Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Mer ont några veckor efter ögon op? av Anony­m (Öga) Kroppsli­gt 255 0 Någon som opererat ögonen och upplevt att smärtan tilltagit efter några veckor? Funderar p... Kroppsli­gt Obesvarade
0
255
kry barnavårdcentral av Mimmi­M Barn 0-12mån 454 0 Har ni testat kry barnavårdcentral.Hur fungerar den?Finns det obligatoriska digitala möten... Barn 0-12mån Obesvarade
0
454
Ånger av Anony­m (G) Relation­sproblem 204 0 Har ni någon som ni har ghostat men ångrat? Och varför ghostade ni? Relation­sproblem Obesvarade
0
204
Ont av spiral? av Gullh­ö­nan Hälsa 261 0 Finns det någon mer som helt plötsligt fått typ mensvärk och ryggvärk av sin spiral? Fick... Hälsa Obesvarade
0
261
Möhippa men vad av Jagoc­h­dubli­r­vi Övrigt 582 0 En vän till mig ska gifta sig och vi planerar in möhippa någon gång i slutet av april elle... Övrigt Obesvarade
0
582
DOPPLER HJÄRTLJUD av genov­a­mii Övrigt 351 0 Hej. Jag skulle vilja köpa en DOPPLER för att kunna lyssna på bebisens hjärtljud, har ni n... Övrigt Obesvarade
0
351
Halsont av hosta, gravid v.39 av m894 Tredje trimeste­rn 1,3k 0 Hej! Jag åkte på en riktig dunderförkylning för några veckor sedan med en hemsk hosta. Har... Tredje trimeste­rn Obesvarade
0
1,3k
Gråa fläckar ögonvitan av Simon­9­090 Barn 3-5 år 997 0 Hej!  tänkte kolla om någon vars barn har eller har haft gråa fläckar på ögonvitan. Under... Barn 3-5 år Obesvarade
0
997
Inget avslag efter blodkump av isabe­l­70 Efter förlossn­ingen 2,3k 0 Jag födde för 3 & halv vecka sen & haft ”normalt” med avslag fram till idag då jag... Efter förlossn­ingen Obesvarade
0
2,3k
Ledsen o nere av Anony­m (?frö­k­en narci­s­sisti­s­k?) Relation­sproblem 283 0 Hur hade ni reagerat om ni får höra av er partner att han/hon ventilerat av sig på jobbet... Relation­sproblem Obesvarade
0
283
Planteringssubstrat Studie av Verde Övrigt 368 0 Hej!  Jag håller på med en studie om planteringssubstrat för ett projekt och skulle verkli... Övrigt Obesvarade
0
368
Svullen bröstkörtel hos 2 åring av Melii Åkomma/s­jukdom 592 0 Hej!Min flicka har haft svullna bröstkörtlar sedan hon var 6 månader, från och till. På bv... Åkomma/s­jukdom Obesvarade
0
592
Social ångest av Anony­m (Ånge­s­t) Psykisk ohälsa 341 0 Jag börjar landa i att jag nog har social ångest eller nått annat liknande.. Märker hur al... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
341
Borderline - medicinering av Anony­m (Elen­a­) Psykisk ohälsa 298 0 Någon här som har borderline, och som medicinerar för det?Vad äter ni för medicin då? Psykisk ohälsa Obesvarade
0
298
Fundering på Prover för njurarna av Anony­m (Njur­e­n) Kroppsli­gt 320 0 Jag var på en läkarundersökning i augusti för att kolla allmänhälsan. Allt var bra men vid... Kroppsli­gt Obesvarade
0
320
Vaccin mot hepatit av Melli­s­WH Övrigt 314 0 Någon som tagit vaccin mot hepatit under graviditet? läkaren säger de ska vara minimala ri... Övrigt Obesvarade
0
314
Söker namn på gammalt barnprogram av Tusse­b­usse Övrigt 675 0 Hej!  Söker namnet på ett barnprogram. Har sökt som en idiot och tänkt på det till och frå... Övrigt Obesvarade
0
675
I väntan på nipt-svar av Idaso­f­ia84 Fosterdi­agnostik 609 0 Hallå!  jag tänkte kolla om det är fler som väntar på sitt nipt-svar i dessa dagar eller n... Fosterdi­agnostik Obesvarade
0
609
Barnlöshet och homocystein av Sandr­a­221 Ofrivill­ig barnlösh­et 641 0 Hej, Jag undrar om någon varit med om att ett förhöjt homocysteinvärde bidragit till ofriv... Ofrivill­ig barnlösh­et Obesvarade
0
641
Nya vänner Bålsta av PJVal­l­mo Övrigt 630 0 Hej finns de någon som vill träffa nya vänner på en kaffe ,promenad.Jag är en glad, trevli... Övrigt Obesvarade
0
630