Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Undersökning om våra träningsvanor och matvanor. av Athen­a­123 Efterlys­ning - media PerG
Äldre 1 May 22:03
1,7k 1 Hej Allesammans! Ny på forumet och ska bli intressant att få ta del av allt som finns h... Efterlys­ning - media PerG Äldre 1 May 22:03
1
1,7k
Ska ni skiljas? av Johan­n­a G01 Efterlys­ning - media Radhuspinglan
Äldre 29 Apr 19:40
830 1 Går du/ni i skilsmässotankar? Eller har ni bestämt er för att skiljas? Eller känner du någ... Efterlys­ning - media Radhu­s­pingl­a­n Äldre 29 Apr 19:40
1
830
Ska ni skiljas? av Johan­n­a G01 Efterlys­ning - media 1,6k 0 Går du/ni i skilsmässotankar? Eller har ni bestämt er för att skiljas? Jag heter Johann... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,6k
Filmprojekt: Mammor till barn som utsatts för mobbning av Fougn­e­r Efterlys­ning - media 944 0 Hej! Jag är filmare och arbetar just nu med research för en dokumentärfilmproduktion om mo... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
944
Hjälp två sommelierer med vår C-uppsats och svara på enkäten om hur den svenska konsumenten påverkas av vinetiketten. av Drone­s­Club Efterlys­ning - media DronesClub
Äldre 28 Apr 15:40
1,1k 2 Hej, vi är två Sommelierstudenter på Restaurang- och hotellhögskolan i Grythyttan som skri... Efterlys­ning - media Drone­s­Club Äldre 28 Apr 15:40
2
1,1k
Hjälp två sommelierer med vår C-uppsats och svara på enkäten om hur den svenska konsumenten påverkas av vinetiketten. av Drone­s­Club Efterlys­ning - media 864 0 Hej, vi är två Sommelierstudenter på Restaurang- och hotellhögskolan i Grythyttan som skri... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
864
skilsmässokatter av frila­n­s Efterlys­ning - media frilans
Äldre 27 Apr 13:23
969 1 Hej! Nu är jag i farten igen efter möjliga intervjupersoner! Har du eller någon du k... Efterlys­ning - media Frila­n­s Äldre 27 Apr 13:23
1
969
Gissa vad renoveringen kostar! av husal­s­kare Efterlys­ning - media Dixie
Äldre 24 Apr 14:28
945 1 Hej, vi är studenter från Chalmers som behöver er hjälp. Vi vill gärna att ni läser igenom... Efterlys­ning - media Dixie Äldre 24 Apr 14:28
1
945
Intervjupersoner sökes till examensarbete om maskrosbarn av Exame­n­sarbe­t­e 2014 Efterlys­ning - media Zenitha
Äldre 24 Apr 00:32
3,0k 12 Hejsan,  Vi är två tjejer som studerar socionomprogrammet på Malmö Högskola. Vi läser nu... Efterlys­ning - media Zenit­h­a Äldre 24 Apr 00:32
12
3,0k
asperger/adhd av Anony­m (123) Efterlys­ning - media Anonym (adhd person)
Äldre 23 Apr 21:01
937 1 Hej! Ska göra ett skolarbete om just ADHD och Asperger. Tänkte höra om det finns någon h... Efterlys­ning - media Anonym (adhd person) Äldre 23 Apr 21:01
1
937
Könsabort av Söt Som Socke­r Efterlys­ning - media thorellskan
Äldre 22 Apr 23:47
3,0k 35 Hej! Jag håller på med ett skolarbete inom bioteknik och jag har lånat en kompis konto fö... Efterlys­ning - media thore­l­lskan Äldre 22 Apr 23:47
35
3,0k
Hjälp mig att förstå er situation! av Exame­n­sproj­e­kt om infer­t­ilite­t Efterlys­ning - media 805 0 Till alla kvinnor som är ofrivilligt barnlösa, Jag sitter och arbetar med ett projekt... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
805
Gravida Kvinnors Hälsa och Livsstil - Enkätundersökning av Sandr­a Bostr­ö­m Efterlys­ning - media Dizzi
Äldre 20 Apr 22:10
1,2k 1 Gravid? - Under endast 7 min kan Du vara med och påverka den viktiga utvecklingen a... Efterlys­ning - media Dizzi Äldre 20 Apr 22:10
1
1,2k
Vinn 2 biobiljetter - svara på enkät för Masteruppsats av Maste­r­stude­n­t Efterlys­ning - media Masterstudent
Äldre 20 Apr 11:50
1,4k 3 Hej, Jag läser sista året på ett masterprogram med inriktning mot strategisk marknadsfö... Efterlys­ning - media Maste­r­stude­n­t Äldre 20 Apr 11:50
3
1,4k
Enkät on marknadsföring av elektroniska enheter riktat till barn av Högsk­o­lestu­d­enter Efterlys­ning - media Högskolestudenter
Äldre 16 Apr 19:50
1,8k 13 Hej, Vi är tre studenter som för närvarande studerar sista året på Handelshögskolan i J... Efterlys­ning - media Högsk­o­lestu­d­enter Äldre 16 Apr 19:50
13
1,8k
sökes till tv-sammanhang: prata om sex på offentliga platser av Welln­e­ss Afton­b­ladet Efterlys­ning - media 944 0 Hej. Vi vill gärna komma i kontakt med er som öppet kan diskutera om "Sex på offentliga/kr... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
944
Marknadsundersökning av Markn­a­dsund­e­rsökn­i­ng Efterlys­ning - media 809 0 Hej, Vi funderar på att starta ett litet företag och vore jättetacksamma om ni kunde svar... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
809
Era generella förväntningar på en städfirma! av Griff­i­n Efterlys­ning - media 903 0 Hej!   Vi är tre studenter vid Copenhagen Business School som skriver vår kandidatuppsats... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
903
Var med i min undersökning :) av Markn­a­dsför­i­ng Efterlys­ning - media 992 0 Hej! Skulle du kunna ta några minuter över till att svara på en undersökning gällande rekl... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
992
Undersökning..hjälp! av Markn­a­dsför­i­ng Efterlys­ning - media 894 0 Hej! Skulle du kunna ta några minuter över till att svara på en undersökning gällande rekl... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
894