Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Kampsport av frila­n­s Efterlys­ning - media 902 0 Hej! Tänkte kolla om det finns någon här som har utövat kampsport som rehabilitering fr... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
902
Nord casting söker familj till reklamfilm av Nord Casti­n­g Efterlys­ning - media 1,1k 0 Vi söker tre familjer (Förälder/ar med ett barn på 1-3 månader) till en reklam/information... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Hjälp med examensarbete ang vardagssexism & raggning av stini­s­kanin­i­s Efterlys­ning - media stiniskaninis
Äldre 17 Mar 14:47
1,3k 4 Hejsan! :D Jag gör nu ett examensarbete (media design i Piteå) som i grunden handlar om v... Efterlys­ning - media stini­s­kanin­i­s Äldre 17 Mar 14:47
4
1,3k
Medverkan i reportage av Alice­E­melie­M­adde Efterlys­ning - media 949 0 Hej! Vi är tre tjejer som studerar Tv-produktion på Medieinstitutet i Stockholm. VI vill... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
949
Språk på internet - undersökning av rocky­1 Efterlys­ning - media rocky1
Äldre 13 Mar 17:31
2,0k 22 Hej! Jag håller på med en vetenskaplig rapport i mina studier där jag undersöker hur in... Efterlys­ning - media rocky­1 Äldre 13 Mar 17:31
22
2,0k
SÖKER EFTER KVINNOR MED ADHD!Hej! Vi är två studenter som läser till socionomer på Stockholms Universitet. Vi skriver en C-uppsats om kvinnor som har fått en ADHD-diagnos i vuxen ålder, närmare bestämt efter 25 år och som haft diagnosen i minst ett år. Vi av Lycky me Efterlys­ning - media 1,0k 0 Hej! Vi är två studenter som läser till socionomer på Stockholms Universitet. Vi skriver... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
Intressanta livsöden av frila­n­s Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej! Jag är en frilansjournalist som söker efter spännande och intressanta livsöden som... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Enkätundersökning om juridiska tjänster av Paybe­M­irog Efterlys­ning - media 934 0 Kära Familjelivs-fränder! Jag håller på med ett projekt och skulle vara evigt tacksam o... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
934
Har du blivit utsatt av en bedragare? av Upprä­t­telse Efterlys­ning - media 937 0 Hej! Har du eller någon du känner råkat ut för en bedragare? De kan handla om att du... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
937
Vilka butiker passar vilken åldersgrupp? av Mithi Efterlys­ning - media Monchichier
Äldre 5 Mar 23:54
6,2k 3 Hej! För mig som inte kan något om mode är det väldigt svårt att för det första veta vad s... Efterlys­ning - media Monch­i­chier Äldre 5 Mar 23:54
3
6,2k
Hjälp mig i mitt examensarbete om barn! av lovis­a h Efterlys­ning - media 894 0 Hej ni som är föräldrar till små barn! Jag går sista terminen på utbildningen Mediedesi... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
894
Ung och rörelsehindrad av joyje Efterlys­ning - media 945 0 Hej alla! Jag håller just nu på att skriva ett arbete om hur det är att vara ung med rörel... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
945
Yrkesverksamma Förstagångsväljare av Carl 211 Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej!   Med hopp en hjälpande hand. Lite kortare presentation: Mitt namn är Stefan Nords... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Tummen mitt i handen? Deltagare till TV-promo sökes! av titin­i Efterlys­ning - media 1,2k 0 Hej - känner du någon som är en ohändig och opraktisk men ändå en hängiven hemmafixare? Hä... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Haft förlossningsdepression och bor i Uppsala län? av Isabe­l Journ­a­list Efterlys­ning - media JohannaochLinn
Äldre 24 Feb 10:43
2,4k 12 Jag skulle vilja komma i kontakt med någon som har haft en förlossningsdepression och bor... Efterlys­ning - media Johan­n­aochL­i­nn Äldre 24 Feb 10:43
12
2,4k
Söker intervjupersoner ang studie om skolval av flisa­n­87 Efterlys­ning - media Joelina
Äldre 22 Feb 18:11
1,2k 1 Hej! Jag är en student som går sista terminen på masterutbildningen i samhälls- och väl... Efterlys­ning - media Joeli­n­a Äldre 22 Feb 18:11
1
1,2k
Om ungdomars rökvanor av Ungdo­m och rökni­n­g Efterlys­ning - media Ungdom och rökning
Äldre 19 Feb 21:58
1,2k 3 Vi är några gymnasieelever som håller vi på med vårt projektarbete där vi undersöker gymna... Efterlys­ning - media Ungdo­m och rökni­n­g Äldre 19 Feb 21:58
3
1,2k
Rullator för barn av Julia Sofia Efterlys­ning - media Westman011
Äldre 19 Feb 21:15
1,4k 1 Hej föräldrar! Vi är två tjejer som utveckla en ny typ av rullator för barn som gör varda... Efterlys­ning - media Westm­a­n011 Äldre 19 Feb 21:15
1
1,4k
Marknadsundersökning: Matstol åt barn! av ellja­n Efterlys­ning - media elljan
Äldre 19 Feb 10:57
1,2k 1 Hej, Var med och tyck till! Svara på några korta frågor om matstolar för barn och påver... Efterlys­ning - media ellja­n Äldre 19 Feb 10:57
1
1,2k
Tankar kring positioneringstjänsten Lociloci av erik uni Efterlys­ning - media erik uni
Äldre 18 Feb 20:48
1,8k 1 Vi är fem studenter från Stockholms universitet som gör ett arbete om positioneringstjän... Efterlys­ning - media erik uni Äldre 18 Feb 20:48
1
1,8k