Fråga experten: Inaktiva: BVC-sköterskan forum

BVC-sköterskan tar en paus, men vi hoppas på att snart kunna öppna upp igen för nya frågor.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Varför skriker hon? av Peter­r­rrr Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 605 0 Igår kväll och idag kväll har vår lilla dotter på 12 dagar gallskrikit i flera timmar, hon... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
605
Hjälp mig nu,.. av Anony­m (förv­i­rrad) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 683 0 Hej! När jag blev gravid så slutade jag röka.. Nu är min son 3 veckor gammal och jag är... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
683
4,5 månader. Vad är detta och vad bör jag göra? Orolig!! av Mommy­O­f2 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 762 0 Hej, undrar vad detta är för röda utslag. Knall röt, är varmt och verkar klia :(... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
762
Hjälp! av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym
Äldre 14 Aug 11:36
766 2 Hej! När jag blev gravid så slutade jag röka.. Nu är min son 3 veckor gammal och jag är... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym Äldre 14 Aug 11:36
2
766
Är njurbäckeninflammation ärftligt? av Linaj­a­ghete­r Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Magnus
Äldre 14 Aug 10:35
899 1 Vi upptäckte att vår son hade njurbäckeninflammation när han var 9 månader gammal. Vi vet... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Magnu­s Äldre 14 Aug 10:35
1
899
Pappa resa med vår son under sin ledighet.... av Anony­m (Mamm­i­s) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Magnus
Äldre 14 Aug 10:13
776 1 Hej! Pappan i familjen ska snart vara pappaledig med vår 15 månaders. De har en nära relat... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Magnu­s Äldre 14 Aug 10:13
1
776
b-mjölk av Anony­m (intr­e­sant) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 667 0 Läste i en sajt om ett sår som inte ville läka, prov gjordes med b-mjölk och såret började... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
667
Vad kan jag göra för min son? av Anony­m (Hjäl­p­?!) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 735 0 Min son är fyra månader o skriker jämt. Det börjar efter första amningen varje morgon. När... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
735
Liten flicka av Krumm­e­luren Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Magnus
Äldre 13 Aug 08:31
887 1 Hej! Jag undrar om min flicka ca 3,5 år.. Hon har ibland gulgröna flytningar. Mer nu... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Magnu­s Äldre 13 Aug 08:31
1
887
1 åring med sväljsvårigheter av Frida­K­arin Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Magnus
Äldre 13 Aug 08:17
1,2k 3 Hej. Min min son har precis fyllt ett år och har alltid haft svårt för att äta mat. Han äl... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Magnu­s Äldre 13 Aug 08:17
3
1,2k
fråga om mat av magna Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 699 0 hejsan . vilken kryddor man får använda till min lilla bebis 6 månader . Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
699
näringsrik frukost för 1 åringen? av Anony­m (jojj­o­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 668 0 Jag skulle vilja ha tips på näringsrik frukost till min 1 åring som vägrar äta gröt. Ha... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
668
mörka fingrar av LoTma­m­ma Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 864 0 Hej, Har en bebis som är tre månader, mår bra och går fint upp i vikt osv. Min fråga... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
864
Tänder av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 675 0 Hej, Min som som är 16 månader har förutom sina 8 framtänder (uppe och nere) fått två kin... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
675
Knöl på bakhuvudet? av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym
Äldre 7 Aug 19:05
1,3k 1 Min son har som en knöl på bakhuvudet, i närheten av nacken kan man säga, på höger sida. D... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym Äldre 7 Aug 19:05
1
1,3k
Ledsen på nätterna... av Jag o Kian Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 650 0 Vår dryga 16 månadrs lilla kille vaknar på nätterna och är så ledsen...Det går ej att trös... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
650
Matproblem!! av camil­l­ao Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 752 0 Hallå.. Är alldeles ny här, och hoppas på att det finns någon som har bra svar, för n... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
752
Redbull av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 752 0 Får man dricka redbull när man ammar? Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
752
Babysemp 1 av snupp­i­s Inaktiva­: BVC-sköt­erskan snuppis
Äldre 2 Aug 11:40
1,1k 1 Känner att min vanliga bvc inte lyssnar på mig angående ersättning idag skulle jag fråg... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan snupp­i­s Äldre 2 Aug 11:40
1
1,1k