• Anonym (Paranoida Pia??)

    Sugen på en kompis unga dotter??

    Fakta: min man och jag har några goda vänner som har två döttrar på 17 och 14 år. Såg i min mans mobil att han bildsökt på Google på deras döttrar. 
    (vad du anser om att jag kollar hans mobil är inte grejen i just denna tråd denna gång) 
    det var ca 20 klick på bilder på tjejerna han hade kollat på. 


    Hur hade du tolkat sökningen? Hur hade dina tankar gått? 

  • Svar på tråden Sugen på en kompis unga dotter??
  • Anonym (m. Lljm ljÄm)
    Anonym (Hm) skrev 2023-01-15 20:05:46 följande:
    Nej precis. Precis min poäng. Sorgligt då att ts man automatiskt ska falla offer för vad män i allmänhet har för rykte liksom.

    Det är ju inte första gången hon misstänker att han har intresse i tonåringar. Han arbetar dessutom med tonåringar. 


     

  • Anonym (m. Lljm ljÄm)
    Anonym (Paranoida Pia??) skrev 2023-01-16 20:34:21 följande:

    Blev spärrad av familjeliv så jag blev upprörd att jag tyckte det var pk av en här inne att anmäla mig och tråden då hen tyckte det var hemskt att uppmana till brott genom att installera en spyapp i hans telefon. Kan säga det att jag hade gärna tagit en tid straffarbete eller böter om jag kunde förhindra att en tonåring eller barn blev utsatt. 


    Han är 60 år jag betydligt yngre?.. såklart :-/
    visserligen är jag inget tekniskt geni men att kolla upp webbhistoriken och kolla in vad han sett är inget direkt avancerat. Det var typ 18 klick på Google på vännens dotter och hennes lillasyster. 


    Sen kan jag tillägga att det sen tidigare finns vissa beteenden han haft/saker han gjort som fått mig att undra över just denna ev läggning. Så detta blev liksom vatten på sin kvarn. 


    ja visst är fantasin fri, jag en idiot som snokar osv. Men JAG gillar inte att ha människor omkring mig som tänder på djur eller barn. Kommer heller aldrig vilja tycka att det är ok. 


    kan ta att folk vill leka med bajs, leka våldtäkt osv men när det kommer till barn och djur finns inget samtycke och i MINA ögon nolltolerans! 

    ja jag snokar i hans telefon, har t.o.m. lagt in mitt face id och vet ni vad- jag är nöjd och förstår mig själv varför jag gjort det och skulle göra om det alla dagar i veckan även om han kom på mig! 


     


    Jag hoppas att det inte är något, men när det inte är första gången du misstänker något så... 


    Iaf, jag tänker som så att han kanske har intresse i att kolla vad de gör på fritiden om han, iom att han jobbar med ungdomar tyckte jag du skrev, om han har märkt något oroande, hört dem prata om något som han oroar sig för eller sett dem med någon som han arbetar med, om han arbetar med ungdomar med problem tex. 


    Det är ju ett alternativ, ett trevligare sådant, men inte jättetroligt då han dels surfar privat för det mesta och dels har du, som sagt, misstänkt tidigare att han har intresse av tonåringar.  


     

  • Anonym (Casanova)
    Anonym (M) skrev 2023-01-18 02:12:41 följande:
    Jag tänkte på det du skrev i inlägg 51. Sen på svaret du fick så svarar du att du är emot tankeförbud. 
    Stämmer bra. Ser ingen motsättning. Jag skiljer på vad jag vet och teorier. Sen är tonåringar ingen homogen grupp. Alla är inte lika.
  • Anonym (Casanova)
    Anonym (m. Lljm ljÄm) skrev 2023-01-18 09:10:52 följande:

    Jag hoppas att det inte är något, men när det inte är första gången du misstänker något så... 


    Iaf, jag tänker som så att han kanske har intresse i att kolla vad de gör på fritiden om han, iom att han jobbar med ungdomar tyckte jag du skrev, om han har märkt något oroande, hört dem prata om något som han oroar sig för eller sett dem med någon som han arbetar med, om han arbetar med ungdomar med problem tex. 


    Det är ju ett alternativ, ett trevligare sådant, men inte jättetroligt då han dels surfar privat för det mesta och dels har du, som sagt, misstänkt tidigare att han har intresse av tonåringar.  


     


    Misstanke och kunskap är två olika saker. Han kan ju surfa privat för att tanten är hispig, svartsjuk, rotar i telefonen och skäller på honom för vad han surfar på. Han kan ju titta på unga men helt lagliga tjejer på olika porrsidor exempelvis.

    Han var tydligen 60. Har han skött sig så här långt så finns det en god chans att det fortsätter.

    Hade han gjort något systematiskt på jobbet hade han åkt dit för länge sedan.
  • Anonym (m. Lljm ljÄm)
    Anonym (Casanova) skrev 2023-01-16 21:05:21 följande:

    Ja, nog är han kåt på småflickor! Men peddo är han inte. Inte för den saken i vart fall. Jättevanligt att män blir attraherade av unga tjejer. Lite tabubelagt då sura kärringar sätter agendan i samhället. Men det sitter antagligen i generna.

