Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Deltagare sökes till Sveriges värsta bilförare av Casti­n­g Efterlys­ning - media 2,2k 0 Succén sveriges värsta bilförare med Adam Alsing fortsätter.Är du eller någon du känner, r... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
2,2k
Har ni erfarenhet av att vara i ett förhållande där kvinnan är betydligt äldre än mannen? av cleop­a­tra Efterlys­ning - media 656 0 Hej,Jag söker efter kvinnor och män som själva har erfarenhet av att vara i en seriös rela... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
656
Blir det en flicka eller pojke? av Folkm­i­nnesa­r­kivet Efterlys­ning - media Folkminnesarkivet
Äldre 10 Mar 20:14
611 2 Dokumentation - Flicka eller pojke? Sedan mycket lång tid tillbaka har människor intresser... Efterlys­ning - media Folkm­i­nnesa­r­kivet Äldre 10 Mar 20:14
2
611
Van "paketskickare" sökes av Åsa journ­a­list Efterlys­ning - media Mammio
Äldre 9 Mar 20:20
513 1 Hej, till ett reportage om priset för att skicka paket med Posten/Schenker/DHL/Bussgods sö... Efterlys­ning - media Mammi­o Äldre 9 Mar 20:20
1
513
Egna erfarenheter av föräldrars skilsmässa? av sofia­a­hulti­n Efterlys­ning - media lilly
Äldre 8 Mar 14:30
834 6 Hej!Jag är 18 år, går sista året på gymnasiet och håller just nu på med ett examensarbete... Efterlys­ning - media lilly Äldre 8 Mar 14:30
6
834
"begränsad återkomst" av volvo­1­42 Efterlys­ning - media 503 0 Ja som rubriken lyder  är det vad som händer när ja förösker ansluta till interent. På en... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
503
Bostadsköpare i Stockholmsområdet sökes! av Bosta­d­sköps­i­nterv­j­u Efterlys­ning - media Bostadsköpsintervju
Äldre 7 Mar 15:54
655 2 Bor du i Stockholmsområdet och har köpt bostad inom de senaste sex månaderna, eller håller... Efterlys­ning - media Bosta­d­sköps­i­nterv­j­u Äldre 7 Mar 15:54
2
655
Pappaledig/kriminell? av Stude­n­t2015 Efterlys­ning - media Anonym (M)
Äldre 7 Mar 14:49
741 3 Hej,Jag behöver komma i kontakt med män som tagit ut pappaledighet i anknytning till en kr... Efterlys­ning - media Anonym (M) Äldre 7 Mar 14:49
3
741
Härlig familj sökes av Meter Efterlys­ning - media 591 0 Hej,Mitt namn är Sofie och jag jobbar för ett TV-produktionsbolag. Vi håller just nu på at... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
591
HJÄLP !!! av becqa­a Efterlys­ning - media 536 0 Finns det någon vänlig själ här inne som vet vart man kan hitta den instrumentala (karaoke... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
536
Övervikt hos barn? Påverka vården genom att dela med dig av dina erfarenheter. av karin­_­lycke Efterlys­ning - media 469 0 Vi vill komma i kontakt med föräldrar som vill intervjuas över telefon kring vård och bemö... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
469
Nyfödda barn till dramaserien Bron III av Lotta­S­treet Efterlys­ning - media 902 0 Inspelningen av den dansk/svenska serien Bron pågår för fullt! I slutet av april spela... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
902
Pappor i Göteborgsområdet! av guswi­b­ma Efterlys­ning - media 539 0 INTERVJUDELTAGARE SÖKES!Är du pappa till barn i åldern 6-12 år och vill dela med dig av di... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
539
Vi söker familjer i Göteborg, Stockholm och Malmö med frågor angående sin ekonomi - intresserad? av tipsa­o­ss Efterlys­ning - media 474 0 Har du frågor angående din ekonomi? Om lån, sparande och pension? Ta chansen och ställ di... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
474
Lever du men en muslimsk man av asals Efterlys­ning - media Anonym (queer)
Äldre 2 Feb 13:06
514 1 Hej.För artikel i seriös tidning söker jag kvinna/kvinnor 25 - 40 år, som lever med en man... Efterlys­ning - media Anonym (queer) Äldre 2 Feb 13:06
1
514
Efter våldtäkten - radio P1/P4 av Radio­r­eport­e­rn Efterlys­ning - media 479 0 Hej!Jag söker dig som varit med om en våldtäkt och kan tänka dig att berätta om hur du upp... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
479
Äventyrsfamilj? av Trave­l­ingFa­m­ily Efterlys­ning - media 838 0 Äventyrsfamilj sökes! Planerar du och din familj att lämna lilla trygga Sverige för at... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
838
Du som aldrig tog studenten av Dream­i­ngOfA­F­amily Efterlys­ning - media Maria 434
Äldre 9 Dec 13:20
1,5k 3 Är du en av de som aldrig tog studenten/slutförde gymnasiet? Befann du dig i en svacka... Efterlys­ning - media Maria 434 Äldre 9 Dec 13:20
3
1,5k
Familjer som älskar att titta på TV sökes till tv-program! av Strix­T­V Efterlys­ning - media 1,0k 0 Vi söker familjer som älskar att titta på TV och som kanske inte alltid är helt överens om... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
Sökes: du som är född i Chile, Grekland eller Polen av Feffe­r­oni Efterlys­ning - media Fefferoni
Äldre 5 Dec 09:28
801 1 Hej, vi håller på med vår kandidatuppsats i psykologi och skulle nu vara jättetacksamma om... Efterlys­ning - media Feffe­r­oni Äldre 5 Dec 09:28
1
801