Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Är du singel och har tonårsbarn och längtar efter kärlek? av ELK Enter­t­ainme­n­t Efterlys­ning - media 1,4k 0     Är du tonårsförälder? Är du singel? Längtar du efter kärlek?  Då kan du tillsamman... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,4k
Tappat vigselring? Blivit av med något annat dyrt? av Maja-­S­tina Efterlys­ning - media Maja-Stina
Äldre 3 Oct 20:59
979 2 Hej!Jag är frilansjournalist och skriver ett jobb för Aftonbladet om försäkringar. Jag let... Efterlys­ning - media Maja-­S­tina Äldre 3 Oct 20:59
2
979
Lesbiska par sökes! av Izaro­s Efterlys­ning - media 791 0 Hej, Jag är frilansande vetenskapsjournalist och jag gör research för en eventuell uppfölj... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
791
Fler mammaor i Kortedala? av Krokr­y­d Efterlys­ning - media 728 0 Söker fler mammor som bor i närheten som kanske har barn i samma ålder.Bor i Kortedala och... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
728
Elektrisk cykel KTH student projekt av KTH stude­n­t proje­k­t Efterlys­ning - media snedtak
Äldre 22 Sep 18:04
1,0k 8 Hej Jag gör ett student projekt på KTH gällande elektroniska cyklar och framtida pendlings... Efterlys­ning - media snedt­a­k Äldre 22 Sep 18:04
8
1,0k
Reportage - Kvinnovåld av Rosan­n­aSand­b­erg Efterlys­ning - media 671 0 Hej alla!  Jag har börjat ett projekt i samband med Nyhetsbyrån (projekt i samband med JMK... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
671
Reportage - Kvinnovåld av Rosan­n­aSand­b­erg Efterlys­ning - media 703 0 Hej alla!  Jag har börjat ett projekt i samband med Nyhetsbyrån (projekt i samband med JMK... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
703
Intressant Psykologi Studie! av Holly­K Efterlys­ning - media HollyK
Äldre 22 Sep 11:05
1,1k 11 Hej :)   Jag heter Holly och jag är doktorand i psykologi vid Lunds Universitet.   Jag är... Efterlys­ning - media Holly­K Äldre 22 Sep 11:05
11
1,1k
Storfamilj till tv-produktion av Eyewo­r­ks Swede­n Efterlys­ning - media 767 0 Familj med många barn sökes till nytt, populärvetenskapligt tv-program. Inspelning för det... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
767
Vilka räknar du som familj? av AnnaS­v­D Efterlys­ning - media Erizajo
Äldre 7 Sep 12:43
1,1k 3 Vilka räknar du som familj?Vilka ingår i din familj? I Mali varierar det vilka som räknas... Efterlys­ning - media Eriza­j­o Äldre 7 Sep 12:43
3
1,1k
Undersökning angående Risifrutti av inniz­o Efterlys­ning - media 804 0 Hej!Vi är ett gäng studenter som studerar vid Lunds Tekniska Högskola som just nu jobbar m... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
804
Nybliven eller snart nybliven förälder ? av Spädb­a­rnsob­s­ervat­i­on Efterlys­ning - media 773 0 Jag är kandidat vid Svenska Psykoanalytiska Institutet i Stockholm, (Spaf).I utbildningen... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
773
Efterlyses! - Föräldrar till barn under 12 år. Vad är viktigt när du som förälder köper kläder till dina barn? av tinge­l­ingle­n­a Efterlys­ning - media Anonym (pappa)
Äldre 1 Sep 15:41
767 1 Efterlyses! - Föräldrar till barn under 12 år. Vad är viktigt när du som förälder köper kl... Efterlys­ning - media Anonym (pappa) Äldre 1 Sep 15:41
1
767
Studie Växelvis boende- vill ditt barn vara med? av frida­t­iverm­a­n Efterlys­ning - media fridativerman
Äldre 31 Aug 16:01
854 1 Hej!Har du barn eller känner barn som bor växelvis och som du tror skulle vara intresserad... Efterlys­ning - media frida­t­iverm­a­n Äldre 31 Aug 16:01
1
854
Letar intervjuperson av Sanna­7­4 Efterlys­ning - media 998 0 Hej! Jag är reporter på Sveriges Radio och söker dig som gjort mer än en abort. Du får var... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
998
Bodelningsförrättare? av aanns­o­fie Efterlys­ning - media Kung Markatta
Äldre 26 Aug 00:53
1,7k 8 Hej! Jag är väldigt nyfiken på att få komma i kontakt med par som går igenom en separation... Efterlys­ning - media Kung Marka­t­ta Äldre 26 Aug 00:53
8
1,7k
Familj med studsmatta - Bohusläningen av maxli­n­dahl Efterlys­ning - media 913 0 Har ni en studsmatta hemma? Har ni barn som använder den? Bor ni i närheten av Uddevalla?D... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
913
Betalar man dagisavgift trots att barnet inte är på dagis under Juli-Augusti av Danie­l­81 Efterlys­ning - media Jennie med ie
Äldre 11 Aug 09:41
1,4k 7 Trodde att jag läst någonstans att man inte betalade någon dagisavgift när barnen ej är på... Efterlys­ning - media Jenni­e med ie Äldre 11 Aug 09:41
7
1,4k
Lång abortväntetid? av Johan­n­a repor­t­er SR Efterlys­ning - media Johanna reporter SR
Äldre 8 Jul 10:34
812 1 Hej,Jag jobbar som reporter på P4 Stockholm, Sveriges radio. Jag undersöker hur långa abor... Efterlys­ning - media Johan­n­a repor­t­er SR Äldre 8 Jul 10:34
1
812