Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Syn på sexleksaker (undersökning) av Anony­m (The stude­n­t) Efterlys­ning - media Apelsiner
Äldre 17 Sep 16:18
1,1k 1 Hej! Jag är en kille som studerar på högskola och vi håller just nu på att jobba med et... Efterlys­ning - media Apels­i­ner Äldre 17 Sep 16:18
1
1,1k
Vill du lura någon? av Balub­a­Tv Efterlys­ning - media BalubaTv
Äldre 16 Sep 11:16
1,5k 2 Hej! Känner du någon som du vill lura brallorna av? Nu har du chansen att få hjälp med... Efterlys­ning - media Balub­a­Tv Äldre 16 Sep 11:16
2
1,5k
Har du en grym talang? av Balub­a­Tv Efterlys­ning - media 955 0 Hej! Nu söker vi dig som har en grym talang. Kan du sjunga, dansa eller kanske äta var... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
955
Skriv en låttext om någon du tycker om! av Balub­a­Tv Efterlys­ning - media 1,0k 0 Hej! I ett nytt underhållningsprogram i tv har du nu chansen att få din egen låttext k... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
Gratulera någon! av Balub­a­Tv Efterlys­ning - media 1,2k 0 Hej! I ett nytt tv-program hjälper vi dig att gratulera någon du tycker om. Det kan v... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Nyfödd pojke sökes till filminspelning av crist­i­ne99 Efterlys­ning - media Topcom
Äldre 15 Sep 18:54
5,1k 28 Hej! Jag heter Cristine Berglund och söker en nyfödd pojke till en kortfilm som spelas i... Efterlys­ning - media Topco­m Äldre 15 Sep 18:54
28
5,1k
Hjälp m högskoleuppg - svara på enkät, 2 min av Bea72 Efterlys­ning - media 878 0 Hej Jag går en kurs på högskolan, och behöver hjälp av målgruppen barnfamiljer att fyll... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
878
Söker klänning från 'Möhippan' av zecre­t­w Efterlys­ning - media Frau Farbissina
Äldre 12 Sep 09:49
1,3k 5 Hej alla! Kan någon hjälpa mig. Jag är på jakt efter den beige klänningen som Kirstin D... Efterlys­ning - media Frau Farbi­s­sina Äldre 12 Sep 09:49
5
1,3k
Behov av studiehjälp i gymnasiet av Emma0­8­08 Efterlys­ning - media 877 0 Hej föräldrar!  Jag behöver hjälp av föräldrar med barn i gymnasiet att besvara en enkät... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
877
Integrerad bälteskudde av Integ­r­eradB­ä­ltesk­u­dde Efterlys­ning - media 2,6k 0 Hej, Vi är två studenter från Lunds Tekniska Högskola som håller på med ett projekt som ha... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
2,6k
Åsikter om familjeliv,se av Framb­o­ise Efterlys­ning - media Lennart777
Äldre 11 Sep 11:22
1,1k 13 Hej! Jag undrar om någon här är intresserad av att svara på några enkla frågor ang. famil... Efterlys­ning - media Lenna­r­t777 Äldre 11 Sep 11:22
13
1,1k
Frågor om Familjeliv.se från studenter på Malmö högskola av Oskar­2 Efterlys­ning - media Plainsongs
Äldre 10 Sep 21:36
986 2 Hejsan! Vi är en grupp på 6 personer som precis börjat på utbildningen Interaktionsdesign... Efterlys­ning - media Plain­s­ongs Äldre 10 Sep 21:36
2
986
Artikel "sex- dos and don'ts" i SOLO av Sasch­a Alexa­n­dra Efterlys­ning - media 846 0 Till en artikel i SOLO söker jag nu dig som har en historia att berätta om "dos and don'ts... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
846
Söker deltagare av Barnm­o­rskes­t­udent Efterlys­ning - media Barnmorskestudent
Äldre 8 Sep 19:24
1,2k 6 Ska nu till och skriva mitt examens arbete på barnmorske utbildningen. Jag ska skriva om a... Efterlys­ning - media Barnm­o­rskes­t­udent Äldre 8 Sep 19:24
6
1,2k
Me&i SÅLD ! av Natur­e­lle Efterlys­ning - media Ulle75
Äldre 6 Sep 21:06
1,4k 4 Hej! Jag är så ledsen, jag hittade en underbart söt tunika från me&i på tradera. Med... Efterlys­ning - media Ulle7­5 Äldre 6 Sep 21:06
4
1,4k
Utsatt för nätmobbning av kollegorna? av Dammt­u­ss Efterlys­ning - media Moderator
Äldre 6 Sep 15:13
922 1 Hej, Jag är journalist och söker nu personer som utsatts för nätmobbning av arbetskamra... Efterlys­ning - media Moder­a­tor Äldre 6 Sep 15:13
1
922
Behöver din familj "Tonårsbossen"? av Tonår­s­bosse­n Efterlys­ning - media jsanna
Äldre 4 Sep 22:33
1,8k 1 Har du en tonåring som tror att pengar växer på träd? Som inte har någon koll på vardagsko... Efterlys­ning - media jsann­a Äldre 4 Sep 22:33
1
1,8k
Mobil app av Josse­h­augen Efterlys­ning - media 1,0k 0 Finns det familjelivs app för Xperia mobil? Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
Blir ditt barn ledset när ni skiljs åt? av Karin­7­36 Efterlys­ning - media 976 0 Hej! Jag söker barnfamiljer där barnet, troligtvis i åldern 1–2 år, tycker att det ä... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
976
Skilsmässohundar av frila­n­s Efterlys­ning - media 1,0k 0 Hej! Söker separerade par som haft gemensam hund. Hur har ni löst separationen?... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k