Du måste logga in för att svara i en tråd.

Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Enkät för fältstudie - Attityd till dialekt av Ulrik­a­sdott­e­r Efterlys­ning - media myskmalva
Äldre 21 Apr 17:33
681 2 Om någon känner sig manad att svara så skulle det vara väldigt uppskattat!https://www.webb... Efterlys­ning - media myskm­a­lva Äldre 21 Apr 17:33
2
681
Onlineundersökning - vi skänker pengar till välgörenhet av Matti­a­sHell­s­trand Efterlys­ning - media 678 0 Hej alla,Vi läser ekonomi på Handelshögskolan i Stockholm och håller på och genomför en un... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
678
Kultur i vården - Kulturgrupp Syrianer av Sjuks­k­öters­k­estud­e­nt Efterlys­ning - media 810 0 Hejsan, jag började nu i Januari att studera till sjuksköterska och vi har nu fått en gru... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
810
Dokumentär vill du vara med? av Victo­r­Bengt­s­son Efterlys­ning - media VictorBengtsson
Äldre 9 Apr 22:20
1,2k 8 Hej,Jag heter Victor Bengtsson och gör en radiodokmentär. Är det någon som vill vara med. ... Efterlys­ning - media Victo­r­Bengt­s­son Äldre 9 Apr 22:20
8
1,2k
Bodelningsförrättare (ett unikt tillfälle att få en gratis bodelning) av Lotta Ingma­r­sson Efterlys­ning - media 2,7k 0   Skilsmässa och bodelning, vem får vad, hur delas det upp och var vänder man sig för att... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
2,7k
Medmänniskor se hit! Hjälp med data insamling till kandidatuppsats. av Kandi­t­aten Efterlys­ning - media 601 0 Vi vore mycket tacksamma ifall ni villa ta 3-5 min och fylla i denna undersökning angående... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
601
Tankar och känslor om barns delaktighet i förskolan av Stude­n­t2012 Efterlys­ning - media 692 0 Hej! Jag heter Paulina Billsten och läser till förskollärare i Malmö och ska skriva mitt... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
692
Gör research inför bok - behöver hjälp av Hoa99 Efterlys­ning - media LasseUnger
Äldre 4 Apr 12:09
644 1 Jag håller på och gör research inför en roman som delvis handlar om adoption, har själv ge... Efterlys­ning - media Lasse­U­nger Äldre 4 Apr 12:09
1
644
Hur många datorer äger du? av Äggfo­r­mUF Efterlys­ning - media gahadas
Äldre 3 Apr 15:37
1,4k 25 Hej!Jag gör en undersökning till min matematikkurs där jag bl.a ska göra ett diagram om hu... Efterlys­ning - media gahad­a­s Äldre 3 Apr 15:37
25
1,4k
Frågeformulär angående utvecklingsarbete för papperskorgar av jjoha­n­olsso­n Efterlys­ning - media sportpappa
Äldre 2 Apr 12:14
548 1 Hej!Vi är ett par studenter på Luleå Tekniska Universitet som arbetar med ett produktutvek... Efterlys­ning - media sport­p­appa Äldre 2 Apr 12:14
1
548
Frågeformulär angående utvecklingsarbete för papperskorgar av jjoha­n­olsso­n Efterlys­ning - media jjohanolsson
Äldre 2 Apr 11:00
528 1 Hej!Vi är ett par studenter på Luleå Tekniska Universitet som arbetar med ett produktutvek... Efterlys­ning - media jjoha­n­olsso­n Äldre 2 Apr 11:00
1
528
Deltagare sökes till studie av jimso­n Efterlys­ning - media jimson
Äldre 1 Apr 18:23
902 2 Hej alla forumläsare!För närvarande letar jag med ljus och lykta efter personer som vill h... Efterlys­ning - media jimso­n Äldre 1 Apr 18:23
2
902
Förälder med ADHD? av hjert Efterlys­ning - media KiaL
Äldre 30 Mar 22:16
876 1 Jag skulle vilja ha lite tips av dig som är förälder med ADHD vad du tror är skillnaden me... Efterlys­ning - media KiaL Äldre 30 Mar 22:16
1
876
Föräldrar med barn med NPF i skolåldern, viktig info till er! av Parad­i­se Efterlys­ning - media 575 0 Hej!Vill du hjälpa ditt eller andras barn i framtiden med neuropsykiatriska funktionsnedsä... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
575
Har ni erfarenhet av stor åldersskillnad - kvinnan äldre? av cleop­a­tra Efterlys­ning - media cleopatra
Äldre 28 Mar 16:20
1,3k 9 Hej,Jag söker efter kvinnor och män som själva har erfarenhet av att vara i en relation dä... Efterlys­ning - media cleop­a­tra Äldre 28 Mar 16:20
9
1,3k
Vilka aspekter är viktiga när du handlar produkter till ditt/dina barn online? av dager­i­ksson­a­lvare­z Efterlys­ning - media 539 0 Hej! Vi är 5 studenter från Mälardalens Högskola som gör en B-uppsats om föräldrars in... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
539
Vilka aspekter är viktiga när du handlar produkter till ditt/dina barn online? av dager­i­ksson­a­lvare­z Efterlys­ning - media 441 0 Hej! Vi är 5 studenter från Mälardalens Högskola som gör en B-uppsats om föräldrars in... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
441
Vilka aspekter är viktiga när du handlar produkter till ditt/dina barn? av dager­i­ksson­a­lvare­z Efterlys­ning - media 483 0 Hej! Vi är 5 studenter från Mälardalens Högskola som gör en B-uppsats om föräldrars in... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
483
Vilka aspekter är viktiga när du handlar produkter till ditt/dina barn online? av dager­i­ksson­a­lvare­z Efterlys­ning - media 421 0 Hej! Vi är 5 studenter från Mälardalens Högskola som gör en B-uppsats om föräldrars in... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
421
Hur klass påverkar ens matintag - ENKÄT (tar bara någon minut) av Matkv­i­nnan Efterlys­ning - media Mascaraklumpar
Äldre 15 Mar 15:07
1,1k 8 Hjälp mig svara på den här enkäten om klass och matintag. Är supertacksam! Tar bara någon... Efterlys­ning - media Masca­r­aklum­p­ar Äldre 15 Mar 15:07
8
1,1k