Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Kolposkopi - hjälp att läsa av journalen av Muma9­9 Sex & Sånt 839 0 Hej! Jag har fått veta att jag har hpv 16 och cellförändringar. Var på kolposkopi och invä... Sex & Sånt Obesvarade
0
839
Vitt klet från bröstvårtan? av Anony­m (Hmm) Kroppsli­gt 292 0 Tryckte precis på min bröstvårta och ut kom vitt klet från olika håll och kanter och lukta... Kroppsli­gt Obesvarade
0
292
Är du kvinna och begått ett lagbrott? av Jeens­a­an92 Samhälle 271 0 Hej! Har du hört om “den rosa lagboken”? Det är ett nyligen uppmärksammat fenomen som in... Samhälle Obesvarade
0
271
Snokar på pojkvännens exfrus pojkväns insta av Anony­m (Jag) Relation­sproblem 223 0 Någon annan här som gör det? Varför gör ni det?  Relation­sproblem Obesvarade
0
223
En bok om en räv som hette Lisa?? Vad heter boken?? Hjälp.. :) av Matzy­b­oy Övrigt 286 0 Hej.När jag var väldigt liten läste jag en ungdomsbok som handlade om en räv som hette Lis... Övrigt Obesvarade
0
286
Fotografer och videografer efterlyses av eeat Övrigt 316 0 Hej allihopa!Jag efterlyser fotografer och videografer/filmare för deltidstjänst i Malmö.... Övrigt Obesvarade
0
316
Är du kvinna och begått ett lagbrott? av Anony­m (Jenn­i­e & Naomi­) Myndighe­tskontak­t 329 0 Hej! Har du hört om “den rosa lagboken”? Det är ett nyligen uppmärksammat fenomen som inne... Myndighe­tskontak­t Obesvarade
0
329
Delta i vår enkät om gamifiering av nätbutiker! av Damia­n­Milcz­a­rek Övrigt 493 0 Hej alla! Vi är två studenter som skriver vårt examsarbete inom teknik och samhäller och v... Övrigt Obesvarade
0
493
Samordnare lss av Anony­m (Hopp­a­spåjo­b­b) Övrigt 227 0 Ni som jobbar som administratör inom lss och Daglig Verksamhet vad är era arbetsuppgifter... Övrigt Obesvarade
0
227
Samordnare Lss av Anony­m (Jobb­.­) Övrigt 294 0 Hej!  Finns de någon här som jobbar som samordnare administratör inom Lss och eller daglig... Övrigt Obesvarade
0
294
Tarmproblem(?) katt av Linka­n­g Katter 1,2k 0 Hej, katt som har varit hos veterinären akut p.g.a att hon krystade massor men inget kom u... Katter Obesvarade
0
1,2k
Jag är ''normal'' i början - Kan bli omtyckt och utstråla positivitet, men förlorar om jag ''bestämt'' mig för en vis typ av karaktär av Anony­m (Pers­o­nligh­e­t) Övrigt 204 0 Jag vet inte riktigt min sanna personlighet. Men inom det sociala kan jag säga att jag oft... Övrigt Obesvarade
0
204
Återhämtning efter äggledaroperation av Emmal­o­fmamm­a Hälsa 381 0 Hej på er.  Jag är ute efter lite information angående hur ni mått som genomgått liknande... Hälsa Obesvarade
0
381
Koagel Klump 5 veckor efter Mf?? av Anony­m (Mf) Gravidit­et 499 0 Fick missfall vecka 8,graviditeten hade avstannat i v5. Återbesök och vul visade att allt... Gravidit­et Obesvarade
0
499
Någon som vill gissa ?? av Sassa­8­9 Fosterdi­agnostik 513 0 Någon som är bra eller vill gissa på va bebis kan vara för något?????????På Facebook i gru... Fosterdi­agnostik Obesvarade
0
513
Ont i axeln av David Stran­d Hälsa 590 0 Jag vill bara utfärda en varning om man är 40-60 år och plötsligt får mycket ont i axeln (... Hälsa Obesvarade
0
590
Skelning av Edin2­0­23 Barn 0-12mån 819 0 Hej!  min dotter på två månader har helt plötsligt börjat skela, hon rullar ögonen neråt,... Barn 0-12mån Obesvarade
0
819
Huvudomfång 7 månaders av Jenni­e­9595 Barn 0-12mån 780 0 KAN NÅGON VÄNLIG SJÄL HJÄLPA MIG..Jag har en 7 månaders son.När vi var på hans 6 månaders... Barn 0-12mån Obesvarade
0
780
Vad händer med mig!? av Anony­m (hjäl­p snäll­a­) Psykisk ohälsa 330 0 Hej, jag vet inte vad som händer med mig. Kan börja med o säga att jag har sovit max 7 tim... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
330
Resa utomlands som föräldraledig av Shaza Övrigt 1,3k 0 Hej!Har ni varit utomlands utanför EU och har tagit föräldrapenning i flera månader?Då enl... Övrigt Obesvarade
0
1,3k