Du måste logga in för att svara i en tråd.

Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Hur använder studenter rabatter? av Doffn­e­r Efterlys­ning - media 1,2k 0 Hejsan! Jag är nyfiken på hur bra studenter egentligen är på att använda rabatter, spec... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Någon här inne som varit inlagd på Psyket? av Notpe­r­fect Efterlys­ning - media karet
Äldre 23 May 23:30
2,5k 5 Hej! Jag läser just nu psykiatri och ska göra ett arbete om hur patienter blir bemötta.... Efterlys­ning - media karet Äldre 23 May 23:30
5
2,5k
Intervjuer till uppsats om föräldraskap av Eveli­n­H Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej! Jag läser sociologi vid Linnéuniversitetet och skriver just nu en B-uppsats koppla... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
SOLSIDAN säsong 4 söker bebis till en av rollerna! av Solca­s­ting Efterlys­ning - media Solcasting
Äldre 21 May 21:58
2,7k 4 SOLSIDAN säsong 4 söker bebis till en av rollerna! Therece heter jag och arbetar som SA... Efterlys­ning - media Solca­s­ting Äldre 21 May 21:58
4
2,7k
Gillar du att hålla dig i bakgrunden? av Karin­J Efterlys­ning - media 1,1k 0 Jag letar efter en kvinna som inte är så förtjust i att stå i centrum utan trivs bäst utan... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Har ert barn valt en av er vuxna till "nattare"? av Karin­7­36 Efterlys­ning - media Ekrlsn
Äldre 19 May 13:03
754 1 Jag söker småbarnsfamiljer där barnet (ca 1-2 år gammalt, yngre eller äldre kan förstås oc... Efterlys­ning - media Ekrls­n Äldre 19 May 13:03
1
754
Spela memory och hjälp två studenter! av Krist­i­naKat­t­is Efterlys­ning - media Ajas
Äldre 16 May 15:09
836 3 Hej alla! Vi heter Kristina och Kattis och är studenter vid data- och systemvetenskapli... Efterlys­ning - media Ajas Äldre 16 May 15:09
3
836
Att synas i mörker med barnvagn av Desig­n­Stude­n­ten Efterlys­ning - media glad mamma
Äldre 16 May 14:47
1,0k 1 Hejsan! Jag håller just nu på att skriva mitt examensarbete inom produktdesign. Mitt ar... Efterlys­ning - media Glad mamma Äldre 16 May 14:47
1
1,0k
Problem med svärmor? Eller en bra relation till svärmor? av Sejda­7­9 Efterlys­ning - media Sötnöten
Äldre 15 May 23:26
1,2k 5 Jag är frilansjournalist och ska skriva en artikel om svärmödrar för en stor svensk tidnin... Efterlys­ning - media Sötnö­t­en Äldre 15 May 23:26
5
1,2k
Ikke-verbal kommunikation av Maste­r­oppga­v­e Efterlys­ning - media 913 0 Hej! Trenger hjelp med mastroppgaven min. Setter stor pris på om dere kan gjøre denne k... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
913
Undersökning för uppsats vid Mittuniversitet av Myndz Efterlys­ning - media Parasit
Äldre 10 May 11:17
709 1 Hej! Vi är två studenter från Mittuniversitetet som just nu arbetar på vår B-Uppsats.... Efterlys­ning - media Paras­i­t Äldre 10 May 11:17
1
709
Toys and children safety in europe av Glen Ragas­a Efterlys­ning - media Baby
Äldre 10 May 03:32
745 1 By this introduction letter I would like to introduce myself. My name is Glen Ragasa, an I... Efterlys­ning - media Baby Äldre 10 May 03:32
1
745
Undersökning Facebookanvändande av FBA Efterlys­ning - media 3llie
Äldre 9 May 18:16
1,7k 15 Hej Vi är två studenter som just nu gör en undersökning om personliga attityder till Fa... Efterlys­ning - media 3llie Äldre 9 May 18:16
15
1,7k
Finländare/finlandssvenskar titta hit! av sanaw­a Efterlys­ning - media sanawa
Äldre 8 May 18:36
631 1 Hej! Jag håller på med ett skolarbete och skulle vilja veta vad ni tycker om det svensk... Efterlys­ning - media sanaw­a Äldre 8 May 18:36
1
631
Student söker vårdnadshavare till barn med npf (enkät) av Susan­n­e Sparv Efterlys­ning - media 813 0 Hej! Jag studerar webbutveckling på Mittuniversitetet, och läser för närvarande en kurs... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
813
Var åldern ett problem för medgivandet? Intervjuperson/er sökes! av Journ­a­liste­r Efterlys­ning - media 877 0 Var du över 40 år när du ville adoptera? Påverkade åldern din möjlighet att få medgivande?... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
877
Produktionsbolag söker dig som är nybliven förälder eller snart ska bli! av Emma Jarow­s­kij Efterlys­ning - media 891 0 Vi på produktionsbolaget Jarowskij gör program så som Solsidan och Fångarna på fortet med... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
891
Mycket hjälp behövs här! av Kaosb­a­rnet1­7­7 Efterlys­ning - media Tirem
Äldre 5 May 15:11
672 1 Jag är ung och jag vill ha mycket i mitt liv som jag inte får eller kan. 1. Hur ska jag få... Efterlys­ning - media Tirem Äldre 5 May 15:11
1
672
Sex som marknadsföring - enkätundersökning av Vikto­r­01 Efterlys­ning - media LunaLunatic
Äldre 5 May 14:37
779 5 Hej jag behöver er hjälp! Jag håller på med en enkätundersökning om konsumentattityder... Efterlys­ning - media LunaL­u­natic Äldre 5 May 14:37
5
779
Känner du till WyWallet? Hjälp oss med vår undersökning för vår kandidatuppsats! av Micke­W­th Efterlys­ning - media MickeWth
Äldre 3 May 11:05
701 2 Hej! Vi är två studenter från Lunds Universitet som håller på med vår kandidatuppsats... Efterlys­ning - media Micke­W­th Äldre 3 May 11:05
2
701