|
Min dotter är inte snäll mot andra barn på förskolan
av Anonym (Anna)
|
Barnomsorg
|
|
1,7k
|
0
|
Min dotter fyllde två år i juni och började förskolan i januari detta år. Allt har fram ti...
|
Barnomsorg
Obesvarade
|
|
Gravid och svullen, öm mage
av Anonym (Zeppelinaren)
|
Övrigt
|
|
206
|
0
|
Har sedan början av graviditeten haft bekymmer men det eskalerar mer och mer. Jag vet att...
|
Övrigt
Obesvarade
|
|
Jag vill få kontakt med ett professionellt nättroll
av Ameliagren
|
Samhälle
|
|
369
|
0
|
Jag vill komma i kontakt med ett aktivt eller före detta professionellt nättroll för att g...
|
Samhälle
Obesvarade
|
|
Vilka läppstift är bra, rimligt pris?
av Anonym (läppen)
|
Övrigt
|
|
201
|
0
|
Jag har köpt dyra läppstift, typ Lancome. Började fundera på om det är en onödig utgift.Vi...
|
Övrigt
Obesvarade
|
|
Hur känns det att växa upp i en stabil hemmiljö?
av Anonym (Perspektiv)
|
Övrigt
|
|
202
|
0
|
Hej,jag har alltid undrat hur det är att växa upp i ett trygg hemmiljö, föräldrar som förs...
|
Övrigt
Obesvarade
|
|
Hur långt gången är jag?? Ingen tempoökning
av Anonym (Gravid)
|
Graviditet
|
|
433
|
0
|
Hej!
Jag tempar för att kunna bekräfta när jag fått ägglossning. Jag brukar ha relativt...
|
Graviditet
Obesvarade
|
|
Någon barnmorska här?
av Anonym (Smultron)
|
Andra trimestern
|
|
961
|
0
|
Är gravid i vecka 17. Jobbar på förskola med åldrarna 1-2,5 år. Till och från har vi tuffa...
|
Andra trimestern
Obesvarade
|
|
Gravid trots kraftig mens och mycket mensvärk på bim?
av Anonym (Orolig men hoppfull)
|
Övrigt
|
|
1,6k
|
0
|
Som frågan lyder, är det någon som trots rikligt med mens på bim och kraftig kraftig mensv...
|
Övrigt
Obesvarade
|
|
Snälla svara på min enkät om psykisk hälsa och fysisk aktivitet. Jag är stressad.
av Lala99
|
Ny på Familjeliv
|
|
481
|
0
|
Hej!Jag är ny här och jag ligger efter med ett skolarbete som skulle varit inskickat förra...
|
Ny på Familjeliv
Obesvarade
|
|
Snälla svara på min enkät om psykisk hälsa och fysisk aktivitet. Jag är stressad.
av Lala99
|
Övrigt
|
|
209
|
0
|
Hej!Jag är ny här och jag ligger efter med ett skolarbete som skulle varit inskickat förra...
|
Övrigt
Obesvarade
|
|
av Lala99
|
Övrigt
|
|
985
|
0
|
|
Övrigt
Obesvarade
|
|
av Lala99
|
Psykisk ohälsa
|
|
283
|
0
|
|
Psykisk ohälsa
Obesvarade
|
|
Kollega blev genererad av komplimang
av Anonym (Shy)
|
Relationer
|
|
489
|
0
|
Jobbar väldigt nära en kollega som jag tycker väldigt mycket om som kollega och vän och ja...
|
Relationer
Obesvarade
|
|
Blodfylld follikel
av Anonym (Li)
|
Kroppsligt
|
|
235
|
0
|
HejVar hos gyn o där sa de att det var normalt med en blodfylld follikel efter äl? Hittar...
|
Kroppsligt
Obesvarade
|
|
Kort mens efter abort
av Anonym (Emma)
|
Abort
|
|
714
|
0
|
Slutade med p piller i våras och blev gravid på en gång vilket tyvärr slutade i kirurgisk...
|
Abort
Obesvarade
|
|
Gravid men inte glad
av Anonym (Likgiltig)
|
Övrigt
|
|
193
|
0
|
Jag och min man har kämpat i ett år nu för att bli gravida. För två veckor sedan kom ett p...
|
Övrigt
Obesvarade
|
|
Ägglossning pos mens
av Medina02
|
Fertilitet & Kropp
|
|
327
|
0
|
Hej! har hört att ägglossning kan reagera på mensen kommer strax men hur många dagar innan...
|
Fertilitet & Kropp
Obesvarade
|
|
Mellanblödningar efter kemisk graviditet
av Tussilago1212
|
Ofrivillig barnlöshet
|
|
537
|
0
|
Hej!
Jag fick ett tidigt missfall förra cykeln (kemisk graviditet). Den nya cykeln börjad...
|
Ofrivillig barnlöshet
Obesvarade
|
|
Elvanse under graviditeten
av Anonym (Gravid med elvanse)
|
Första barnet
|
|
876
|
0
|
Hej, jag tar elvanse nu under min graviditet enligt läkarens rekommendationer. Ni som tar/...
|
Första barnet
Obesvarade
|
|
Michael Jackson, Billie Eilish & flera andra kändisar ogillar Eminem, varför?
av justice09
|
Nöje
|
|
465
|
0
|
https://youtu.be/DxmNyIUNCwI?si=oOS59TNoCULO5A7tTitta på denna videon, Will Smith, Billie...
|
Nöje
Obesvarade
|