Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Tvprogram söker DIG som behöver hjälp och inspiration i köket! av Maria­B­anana Efterlys­ning - media 899 0 Behöver du hjälp med att få ihop livspusslet i köket? Behöver du hjälp med att få ihop liv... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
899
Undersökning, attityder kring ordet hen av Asp01 Efterlys­ning - media Klick
Äldre 19 Mar 15:41
624 1 Hej Vi är två psykologi studenter på Kristianstad Högskola som just nu håller på med... Efterlys­ning - media Klick Äldre 19 Mar 15:41
1
624
Gnisslar du tänder? av Jessi­k­a 925 Efterlys­ning - media 847 0 Jag ska skriva en kortare artikel för Året Runt om att gnissla tänder. Jag skulle behöva k... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
847
Söker dig som är gravid eller har varit gravid till intervju i VeckoRevyn! av jokna Efterlys­ning - media 1,2k 0 Hej! Jag är på jakt efter dig som har varit gravid en längre tid utan att veta om eller... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Enkätundersökning om tidiga missfall, examensarbete. av Anony­m (/L) Efterlys­ning - media 1,8k 0 Jag är en tjej som studerar till vårdadministratör, sista terminen och håller just nu på m... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,8k
Har du varit på utredningshem? Fått ditt barn omhändertaget? av Innue­n­do Efterlys­ning - media 1,3k 0 Som frågan lyder, jag undrar hur många här som varit på utredningshem. Jag är i första han... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Smeknamn? av Jessi­k­a 925 Efterlys­ning - media 1,2k 0 Jag söker par som bor på Västkusten och som vill berätta om sina smeknamn på varandra för... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Vad gör ni ihop? av Jessi­k­a 925 Efterlys­ning - media kossan
Äldre 12 Mar 14:34
869 1 EFTERLYSNING! Jag ska skriva en artikel för stort hälsomagasin om par som gör saker ihop o... Efterlys­ning - media kossa­n Äldre 12 Mar 14:34
1
869
Frågeformulär om köpbeteende och glass av Karin­0­1 Efterlys­ning - media Karin01
Äldre 12 Mar 13:59
900 7 Syftet med detta frågeformulär är att få insikt i svenskars köpbeteende när det gäller ink... Efterlys­ning - media Karin­0­1 Äldre 12 Mar 13:59
7
900
Barn/ ungdomar med funktionshinder och idrott av milto­n­r Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej! Jag vet inte riktigt om jag skapar den här tråden i rätt del av sidan men jag förs... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Informanter till studie om frivillig barnfrihet sökes av annik­a­söder­t­örn Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej. Vi är två studenter vid socionomprogrammet på Södertörns Högskola som söker inform... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Skuldsatt barn eller ungdom? av Maja-­S­tina Efterlys­ning - media 1,0k 0 Hej! Jag är journalist och skriver om skuldsatta barn och ungdomar. Jag skulle vilja ko... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
Har du valt att avstå från sex? av jokna Efterlys­ning - media Mickan
Äldre 4 Mar 07:47
1,3k 1 Hej! Jag är på jakt efter en kvinna 17-26 år som har valt att avstå från sex och som vi... Efterlys­ning - media Micka­n Äldre 4 Mar 07:47
1
1,3k
Ensam mamma söker kommer till skåne! av Masti­f­f Efterlys­ning - media 1,3k 0 Fredagen den 8/3- lördagen den 9/3, kommer vi att vara på plats i Malmö för att träffa pot... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
B-reel commercials söker personer till reklamfilm i Stockholm av ett nytt skede Efterlys­ning - media 1,1k 0 Har du en vän, fru, son, arbetskollega eller annan närstående som är på väg in i ett nytt... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Är du äggdonator? av Maja-­S­tina Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej! Donerar du ägg? Jag skulle vilja intervjua äggdonatorer till en artikel. Hör g... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Skära sej av Nikki­s­life Efterlys­ning - media Fantasilös
Äldre 26 Feb 11:19
1,2k 3 Hej! Jag heter Nikki och är 17 år. Jag har mått väldigt dåligt det senaste och det har hän... Efterlys­ning - media Fanta­s­ilös Äldre 26 Feb 11:19
3
1,2k
Söker person till radiodokumentär - brådskande! av Karol­i­na91 Efterlys­ning - media minaz
Äldre 25 Feb 19:52
1,5k 4 Vi är två journaliststuderande på Södertörns högskola som håller på med en radiodokumentär... Efterlys­ning - media minaz Äldre 25 Feb 19:52
4
1,5k
Mittemellan-Målsman eller Praktiskt Päron - vilken föräldrastil har du? av LillW­i­lden Efterlys­ning - media LillWilden
Äldre 25 Feb 16:01
1,2k 6 Hej! Jag heter Moa Wirde och jag frilansar för Canvas8, en trendbyrå i London. Vi har fåt... Efterlys­ning - media LillW­i­lden Äldre 25 Feb 16:01
6
1,2k
Söker tre förstagångföräldrar för reportage! av Ulrik­a­P Efterlys­ning - media 988 0 Hej! Jag är journalist och söker tre relativt nyblivna (bebis max 2 mån) förstagångsföräl... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
988