    Sen är det ju en fråga vad du gör av ditt intresse. De flesta accepterar åldersskillnaden och gör inget mer än att titta när ingen ser. (tror de)


    Vi sura kärringar som tycker att det är äckligt gör det antagligen för att vi själva blivit utsatta av äckliga gubbars blickar och tyvärr rätt ofta mer än bara blickar. 


    I sig är det harmlöst om han tittar på unga kvinnor och tycker att de är vackra, men jag tycker likväl att det är äckligt om han attraheras av och fantiserar om att ha sex med så pass mycket yngre personer. 


    Som fjortonåring blev jag glodd på och dreglad över av gubbar. det kändes oerhört äckligt och vissa gjorde inviter. En tog tag i mig och kramade mig medan han gnussade sin kropp mot min innan jag kom loss.


    Förvisso KAN de ha trott att jag var 18 jag är lång och utvecklades tidigt. Klädde mig inte särskilt uppseendeväckande, Kjol och linne på sommaren och ja, kjolen kunde vara kort, men inte kort kort utan till knäna iaf. Men oavsett vad de trodde om min ålder så hade INGEN självinsikt nog att inse att jag äcklades av deras närmanden. De hade inte en tanke på mig, bara på sig själva och vad de hade lust med och de hade troligen blivit mäkta förvånade om någon sagt att det de höll på med var sexuella trakasserier och förmodligen tyckt att det var något fel på mig som inte uppskattade deras intresse. 


    Även om jag inte trodde att det satte några direkta spår, det var ju såna män är liksom, det fick man ju höra, så har det ändå gjort det. 


    Om han bara tittar på bilder av unga så lär de ju inte märka det och då känns det relativt harmlöst, men mycket osmakligt att han tittar på såna han känner, särskilt som TS misstänkt tidigare att han attraheras av unga tjejer samt att han arbetar med tonåringar. 


     

  • Anonym (m. Lljm ljÄm)
    Anonym (Casanova) skrev 2023-01-16 21:05:21 följande:

    Ja, nog är han kåt på småflickor! Men peddo är han inte. Inte för den saken i vart fall. Jättevanligt att män blir attraherade av unga tjejer. Lite tabubelagt då sura kärringar sätter agendan i samhället. Men det sitter antagligen i generna.

    Sen är det ju en fråga vad du gör av ditt intresse. De flesta accepterar åldersskillnaden och gör inget mer än att titta när ingen ser. (tror de)


    Vi sura kärringar som tycker att det är äckligt gör det antagligen för att vi själva blivit utsatta av äckliga gubbars blickar och tyvärr rätt ofta mer än bara blickar. 


    I sig är det harmlöst om han tittar på unga kvinnor och tycker att de är vackra, men jag tycker likväl att det är äckligt om han attraheras av och fantiserar om att ha sex med så pass mycket yngre personer. 


    Som fjortonåring blev jag glodd på och dreglad över av gubbar. det kändes oerhört äckligt och vissa gjorde inviter. En tog tag i mig och kramade mig medan han gnussade sin kropp mot min innan jag kom loss.


    Förvisso KAN de ha trott att jag var 18 jag är lång och utvecklades tidigt. Klädde mig inte särskilt uppseendeväckande, Kjol och linne på sommaren och ja, kjolen kunde vara kort, men inte kort kort utan till knäna iaf. Men oavsett vad de trodde om min ålder så hade INGEN självinsikt nog att inse att jag äcklades av deras närmanden. De hade inte en tanke på mig, bara på sig själva och vad de hade lust med och de hade troligen blivit mäkta förvånade om någon sagt att det de höll på med var sexuella trakasserier och förmodligen tyckt att det var något fel på mig som inte uppskattade deras intresse. 


    Även om jag inte trodde att det satte några direkta spår, det var ju såna män är liksom, det fick man ju höra, så har det ändå gjort det. 


    Om han bara tittar på bilder av unga så lär de ju inte märka det och då känns det relativt harmlöst, men mycket osmakligt att han tittar på såna han känner, särskilt som TS misstänkt tidigare att han attraheras av unga tjejer samt att han arbetar med tonåringar. 


     

  • Anonym (m. Lljm ljÄm)
    Anonym (Casanova) skrev 2023-01-16 21:05:21 följande:

    Ja, nog är han kåt på småflickor! Men peddo är han inte. Inte för den saken i vart fall. Jättevanligt att män blir attraherade av unga tjejer. Lite tabubelagt då sura kärringar sätter agendan i samhället. Men det sitter antagligen i generna.

    Sen är det ju en fråga vad du gör av ditt intresse. De flesta accepterar åldersskillnaden och gör inget mer än att titta när ingen ser. (tror de)


    Vi sura kärringar som tycker att det är äckligt gör det antagligen för att vi själva blivit utsatta av äckliga gubbars blickar och tyvärr rätt ofta mer än bara blickar. 


