Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Hematom som växer av Anony­m (Orol­i­g) Gravidit­et 693 0 Jag är gravid och fick en blödning med smärta i v 12, denna avtog och de kunde inte riktig... Gravidit­et Obesvarade
0
693
Ni som gjort övre ögonlocksplastik... av Anony­m (Nyop­e­rerad­) Kroppsli­gt 313 0 Jag gjorde för 12 dagar sedan en övre ögonlocksplastik eftersom jag nu när jag närmar mig... Kroppsli­gt Obesvarade
0
313
Ni som använder Owlet andningslarm av Lunam­a­j Övrigt 2,4k 0 Vi använder oss av Owlet andningslarm vilket vi än så länge varit väldigt nöjda med, därem... Övrigt Obesvarade
0
2,4k
olyckligt kär i 24 år av Anony­m (Sad Girl) Relation­sproblem 583 0 När jag var 20 år så träffade jag på universitetet en man jag aldrig kommer sluta älska. F... Relation­sproblem Obesvarade
0
583
Hjälp av Anony­m (F) Kroppsli­gt 256 0 Jag har alltid haft fin och problemfre hy men nu efter varje finne får jag en röd prick oc... Kroppsli­gt Obesvarade
0
256
Överbelastning/fel rörelse av Anony­m (C) Hälsa 346 0 Hej!Tränade och rörde min axel axel arm hastigt och fel. Det var för 10dagar sedan. Smärta... Hälsa Obesvarade
0
346
Barnlängtan och För få spermier, icsi? av Anony­m (Vaiv­a­) Utrednin­g 1,0k 0 Hej! nyligen gjort 2 spermaprover vars båda visade på få spermier. står så här i första pr... Utrednin­g Obesvarade
0
1,0k
Borlänge: Finns fler som söker nya vänner med barn? :) av marti­n­i87 Övrigt 1,4k 0 Ja, som rubriken antyder :) Vi flyttade till Borlänge från Stockholm för några år sen. Har... Övrigt Obesvarade
0
1,4k
Steril efter kejsarsnitt? av panda­r­inen Oförklar­lig barnlösh­et 1,7k 0 Hej jag har försökt få till ett andra barn i snart 4 år… mitt första fantastiska barn som... Oförklar­lig barnlösh­et Obesvarade
0
1,7k
Graviditet under första trimestern: De tidiga stadierna av ett nytt liv av Timot­h­yDiur­b Första trimeste­rn 521 0 Den första trimestern av graviditeten är en period full av förändringar och anpassningar s... Första trimeste­rn Obesvarade
0
521
Hej av Anony­m (Hll) Ny på Familjel­iv 642 0 Hej allihopa, Är det någon här som tidigare har sökt till tandsköterskeutbildningen i Stoc... Ny på Familjel­iv Obesvarade
0
642
HP Smart Tank 7005 av valla­k­ra Dator & Teknik 403 0 En jättekonstig fråga:Kan man använda tex Heat Transfer Paper i en sådan skrivare?Var lägg... Dator & Teknik Obesvarade
0
403
Modereringen här? av Anony­m (Eleg­a­nt slakt­a­vfall­) Sex & Sånt 406 0 Modereringen av det här forumet är ju totalt obegriplig.Jag lade upp en tråd för ngn dag s... Sex & Sånt Obesvarade
0
406
Undrande kvinna… av Fredr­i­ksson­7­5 Homo/bi/­trans 763 0 Alltså, jag är en gaykvinna som är singel sedan ett par år tillbaka och letar åter efter k... Homo/bi/­trans Obesvarade
0
763
Gravid utan ömma bröst av Anony­m (TS) Gravidit­et 294 0 Googlade själv det så sent som idag och hittade flera trådar där folk undrar. Har haft jät... Gravidit­et Obesvarade
0
294
Tidigt gravid och väldigt ont i magen av Anony­m (TS) Gravidit­et 353 0 Plussade nyss , borde vara i vecka 4+1 eller 2. Och har så ont i magen, som mensvärk fast... Gravidit­et Obesvarade
0
353
Clearblue advanced ÄL visar positivt och RFSU negativt av decem­b­erapr­i­l Barnläng­tan 433 0 Syskonförsök på gång. I början på veckan fick jag fast glad gubbe på Clearblue advanced di... Barnläng­tan Obesvarade
0
433
Efter BIM, testa vilken tid på dygnet som helst? av Anony­m (Sofi­e­) Kroppsli­gt 204 0 Tror inte att jag är gravid eftersom jag inte har några symtom utom mensvärk som såklart l... Kroppsli­gt Obesvarade
0
204
Blodprover inför kub av Ankan­9­0 Övrigt 404 0 Hej någon som haft liknande resultat ?papp-a 6,986 IE/Lhcg fri betakedja 40,0 IE/Ltagit Pr... Övrigt Obesvarade
0
404
Gravida i Örebro med bf dec24/Jan25 av Jempa­8­8 Övrigt 277 0 Har skapat en Facebookgrupp för oss som har bf runt årsskiftet och bor i örebro om ni vill... Övrigt Obesvarade
0
277