å då sa ja ligga igen typ. Han sa även att han skriver me andra också och tillsist att han får se och att han inte tänker säga något nu. Asså de e sjukt men jag vill inte bara släppa han sådär? Jag vill verkligen att vi ska ses igen men vet inte hur jag ska göra de utan att va för på som ja kanske var och vet heller inte om hans anledning verklgien stämmer?
  • Svar på tråden Killproblem hjälp
  • Anonymaaas111

    Håller med men en snap e väll inte desperat

  • Anonym (Tagga NER)
    Anonymaaas111 skrev 2022-08-10 20:32:43 följande:

    Håller med men en snap e väll inte desperat


    Han vet redan vad du vill. Det räcker nu, det blir bara pinsamt och oerhört osexigt om du hör av dig igen. Självrespekt! Var inte så jävla på.
  • Anonym (Äh!)

    Äh, så tråkiga de är i tråden. Jag tycker gott du kan skicka en härlig snap på resan, i stil med vad du tänker dig. Får du svar så är det kul, annars är det väl läge att lägga ner. :) Du är ung, singel och vill bara ha kul. Ta det inte så seriöst om du skulle bli nobbad. :) 

  • Anonymaaas111

    Anonym (äh) 

    Tack! Precis, alltså hade han då iggat mig ja då släpper jag han som jag säger träffar jag på killar väldigt ofta och senast för två veckor sen könde jag samma för en annan kille jag träffat. Men tycker inte det är fel att ge de en chans bara för skojs skull alltså jag vill ju inte ha något seriöst oavsett 

  • Anonym (Ghost)
    Anonymaaas111 skrev 2022-08-10 20:32:43 följande:

    Håller med men en snap e väll inte desperat


    ALL vidare kontakt är desperat.
  • Anonym (Tagga NER)
    Anonym (Äh!) skrev 2022-08-10 20:51:59 följande:

    Äh, så tråkiga de är i tråden. Jag tycker gott du kan skicka en härlig snap på resan, i stil med vad du tänker dig. Får du svar så är det kul, annars är det väl läge att lägga ner. :) Du är ung, singel och vill bara ha kul. Ta det inte så seriöst om du skulle bli nobbad. :) 


    Fast TS har blivit så intresserad av den här killen att hon var tvungen att avsluta sex med en annan,skriver om ångest startar en tråd en honom. Att visa sig själv lite respekt är inte tråkigt, tvärtom. Man behöver inte uppföra sig desperat bara för att man är ung. 
  • Anonym (Tagga NER)
    Anonym (Ghost) skrev 2022-08-10 21:30:38 följande:
    ALL vidare kontakt är desperat.
    Verkligen!
  • Anonym (Äh!)
    Anonymaaas111 skrev 2022-08-10 21:03:56 följande:

    Anonym (äh) 

    Tack! Precis, alltså hade han då iggat mig ja då släpper jag han som jag säger träffar jag på killar väldigt ofta och senast för två veckor sen könde jag samma för en annan kille jag träffat. Men tycker inte det är fel att ge de en chans bara för skojs skull alltså jag vill ju inte ha något seriöst oavsett 


    Nä kör på och lev härligt singelliv! :)
  • Anonymaaas111

    Anonym (äh) 

    Yes tack det ska jag verkligen göra ser så i fram emot min resa! och jag kommer skicka nån intern snap om jag känner för de bara för å testa men förhoppningsvis träffar jag på flera fina killar där också! 

  • Anonym (Äh!)
    Anonymaaas111 skrev 2022-08-10 22:04:38 följande:

    Anonym (äh) 

    Yes tack det ska jag verkligen göra ser så i fram emot min resa! och jag kommer skicka nån intern snap om jag känner för de bara för å testa men förhoppningsvis träffar jag på flera fina killar där också! 


    Låter klokt! Du får uppdatera hur det går! :)
Svar på tråden Killproblem hjälp