• Loulou92

    BIM December 2022

    För oss som har BIM december 2022!

    Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall

  • Svar på tråden BIM December 2022
  • Önskarsyskon2023

    Tack snälla att jag fick hänga på! :) 

    jag har köpt ?riktig? temp och laddar ner app som tempen rekommenderade och då ska jag (enligt den) ha äl den 10/11. jag kommer köra äl-test också för att ha extra koll. Jag är dock lite dålig på de där, och tycker det är svårt, men visst är det så att när den ger utslag och strecket är lika starkt som test-linjen så har man ägglossning inom 24h? Någon som vet mer? Haha. 


    mvh 

  • Anonym (Babyshark)

    Har också använt mig av äl-tester men har börjat redan vid CD 10-11 då jag inte riktigt vet när jag ska ha ägglossning, näst senaste cykeln hade jag ägglossning på dag 20 och nu senast på dag 18. 


    Önskarsyskon2023: Jag har för mig att jag läst att det kan vara upp till 48 timmar efter ett positivt äl-test som ägget släpper, men kan ha fel :) Jag är rättså säker på att det är ungefär 24 timmar efter positivt test som ägget släpper i min kropp, känner av ägglossningen väldigt tydligt då jag får rättså rejält ont i nedre delen av magen, men det är ju säkert väldigt olika från person till person :) 

  • Önskarsyskon2023

    banystart: spännande! Hade önskat att jag kunde få en liten aning/känning k kroppen men de får jag inte. Och utifrån dom här apparna så säger dom såklart olika så jag får börja testa i tid. blir så osäker på hur färgen ska va. Det är ju inte som på gravtest att ett streck är ett streck. Kanske lögger ut här och frågar! haha.

  • Anonym (Foodie)

    Ja strecken ska va lila starka eller så ska teststrecket vara starkare än kontroll 😊

  • Swave

     


    1/12 Swave - 4:e försöket
    1/12 Babyshark - 3 försöket efter missfall
    2/12 Loulou92 - 2 försöket efter missfall
    8/12 Foodie


     


    Lägger också in mig på listan :)

  • Önskarsyskon2023

    Insåg att jag inte lagt in mig på listan. gör de nu :)

    29/11 önskarsyskon2023
    1/12 Swave - 4:e försöket
    1/12 Babyshark - 3 försöket efter missfall
    2/12 Loulou92 - 2 försöket efter missfall
    8/12 Foodie

  • trefaldigmästareikärlek

    29/11 önskarsyskon2023


    1/12 Swave - 4:e försöket
    1/12 Babyshark - 3 försöket efter missfall
    2/12 Loulou92 - 2 försöket efter missfall
    3/12 trefaldigmästareikärlek (andra barnet fjärde försöket) 
    8/12 Foodie

    Kommer inte följa tråden slaviskt. 
    Har beställt bidrottninggele som borde komma vilken dag som helst som jag sätter igång med. 

    Har fått en jättekonstig mens denna omgång, kom två dagar sent utan mensvärk, hade spottings innan vilket jag aldrig har, blöder klumpar men ändå sparsam för att vara min mens. Negativa tester så har släppt tankarna på grav denna månad.

    Håller tummarna för alla denna månad ❤️
Svar på tråden BIM December 2022