• Anonym (Orolig)

    Pojkvän sa att han ska hora runt i Thailand.

    Jag vill inte låta som en kontrollerande partner. Men jag är sååååååå nojjig att han ska åka till Thailand med sina polare

    Vi har precis blivit ett par och resan bokades medan vi dejtade och hade mycket kontakt.

    Jag kommer ihåg den konversationen så bra. Och har den fortfarande sparat.

    Han skrev - Har precis bokat en Thailand resa med mina vänner. Två veckor. Och vi åker 26 januari. 


    Jag skrev - Wow. Låter härligt. Verkligen.

    Han skrev - Ska hora mig där nere haha.

    Jag skrev - Okej?? (och en ledsen emoji gubbe)

    Han skrev - Men babe. Jag skojar ju bara med dig fattar du väl.

    Jag vill verkligen inte att han ska åka på denna resan. Jag har hört att det finns så mycket prostitution där nere. Dessutom i två veckor. Vad han ska göra där nere hela tiden är helt omöjligt för mig att veta då jag är kvar i Sverige. Hade jag haft pengarna så hade jag åkt med. Men jag har inte över 20 tusen på banken tyvärr

    Och med tanke på att han skrev som han gjorde har gjort saken bara allt mycket värre !!

    Kan någon snälla lugna mig?

  • Svar på tråden Pojkvän sa att han ska hora runt i Thailand.
  • Anonym (Tyvärr)

    Jag hade inte kunnat lita på detta.En bekant fick behandlad för könsjukdo när pojkvännen hade kommit hem och de träffades igen.Min date åkte dit och allt slutade med en tjej därifrån och barn -fort.Dumpa.

  • Anonym (Tyvärr)

    Att betala så mycket för resan ,och få könsjukdomar som man sprider sen hemma här.Äckligt.

  • Anonym (Tyvärr)
    Anonym (Torskfilé) skrev 2023-01-12 23:46:03 följande:
    Han skämtar såklart men höjden av snålhet sägs vara att runka i Thailand.
    Sex och könsjukdomar är det som gäller med såna resor med grabbar och gubbar.
  • flygrl
    Anonym (Zap) skrev 2023-01-13 06:49:49 följande:
    Ja, när man ser bilder, vem skulle inte vilja vistas där i 2 veckor? Drömmer
    Eller hur?! 😉
    Jag skulle absolut kunna tänka mig en resa dit nån gång för att sola, bada, käka god thaimat och besöka sevärdheter. Massa helt normala människor reser uppenbarligen till Thailand, inte bara äckliga sexturister.
  • Anonym

    Jag känner till män som åker dit med partnern men går till horor bakom ryggen.

  • flygrl
    Anonym skrev 2023-01-13 21:24:11 följande:

    Jag känner till män som åker dit med partnern men går till horor bakom ryggen.


    Ja, det finns säkert sorgligt nog. Fast män skulle jag kanske inte kalla dom. Ryggradslösa kräk snarare.
  • Anonym (Tyvärr)
    flygrl skrev 2023-01-13 21:43:56 följande:
    Ja, det finns säkert sorgligt nog. Fast män skulle jag kanske inte kalla dom. Ryggradslösa kräk snarare.
    Finns nog flera såna .Jag hade inte litat på någon tyvärr,även fast kanske alla är inte så.
  • Anonym (Zap)
    flygrl skrev 2023-01-13 18:22:07 följande:
    Eller hur?! 😉
    Jag skulle absolut kunna tänka mig en resa dit nån gång för att sola, bada, käka god thaimat och besöka sevärdheter. Massa helt normala människor reser uppenbarligen till Thailand, inte bara äckliga sexturister.
    Jag har ätit jättegod thaimat ibland. Tänk att göra det på plats i Thailand, med dom omgivningarna. Nej, kan inte förstå varför nån vill åka dit Flört
  • Anonym (Torskfilé)
    Anonym (Tyvärr) skrev 2023-01-13 17:11:05 följande:
    Sex och könsjukdomar är det som gäller med såna resor med grabbar och gubbar.
    Ok, tror du att de flesta svenska män som åker till Thailand också knullar där?
  • Anonym (Tyvärr)
    Anonym (Torskfilé) skrev 2023-01-14 15:40:53 följande:
    Ok, tror du att de flesta svenska män som åker till Thailand också knullar där?
    Ja.
Svar på tråden Pojkvän sa att han ska hora runt i Thailand.