Fråga experten: Inaktiva: BVC-sköterskan forum

BVC-sköterskan tar en paus, men vi hoppas på att snart kunna öppna upp igen för nya frågor.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Han går inåt med fötterna? av BinaB­u­rner Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 883 0 Hej! Min son är 19 månader och lärde sig gå vid 11 månader. Sedan 2,5 månader ungefär har... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
883
4 frágor om amning nyfödd av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 948 0 Hej! Jag skulle behöva lite hjälp pá traven med amningen.  Jag har precis kommit hem frá... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
948
Problem med nacken/bakhuvudet hos den lille pojken av Mandi­m­arii Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 793 0 Jag är sjuk av oro för min lilla pojke just nu. Det är så att han ogärna vill svänga på hu... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
793
Det går svinkoppor på förskolan av Sofie 943 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 815 0 Hej! Det går svinkoppor på vår sons förskola, finns det något vi kan göra för att försöka... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
815
10 månader som inte vill ha mat av Anony­m (matv­ä­grare­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 812 0 Hej! Jag har ett barn på 10 månader som vägrar äta mat. Vi har provat många olika sorters... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
812
Sömn hos en 7 månaders av louis­e­lucas Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 707 0 Hej!! vet inte om jag frågat "rätt person" men jag behöver lite råd och tips om min 7 måna... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
707
Kräks och vill inte äta av LOV12 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 718 0 Har en son som är 7 månader. Han har sen två dagar tillbaka inte velat äta och det lilla h... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
718
Platt huvud. av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 757 0 Min bebis är 10 veckor och har ett platthuvud på ena sidan i bak. Är det något som växer b... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
757
Hur ofta? av Anony­m (undr­a­nde pappa­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 795 0 Jag undrar hur ofta mina barn (flickor) som är 10 och 11år bör tvätta sina underliv med mi... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
795
Kissar på sig eft 100%torr i 8 månader? av LisaW­1­11 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan LisaW111
Äldre 2 Nov 12:19
877 2 Hej min dotter fyllde nyligen 3år. Hon blev torr (både dag och natt och förvånansvärt snab... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan LisaW­1­11 Äldre 2 Nov 12:19
2
877
Viktkontroller av Anony­m (orol­i­g) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Eva
Äldre 2 Nov 11:00
940 1 Hej! Jag undrar om man har rätt att själv välja hur ofta man vill väga bebisen?? Vår... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Eva Äldre 2 Nov 11:00
1
940
Min 8 månaderas bebis måste sitta i famnen hela tiden. av LokaT­j­ej Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Eva
Äldre 2 Nov 09:44
887 1 Hejsan!! Jag har en bebis på snart 8 månader. Å han är världens goaste och snällaste. MEN... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Eva Äldre 2 Nov 09:44
1
887
koka egen gröt av Plutt­a­n Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Eva
Äldre 2 Nov 08:53
849 1 Hej. Tänkte börja att ge lite smakar fram över till min dotter som snart är 5 månader. Är... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Eva Äldre 2 Nov 08:53
1
849
Fråga ang folsyra av fiori­8­4 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 668 0 Hej! Det är så att jag har en dotter på 2,5 år som just fått sin autism diagnos och sen... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
668
Nan 2 eller välling? av jager­s­91 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 1,1k 0 Hej!  Min lilla dotter är nu 5 månader och äter Nans ersättning (nan 1), eftersom amninge... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
1,1k
Vägrar pottan och hatar blöjbytet? av Anony­m (2,5 snart­!­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym (2,5 snart!)
Äldre 31 Oct 13:34
941 2 Jag har en pojk som snart blir 2,5år och han är inte alls intresserad av pottan, vill inte... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym (2,5 snart!) Äldre 31 Oct 13:34
2
941
Vår 3 månaders har börjat sova så dåligt! av Anony­m (***) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym (***)
Äldre 30 Oct 20:52
3,3k 2 Hej. Vi har en 3 månader gammal kille. Han har tills för ca tre veckor sedan sovit jätteb... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym (***) Äldre 30 Oct 20:52
2
3,3k
orolig för sonens öga av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 643 0 Hej! Min son är 10 månader och har sedan födseln haft problem med ena ögats tårkanal som... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
643
ammning av Anony­m (fåge­v­is mamma­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 956 0 hejsan jag har en 2 veckor gammal bebis och när jag har två frågor angånde ammning. den... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
956
Öron av Att dansa är att leva Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 630 0 Jag befarar att min lilla tös har ont i öronen. Hon är 3 månader och 18 dagar. Igår börja... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
630