Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Någon här med Invisalign? av optim­i­sten Hälsa 526 0 HejFick idag mina nya tandskenor från Invisalign. Har även gummisnoddar och ska ha det i 3... Hälsa Obesvarade
0
526
Hjärtsvikt av Anony­m (Ch) Övrigt 250 0 Ni med hjärtsvikt hur har det diagnoserats? Vad har er proBNP legat på?någon som haft högt... Övrigt Obesvarade
0
250
Föräldradagar snälla hjälp mig i djundeln av Anony­m (Li) Föräldra­skap 322 0 Jag jobbar o fyller ut till 100. Jag jobbar kortare dagar6 o 25 min o behöver bli av med s... Föräldra­skap Obesvarade
0
322
Missfall? av Karax­e Oro för missfall 939 0 Gravid vecka 11 (10+4). I två dagar har jag haft liknande mens blödning, är inte samma flö... Oro för missfall Obesvarade
0
939
Israel av Larik­1 Ny på Familjel­iv 457 0 Israel Ny på Familjel­iv Obesvarade
0
457
Boendestöd beslut av Anony­m (B) Övrigt 214 0 Hur lång tid brukar det ta från att man får godkänt beslut för boendestöd till de kontakta... Övrigt Obesvarade
0
214
Peth test (nytt jobb) av Anony­m (Alko­h­ol) Övrigt 496 0 Hej, tänker att det bör finnas folk här som jobbar exempelvis som läkare alternativ sjuksk... Övrigt Obesvarade
0
496
Har folk på FL blivit mer toleranta mot folk med psykisk ohälsa? av Anony­m (Nya_­t­ider) Övrigt 179 0 Jag tycker att det verkar som om det går åt rätt håll, dvs att det på FL numer finns en st... Övrigt Obesvarade
0
179
Livio Göteborg? av Anony­m­7393 Provrörs­befr. / IVF 751 0 Hej,Någon som erfarenhet av IVF via Livio i Göteborg?Vi håller på att göra en infertilitet... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
751
Hur snabbt hjärtmuskelinflammation? av elsaq­u­een Hälsa 695 0 Hej!  i söndags vaknade jag upp med halsont men det försvann efter jag åt frukost. Var sno... Hälsa Obesvarade
0
695
Snusabstinens av Anony­m (ExSn­u­saren­) Missbruk 296 0 är det konstigt att snusabstinens kommer tillbaka fyra år efter att man permanent slutat?... Missbruk Obesvarade
0
296
Överaktiv blåsa av 928 Hälsa 353 0  Tolterodin STADA är det nån som provat det?borde inte sånt här gå att träna bort?  Hälsa Obesvarade
0
353
Brun nidblödning? av Julto­m­ten Gravidit­etssymto­m 795 0 I fredags märkte jag av en större flytning som var brun, sen dess har de fortsatt komma vä... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
795
Vuxna barn till en berondesjuk förälder av jenna­a­m Missbruk 290 0 Hej! Jag har gjort ett inlägg för ett tag sen. Om att jag söker männsikor som jag kan inte... Missbruk Obesvarade
0
290
Bli gravid efter långtidsamning? av nelly­s Fertilit­et & Kropp 403 0 Hej! Försöker få till ett syskon till vårt barn född -21. Ammade henne i 2,5 år och mensen... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
403
Gravid efter missfall av Bellz­b­ellz Första barnet 965 0 Hej!  jag fick missfall i slutet på januari (var då i v.5). Fick svaga plus på de test jag... Första barnet Obesvarade
0
965
Medium / synsk som kan hitta borttappade saker? av Anony­m (TS) Övrigt 228 0 Vet att det är många som inte tror på sånt och jag är inte säker på om jag gör det heller.... Övrigt Obesvarade
0
228
Ryggvärk och stökig mage - förlossning på g? av FruEk­l­und Kost/Mat­vanor 1,7k 0 Hur började era förlossningar och hur lång tid tog det från att ni började känna ngt tills... Kost/Mat­vanor Obesvarade
0
1,7k
TIPS - Det roligaste med möhippan var? av Anony­m (Till­) Övrigt 206 0 Jag är otroligt peppad på min närmsta väns hippa. Eller HIPPOR vi kommer av olika anlednin... Övrigt Obesvarade
0
206
Gratis kod/lovkurser! av Chewi­e­s Dator & Teknik 667 0 Hej alla vårdnadshavare! Jag vill tipsa er om en fantastisk möjlighet för era barn! Det ha... Dator & Teknik Obesvarade
0
667