Fråga experten: Inaktiva: BVC-sköterskan forum

BVC-sköterskan tar en paus, men vi hoppas på att snart kunna öppna upp igen för nya frågor.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Erfarenhet av muskelsjukdomar? av KimSa­l­o Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 755 0   Vi har en nyss fyllda 3 årig pojke som har åkt in på prover flera gånger under det sen... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
755
skakr av leina­1­988 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan leina1988
Äldre 13 Sep 22:19
680 1 min son är 4 år och har 39 grader feber, men så skakar han också och säger att han fryser.... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan leina­1­988 Äldre 13 Sep 22:19
1
680
3-månaders som ammar väldigt ofta av Anony­m (Täta amnin­g­ar?) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym (Täta amningar?)
Äldre 13 Sep 14:55
975 1 Hej, jag har en liten tjej som är drygt 3 månader. Hon har ända sedan hon föddes ätit väl... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym (Täta amningar?) Äldre 13 Sep 14:55
1
975
10 månaders som äter mitt i natten igen av Andre­a 694 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 641 0 Hej på er!  Har en liten knodd på 10 månader som länge inte behövt äta på natten utan dri... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
641
Hur ofta mata av Skrut­t­eplut­t Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 583 0 Hej! Sonen är nu 8 veckor gammal. På BVC sa de i början att jag skulle amma så ofta han vi... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
583
Hur ofta mata av Skrut­t­eplut­t Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Aleksandra Barnmorska
Äldre 11 Sep 21:23
870 1 Hej! Sonen är nu 8 veckor gammal. På BVC sa de i början att jag skulle amma så ofta han vi... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Aleks­a­ndra Barnm­o­rska Äldre 11 Sep 21:23
1
870
Vatten till välling? av AzurE­y­es Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 710 0 Hej, jag undrar om man bör ge babyn extra vatten vid sidan om när den dricker välling? Med... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
710
Två mystiska utslag, orolig av Deeli Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 680 0 Hej! Min dotter fick två utslag för några veckor sen, feber på kvällen och feberkramp, in... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
680
bubbelbadkar av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 571 0 Är det farligt att bada med min dotter på 3 mån snart, i ett bubbelbadkar med bubblor? all... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
571
Ettåring som skriker av Anony­m (öron­p­roppa­r­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 762 0 Hej! Vi har en underbar ettåring som får allt han behöver, tycker vi. Uppmärksamhet, om... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
762
Egen välling av aussi­b­aby Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 837 0 Hejsan, Jag bor i Australien och har en dotter på 6 månader. Eftersom det inte finns väll... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
837
Hur slutar jag nattamma skonsamt? av Anony­m (mini­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 655 0 Min son är 14 månader och jag nattammar fortfarande. Han vaknar på natten flera gånger och... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
655
semper från 6mån till en 3månaders.. av Anony­m (orol­i­g) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 618 0 Hej, jag har försökt ring till min bvc sköterska men hon har gått hem så hoppas på svar hä... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
618
babysitter/gunga av Anony­m (Undr­a­nde) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 1,0k 0  När kan bebisarna sitter i babysitter? Sen undrar jag när de kan sitta i en sån här?  ... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
1,0k
Min son på 4½ kissar på sig! av A0508 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 603 0 Hej! Min son på 4½ kissar på sig dagtid, ibland 1 gång, ibland 5. Det har varit så till... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
603
4-åring av Anony­m (Fund­e­rsam) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 634 0 Hej. Jag har ett bonusbarn som är 4 år och hans mamma har bestämt att BVC ska göra hemb... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
634
nattskräck eller vad kan det vara? av Madel­e­n21 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 659 0 hej!! vi har ett problem här hemma och jag hoppas att jag ska kunna få några tips och r... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
659
Vågar inte av Malin­o­Zamue­l Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 678 0 Hej! Min son är 15 månader och har ända från börjar ÄLSKAT att bada, ja allt som har med... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
678
5 månaders bebis orolig sömn av Anony­m (Frus­t­rerad mamma­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 2,5k 0 Min bebis blir strax 5 månaders och har sedan han var 2 månader sovit hela nätterna, mella... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
2,5k
5-månaders som inte går upp i vikt. av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 800 0 Hej! Dottern vikthistorik: 3 mån-5655g. 5 månaderskollen (1 v innan hon blev 5 månader)... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
800