Du måste logga in för att svara i en tråd.

Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Hur använder studenter rabatter? av Doffn­e­r Efterlys­ning - media 1,2k 0 Hejsan! Jag är nyfiken på hur bra studenter egentligen är på att använda rabatter, spec... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Någon här inne som varit inlagd på Psyket? av Notpe­r­fect Efterlys­ning - media karet
Äldre 23 May 23:30
2,5k 5 Hej! Jag läser just nu psykiatri och ska göra ett arbete om hur patienter blir bemötta.... Efterlys­ning - media karet Äldre 23 May 23:30
5
2,5k
Intervjuer till uppsats om föräldraskap av Eveli­n­H Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej! Jag läser sociologi vid Linnéuniversitetet och skriver just nu en B-uppsats koppla... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
SOLSIDAN säsong 4 söker bebis till en av rollerna! av Solca­s­ting Efterlys­ning - media Solcasting
Äldre 21 May 21:58
2,7k 4 SOLSIDAN säsong 4 söker bebis till en av rollerna! Therece heter jag och arbetar som SA... Efterlys­ning - media Solca­s­ting Äldre 21 May 21:58
4
2,7k
Gillar du att hålla dig i bakgrunden? av Karin­J Efterlys­ning - media 1,1k 0 Jag letar efter en kvinna som inte är så förtjust i att stå i centrum utan trivs bäst utan... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Har ert barn valt en av er vuxna till "nattare"? av Karin­7­36 Efterlys­ning - media Ekrlsn
Äldre 19 May 13:03
754 1 Jag söker småbarnsfamiljer där barnet (ca 1-2 år gammalt, yngre eller äldre kan förstås oc... Efterlys­ning - media Ekrls­n Äldre 19 May 13:03
1
754
Spela memory och hjälp två studenter! av Krist­i­naKat­t­is Efterlys­ning - media Ajas
Äldre 16 May 15:09