Fråga experten: Inaktiva: BVC-sköterskan forum

BVC-sköterskan tar en paus, men vi hoppas på att snart kunna öppna upp igen för nya frågor.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Den där eviga sömnfrågan... av Leona­9­87 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 745 0 Hej! Jag har lite frågor och funderingar kring det här med vår 13 månaders' sömn. Jag v... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
745
Hur kan vi bemöta våran våldsamma 2-åring? av Anony­m (??) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 684 0 Min grabb som är 2 år har ett otroligt temperament! han slåss, skriker, drar i hår och slå... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
684
Behöver hjälp och råd av melis­s­a S Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 725 0 Hejsan,jag heter Melissa och har en son som är 11 månader. För 6 dagar sen hade han feber... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
725
Magkrångel utan allergier? av Trudy­L­ove Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 666 0 Hej!!! Min dotter på snart 2 år har alltid haft en jobbig magge. Den är alltid upp oc... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
666
Varför? av Anony­m (Varf­ö­r jag) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 653 0 Hej! Jag har en dotter som är 2 år och hon är väldigt sen i utvecklingen hon kan knappt p... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
653
Väcka barnet för mat av Kanel­k­akan Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 685 0 Hej! Jag har en dotter på 6 dygn. Hon va stor när hon föddes, 5180 g och 54 lång. På dagen... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
685
sluta amma ge ersättning? av Anony­m (mamm­a­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 821 0 Hej. Min dotter blev nyligen tio månader och vi har haft lite jobbigt men snuttande och må... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
821
Gulsot av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 644 0 Har en liten bebis hemma som var lite gul i färgen några dagar efter förlossningen. Inte s... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
644
1-åringar vill bara äta mosad mat... av tvill­i­ngarp­å­gång Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 718 0 Jag har två tvillingkillar som alldeles nyss fyllt 1 år. Mitt problem är att de är jättek... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
718
Kille på 2år och snart 3 månader. Onanerar! av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 994 0 Hej jag har en kille som är och har alltid gillat att ta på sin snopp. Ett sett att slappn... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
994
Hur lång tid dröjer det innan det jag äter påverkar bebisen? av grann­y Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 770 0 Hur  lång tid tar det ungefär innan det jag äter kommer ut ur mjölken och hur länge sta... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
770
Min 1-åriga son äter helt plötsligt på natten :( av Lillm­y­smamm­a­n Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Lillmysmamman
Äldre 20 Sep 09:25
803 1 Jag har en son på ganska exakt 1 år. Han har den senaste veckan börjat äta på natten. Han... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Lillm­y­smamm­a­n Äldre 20 Sep 09:25
1
803
Min bebis har nervryckningar av mamma­t­illno­v­alie Inaktiva­: BVC-sköt­erskan mammatillnovalie
Äldre 19 Sep 21:46
1,0k 2 Hej! Jag har en son som är 6 veckor gammal. Jag har blivit fundersam över om det är norma... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan mamma­t­illno­v­alie Äldre 19 Sep 21:46
2
1,0k
Förkylning av Anony­m (Orol­i­g Mamma­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 602 0 Hej! Min 3 månaders pojk är jättesnorig och nu undrar jag när barn börjar andas genom mun... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
602
Trött tvååring av Dalku­l­lan83 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 1,2k 0 Min dotter är 2 år och fyra månader. För ca två veckor sen började hon med att vara trött... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
1,2k
Ingen mens efter hormonspiral av Cesc Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 981 0 Nu har det gått 5 veckor sedan jag tog ut min spiral och jag har fortfarande inte fått men... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
981
Ingen mens, inget plus av Clown­f­isken Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 712 0 Jag slutade med mina p-piller den 15/8 och fick efter det då min mens. Kändes sedan som at... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
712
Höstblåsor eller munsår på 15mån bebis av tvåba­r­nsmor­8­9 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 845 0 i morse vaknade våran 15mån bebis med 2 prickar på överläppen som senare under dagen blivi... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
845
Hur får jag min 3 åring blöjfri av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 719 0 Hej! Jag har en 3årig (juni) liten envis kille som jag inte vet hur jag ska få blöjfri.... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
719
Vår lilla bebis är mycket hes!? av Peter­r­rrr Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 806 0 Idag har vår lilla tös blivit riktig hes, hon har inte skrikit särskilt mycket heller. Vi... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
806