Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Hjäälp please :) av Markn­a­dsför­i­ng Efterlys­ning - media 859 0 Hej! Skulle du kunna ta några minuter över till att svara på en undersökning gällande rekl... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
859
Behöver er hjälp att svara på kort rolig enkät! av Markn­a­dsför­i­ng Efterlys­ning - media Gathehielm
Äldre 11 Apr 11:08
1,1k 2 Hej! Skulle du kunna ta några minuter över till att svara på en undersökning gällande rekl... Efterlys­ning - media Gathe­h­ielm Äldre 11 Apr 11:08
2
1,1k
Söker hjälp att fylla i kort rolig enkät =) av Markn­a­dsför­i­ng Efterlys­ning - media 829 0 Hej! Skulle du kunna ta några minuter över till att svara på en undersökning gällande rekl... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
829
Vinn 5 st biobiljetter =) av Markn­a­dsför­i­ng Efterlys­ning - media 825 0 Hej! Vi är två studenter som gör vårt examensarbete och skulle vara så tacksamma om du kun... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
825
Behöver er hjälp!! :O av Markn­a­dsför­i­ng Efterlys­ning - media 779 0 Hej! Skulle du kunna ta några minuter över till att svara på en undersökning gällande rekl... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
779
hjälp oss med vår enkät =) av Markn­a­dsför­i­ng Efterlys­ning - media 801 0 Hej! Skulle du kunna ta några minuter över till att svara på en undersökning gällande rekl... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
801
Besvara gärna en kort enkät om rolig marknadsföring! av Markn­a­dsför­i­ng Efterlys­ning - media 1,2k 0 Hej! Vi är två studenter som gör vårt examensarbete och skulle vara så tacksamma om du kun... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Era generella förväntningar på en städfirma! av Griff­i­n Efterlys­ning - media Pallas
Äldre 9 Apr 19:37
1,0k 2 Hej!   Vi är tre studenter vid Copenhagen Business School som skriver vår kandidatuppsats... Efterlys­ning - media Palla­s Äldre 9 Apr 19:37
2
1,0k
Hemskickad efter förhör - till förövaren av Fröke­n UR Efterlys­ning - media 829 0 Hej! Jag undrar om någon har erfarenhet av att ett barn under 18 år efter att ha berättat... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
829
Enkät om marknadsföring av elektroniska enheter riktat till barn av Högsk­o­lestu­d­enter Efterlys­ning - media pluvdo
Äldre 9 Apr 10:09
960 3 Hej, Vi är tre studenter som för närvarande studerar sista året på Handelshögskolan i... Efterlys­ning - media pluvd­o Äldre 9 Apr 10:09
3
960
Undersökning för er som gjort abort. av Anony­m (Unde­r­sökni­n­g) Efterlys­ning - media ThisIsMyYear
Äldre 7 Apr 08:20
2,0k 19 Hej! Jag är en studerande som nu har valt att skriva en uppsats om varför kvinnor i Sveri... Efterlys­ning - media ThisI­s­MyYea­r Äldre 7 Apr 08:20
19
2,0k
Berättelser om A-brunnar, K-brunnar, V-brunnar osv. av Folkm­i­nnesa­r­kivet Efterlys­ning - media Folkminnesarkivet
Äldre 5 Apr 22:28
4,4k 8 Har du hört talas om att man ska undvika att gå på vissa brunnar? Finns det ”bra&rdq... Efterlys­ning - media Folkm­i­nnesa­r­kivet Äldre 5 Apr 22:28
8
4,4k
Mamma hjälp! av Mothe­r rocks Efterlys­ning - media Aniiee
Äldre 4 Apr 21:33
1,2k 2 Hej alla mammor, Jag är sugen på att starta eget och tänkte att det är en god idé att g... Efterlys­ning - media Aniie­e Äldre 4 Apr 21:33
2
1,2k
Söker personer som genomgått kirurgisk behandling för fetma till enkätundersökning/forskningsstudie av psyko­l­ogupp­s­ats20­1­4 Efterlys­ning - media 702 0 Hej  Jag håller på att skriva min psykologexamensuppsats inom ramen för psykologprogra... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
702
Vad tycker du om amningsinlägg. av chris­t­inph Efterlys­ning - media 759 0   Hej alla småbarnsmammor. Om ni ammar och använder amningsinlägg så snälla hjälp mig at... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
759
Hjälp! av chris­t­inph Efterlys­ning - media 722 0 Hej alla småbarnsmammor! Jag är mamma till tre döttrar och under tiden jag ammade påbörja... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
722
Gravid kvinna sökes till reklamfilm av Produ­k­tions­b­olag Efterlys­ning - media 869 0 Produktionsbolag i Stockholm söker gravid kvinna / par till en reklamfilm Inspelning sker... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
869
gravid kvinna sökes till reklamfilm av Produ­k­tions­b­olag Efterlys­ning - media Flaskpostaren
Äldre 2 Apr 12:28
872 1 Produktionsbolag i Stockholm söker gravid kvinna / par till en reklamfilm Inspelning sker... Efterlys­ning - media Flask­p­ostar­e­n Äldre 2 Apr 12:28
1
872
Personer sökes för intervju om att blivit utsatt för våldtäkt av uppsa­t­s våldt­ä­kt våren 2014 Efterlys­ning - media Fjärilslarv
Äldre 31 Mar 11:20
1,5k 5 Personer för intervju sökes till uppsats om att ha varit utsatt för våldtäkt. Jag önskar f... Efterlys­ning - media Fjäri­l­slarv Äldre 31 Mar 11:20
5
1,5k
Söka jobb på heltid - men bar 15 timmars dagis Kalmar län av missk­7­9 Efterlys­ning - media 729 0 Hej! Jag är reporter på en tidning i Kalmar län och söker dig som bor i länet och är arbe... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
729