• Loulou92

    BIM December 2022

    För oss som har BIM december 2022!

    Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall

  • Svar på tråden BIM December 2022
  • Anonym (Foodie)

    Tiffliffen: åh vilken fin och jämn kurva ! Ger hopp att tempen inte behöver vara superhög bara den är över medellinjen 😍 tack för den !!

  • Anonym (Foodie)

    Trefaldigmästareikärlek: förstår vad du menar, kroppen ska luras alltid känns de som

    Hannis: åh spännande ! Nu vågar jag ju inte tempa mer och har mensvärk samt så känns de som att de rinner som om jag ska få mensen så gått på toa lite mer än vanligt idag hahaha

  • Hannis1983

    Foodie: tror mensen kommer här också, känns som dippen talade för det så tror det bara vara något tillfälligt idag 

  • Anonym (Foodie)

    Jag hoppas att vår temp fortsätter va hög imorgon 🥲

    Tiffliffen: jag tror jag väntar till BIM, får se om jag får ett ryck och testar imorgon men de beror tempen haha

  • Hannis1983
    Anonym (Foodie) skrev 2022-12-04 17:14:34 följande:

    Jag hoppas att vår temp fortsätter va hög imorgon 🥲

    Tiffliffen: jag tror jag väntar till BIM, får se om jag får ett ryck och testar imorgon men de beror tempen haha


     


    det hoppas jag med, annars får mensen gärna komma nu😂

  • valkyrian

    Hej, tog ut min kopparspiral förra månaden och min Mens blev 5 dagar sen. Så nu vet jag att ner längre hur lång min cykel är Skrikandes. Nånstans mellan 30-35 dagar vilket ger ägglossning någon gång mellan 4-10/12. Högst oklart. vore inget jätteproblem om jag bodde ihop med pojkvännen men så kul är det inte, haha. Så hm. Använder för första gången i mitt liv ÄL test men ingen stegring än i alla fall. Hoppas på ett plus runt jul i alla fall :)

  • Magnolia010
    Vickan31 skrev 2022-12-02 08:36:22 följande:
    Ååh men vad bra! Håller tummarna för bra besked och att du får komma till Sophiahemmet framöver Hjärta Hejar på dig!
    Jag ringde till Eliva Clinic medans jag väntade på att Sophia hemmet skulle ringa upp mig, för att ställa några frågor. Möttes jag av en allmänt trött och otrevlig person som sa att för att få en offentligt finansierad fertilitetsutredning behövde vi ha försökt i minst ett år och varit skrivna på samma adress i 2 år.
    Jag och min kille står inte på samma adress men har varit tillsammans i ett par år, så frågan är om jag måste finansera detta privat nu? Vi kan ju såklart skriva oss på samma adress men frågan är, kollar de upp att vi varit skrivna på samma adress i två år?

    Nästa fråga (om du vet) Hur mycket kan en vanlig gynekolog hjälpa till? Tex med letrozol etc? Tips på bra gynekolog i Stockholm, mottages också Hjärta
  • Elina24

    Hej på er! Första gången jag skriver här. Testade idag bim-4 och kaaaanske var det nåt där, så nu lever jag på hoppet några dagar. Känner symptom som iofs lika gärna kan vara pga mens men man hoppas ju.

  • Nininini
    Elina24 skrev 2022-12-04 19:03:39 följande:

    Hej på er! Första gången jag skriver här. Testade idag bim-4 och kaaaanske var det nåt där, så nu lever jag på hoppet några dagar. Känner symptom som iofs lika gärna kan vara pga mens men man hoppas ju.


    Samma här! Bim-4 idag och anar ett svaaagt streck på stickan 🙈 (tror jag) 😅

Svar på tråden BIM December 2022