• Minimalla

    Norrköpingstråden del 7

    Det är dags att starta upp en ny tråd igen så vi inte tappar bort varann...

    Här i Norrköpingstråden träffas vi som är sugna på att fika, promenera eller bara umgås, med eller utan barn, fl-veteraner såväl som nybörjare.

    Så välkommen in för att prata om allt möjligt, men framförallt för att spåna på när nästa fika ska äga rum!


    Det skulle sitta fint med en kopp kaffe
  • Svar på tråden Norrköpingstråden del 7
  • IsakochMolly

    Toppenväder idag ju!! Perfekt för ute-fika. Jag har ju aldrig varit med förr så ja undrar bara lite vart vi möts upp. Utanför kaféet lr? Hur brukar ni göra?

  • concordia

    Hej! Ja vi får väl mötas utanför lr så ser man nog vart alla barnvagnar står vi hittar alltid varann bara fråga om man är från FL Skrattande

  • Kenzie

    Jag och Theo tackar för en trevlig fikastund. Så himla skönt att sitta ute för en gångs skull.
    Vi har nada på schemat den här veckan (förutom tors. f.m) så är det nån som har tid/lust att fika igen så hojta till

  • 1malle

    Instämmer med Kenzie...och tackar för några trevliga timmar i solgasset...
    Blivit lite bränd i halslinningen, men det gör så lite så.. (blek som man e...*L*)
    Har nog dock inte tid med fler fikaträffar denna vecka, inte dagtid i alla fall....
    Må väl allisammans...
    chipp chipp...

  • Minimalla

    Vi hade också jättetrevligt, tack tack!
    Kom på när vi kom hem att jag inte tagit med några nycklar eftersom sambon var hemma på lunch när vi gick och jag inte behövde låsa. Så vi fick sitta och vänta tills han kom hem... typiskt... han var ju liksom där i Färgargården så hade jag kommit på det lite tidigare, men är man senil så är man...

    Vi fikar gärna igen i veckan, vad sägs om torsdag eftermiddag?

  • concordia
    Torsdag eftermiddag låter bra! Tid och plats??
    Ja och Ella tackar oxå för det trevliga sällskapet på Färgagården...
  • Mamma Fia

    Är det någon fika i morgon?? Eller har jag missat dag totalt?? Bara undrade ville ju hänga med på fikan denna vecka ju =)

  • Matilda86

    Mamma Fia: Fikat var idag ingen imorron vad jag evt iaf??!!
    Vi hänger järna med på torsdag. färgagården då oxå??

    Tack för idag förrästen, var ni kvar länge?

  • Linkan71

    Tyvärr kom vi inte idag då det kom annat i mellan. Tina var på öppna förskolan med emelie så det drog ut på tiden.

    Har vi tid och inget annat kommer i mellan så låter en fika på torsdag trevligt

  • Mamma Fia

    Okej då kommer vi på fikat på torsdag då =)

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7