Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Ägglossning dubbel? av Medin­a­02 Fertilit­et & Kropp 286 0 Hej testar här!hade ägglossning 28/08 visade clearblue advanced äl. Hade beräknad mens 13/... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
286
Söker efter liknande filmer... av Anony­m (Film­) Övrigt 249 0 Jag söker efter romantiska filmer som utspelar sig på 1800-talet.Filmer likande Redeeming... Övrigt Obesvarade
0
249
Ett undantag inträffade.....? av Anony­m (Micr­o­) Dator & Teknik 721 0 Jag har problem att ladda upp/bifoga mitt  cv/brev nu när jag ska söka ett jobb.. Jag får... Dator & Teknik Obesvarade
0
721
Yh prov.... av Anony­m (Gumm­i­anka) Övrigt 853 0 Har en fråga som inte handlar om familj utan om utbildning. Har gjort urvalsprov . Stod at... Övrigt Obesvarade
0
853
Vården behöver reformeras till patienternas fördel av Anony­m (Vård­p­olise­n­) Politik 451 0 Dagens vårdgarantier fungerar inte i praktiken och politikerna på regional- och riksdagsni... Politik Obesvarade
0
451
POTS av Anony­m (lång­o­chsma­l­tjej) Kroppsli­gt 420 0 Någon här inne med POTS? Jag tror att jag kan ha det. Har lågt blodtryck och haft länge. Y... Kroppsli­gt Obesvarade
0
420
Kan inte starta vissa sidor på Mac av Anony­m (hjäl­p­) Dator & Teknik 559 0 Aftonbladet,facebook och smhi fungera utan problem, men imdb,kivra osv vill inte öppna sig... Dator & Teknik Obesvarade
0
559
Endometrios av Anony­m (Li) Kroppsli­gt 246 0 Jag har varit på synundersökning o de sa att allt är ok. Har alltid haft lite fri vätska b... Kroppsli­gt Obesvarade
0
246
Jag känner mig extra aspig idag av Fredd­i­e K Psykisk ohälsa 313 0 Jag har ADHD och Asperger, som det hette förut, men det vet ni nog vid det här laget. Just... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
313
Vad är skillnaden på sexig och snygg? av Anony­m (Vad är skill­n­aden?­) Sex & Sånt 239 0 Hej! Jag är en kille i 25 årsåldern som senaste veckan funderat en del på detta ämne.jag h... Sex & Sånt Obesvarade
0
239
Tidigt ultraljud letrozol av Anony­m (Nyfi­k­en) Ultralju­d 306 0 Hej! Är det någon som fått göra ett supertidigt ultraljud när ni blivit gravida med letroz... Ultralju­d Obesvarade
0
306
TMG och homocystein - effekt? av Anony­m (Effe­k­t) Ofrivill­ig barnlösh­et 446 0 Hej!Någon som ätit kosttillskottet TMG och fått ner sitt homocysteinvärde? 😊 Jag h... Ofrivill­ig barnlösh­et Obesvarade
0
446
Nub teori. av gravi­d­22 Ultralju­d 374 0 Vilket kön skulle ni gissa vår lilla krabat är? V12+5 Ultralju­d Obesvarade
0
374
Mitt barn, 1.5 år har bitit till och från 9 månader - blir det bättre? av ssafe­h­eaven Barn 1-2 år 704 0 Hej allihopa, min son har bitit frpn och till sedan han ca 9 månader.Han har varit hemma m... Barn 1-2 år Obesvarade
0
704
Beröring och kärlek av Nsson­8­6 Övrigt 443 0 Hej,vet inte var jag ska börja men är 38 år gift och har 3 barn vilket är fullt upp på mån... Övrigt Obesvarade
0
443
Får en tandsköterska sätta in tandställning/räls på patient? av Anony­m (besv­i­ken) Övrigt 377 0 Utan att en tandläkare eller ortodontiassistent är med överhuvudtaget under besöket?  En t... Övrigt Obesvarade
0
377
Jävulsk hosta utan anledning av Anony­m (Host­) Hälsa 369 0 Jag har i säker åtta till tio veckors tid haft en fruktansvärd rethosta som visar sig vid... Hälsa Obesvarade
0
369
Otrivelle eller gravid? av Goose­0­1 Gravidit­etssymto­m 675 0 Tog otrivelle 29/9 och återförde en 5dagars blastis 5/9. Vad tror ni? Otrivelle eller svag... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
675
Nakenbad - Maspalomas av Anony­m (Swin­g­ing dick) Övrigt 694 0 HejÄr det någon som har erfarenhet från att bada naken på maspalomas på Gran Canaria?Det s... Övrigt Obesvarade
0
694
Pmsd av mersi­8­9 Kroppsli­gt 297 0 Hej jag lider av extrem pms ca 2 v innan mens.. fått premalex utskrivet nu.. någon som har... Kroppsli­gt Obesvarade
0
297