    I sig är det harmlöst om han tittar på unga kvinnor och tycker att de är vackra, men jag tycker likväl att det är äckligt om han attraheras av och fantiserar om att ha sex med så pass mycket yngre personer. 


    Som fjortonåring blev jag glodd på och dreglad över av gubbar. det kändes oerhört äckligt och vissa gjorde inviter. En tog tag i mig och kramade mig medan han gnussade sin kropp mot min innan jag kom loss.


    Förvisso KAN de ha trott att jag var 18 jag är lång och utvecklades tidigt. Klädde mig inte särskilt uppseendeväckande, Kjol och linne på sommaren och ja, kjolen kunde vara kort, men inte kort kort utan till knäna iaf. Men oavsett vad de trodde om min ålder så hade INGEN självinsikt nog att inse att jag äcklades av deras närmanden. De hade inte en tanke på mig, bara på sig själva och vad de hade lust med och de hade troligen blivit mäkta förvånade om någon sagt att det de höll på med var sexuella trakasserier och förmodligen tyckt att det var något fel på mig som inte uppskattade deras intresse. 


    Även om jag inte trodde att det satte några direkta spår, det var ju såna män är liksom, det fick man ju höra, så har det ändå gjort det. 


    Om han bara tittar på bilder av unga så lär de ju inte märka det och då känns det relativt harmlöst, men mycket osmakligt att han tittar på såna han känner, särskilt som TS misstänkt tidigare att han attraheras av unga tjejer samt att han arbetar med tonåringar. 


     

  • Anonym (Casanova)
    Anonym (m. Lljm ljÄm) skrev 2023-01-18 09:35:06 följande:

    Vi sura kärringar som tycker att det är äckligt gör det antagligen för att vi själva blivit utsatta av äckliga gubbars blickar och tyvärr rätt ofta mer än bara blickar. 


    I sig är det harmlöst om han tittar på unga kvinnor och tycker att de är vackra, men jag tycker likväl att det är äckligt om han attraheras av och fantiserar om att ha sex med så pass mycket yngre personer. 


    Som fjortonåring blev jag glodd på och dreglad över av gubbar. det kändes oerhört äckligt och vissa gjorde inviter. En tog tag i mig och kramade mig medan han gnussade sin kropp mot min innan jag kom loss.


    Förvisso KAN de ha trott att jag var 18 jag är lång och utvecklades tidigt. Klädde mig inte särskilt uppseendeväckande, Kjol och linne på sommaren och ja, kjolen kunde vara kort, men inte kort kort utan till knäna iaf. Men oavsett vad de trodde om min ålder så hade INGEN självinsikt nog att inse att jag äcklades av deras närmanden. De hade inte en tanke på mig, bara på sig själva och vad de hade lust med och de hade troligen blivit mäkta förvånade om någon sagt att det de höll på med var sexuella trakasserier och förmodligen tyckt att det var något fel på mig som inte uppskattade deras intresse. 


    Även om jag inte trodde att det satte några direkta spår, det var ju såna män är liksom, det fick man ju höra, så har det ändå gjort det. 


    Om han bara tittar på bilder av unga så lär de ju inte märka det och då känns det relativt harmlöst, men mycket osmakligt att han tittar på såna han känner, särskilt som TS misstänkt tidigare att han attraheras av unga tjejer samt att han arbetar med tonåringar. 


     


    Då kan du ju bekräfta att det är vanligt. De som tittade lite mer diskret och inte tog sig oönskade friheter måste ju ändå varit en betydligt större grupp.

    Jag tror inte att sexuella attraktion handlar så mycket om ålder, utan om kroppslig utveckling.

    Jag tror ändå på principen att människor ska dömas för sina gärningar. Det du råkade ut för vad ett sexuellt ofredande eller något åt det hållet. Det TS man gjort som vi vet är inte olagligt. Borde inte heller vara det.
  • Anders 386
    Anonym (Allvar) skrev 2023-01-18 08:51:31 följande:

    Ja i tanken är allt fritt och alla får tänka på precis vad man vill. Dessa människor är fortfarande störda i huvudet.


    Ursäkta, men jag tror att du lever i din egen drömvärld. Casanova och några till beskriver verkligheten som den ser ut. Det där med vad man tänder sexuellt på och vad man fantiserar om är inget man väljer, det är styrt av våra gener och går inte att styra. Det finns inget "stört" i att tända sexuellt på en ung kvinna - det är fullständigt normalt för i princip alla män. Det är väl mer onormalt att inte göra det? Men jag kan tänka mig att det kommer som en chock för vissa eftersom fantasier och tankar liksom inte syns på utsidan. Det är först i ett anonymt forum som det är ok att berätta sanningen. I verkliga livet är det tabu.
  • Anonym (M)
    Anonym (Casanova) skrev 2023-01-18 09:14:36 följande:
    Stämmer bra. Ser ingen motsättning. Jag skiljer på vad jag vet och teorier. Sen är tonåringar ingen homogen grupp. Alla är inte lika.
    Jag menar att det du skrev i inlägg 54 var ju inte riktigt svar på vad skribenten frågade dig.
Svar på tråden Sugen på en kompis unga dotter??