Träningsutmaningen

16094 visningar
636 svar

Träningsutmaning vecka för vecka fram till midsommar. Häng med du också - starkare, snyggare och gladare.

Varje vecka på torsdagar fram till midsommar kommer en ny utmaning från Elmina Saksi, Familjelivs träningsexpert att läggas upp.

Det kan vara allt från en speciell övning som är viktig för en bra hållning till att gå eller springa en viss sträcka. Övningarna bygger på att man ska göra ett visst antal repetitioner eller sträcka på en vecka. Där du delar upp övningen utifrån egen förmåga.

Till exempel kanske veckans utmaning är att göra plankan i 14 minuter. Då kan du välja att göra plankan i tio minuter en gång och veckans utmaning är klar. Eller så gör du plankan 2 minuter om dagen. Tävlingen är kopplad till en öppen medlemsgrupp där man kan stötta och peppa varandra. Klarar du utmaningen och är aktiv i tråden, genom att peppa och stötta andra kan du vissa veckor vinna fina priser.

Häng med från början eller delta de veckor som passar dig!

Läs mer om hur du får Platt mage - NU

Läs om träningsutmaningen vecka 1

Läs om träningsutmaningen vecka 2

Läs om träningsutmaningen vecka 3


Läs om träningsutmaningen vecka 4

Läs om träningsutmaningen vecka 5


Läs om träningsutmaningen vecka 6

Läs om träningsutmaningen vecka 7

Aktivitet i gruppen
Ny medlem
Skapad av: Webbr­edakt­ör Annel­ie Äldre 25 Apr 10:33 Senaste: Redak­tör Äldre 23 Apr 12:00
Hej alla som deltog i träningsutmaningen förra året! Nu kör vi igen - häng på! Här hittar ni årets första utmaning - var med och kom i form till sommaren! Första veckan har ni chans att vinna "Mage rumpa lår.
Skapad av: Webbr­edakt­ör Annel­ie Äldre 13 Jun 13:34 Senaste: Redak­tör Äldre 23 Apr 11:59
Hej alla som deltog i träningsutmaningen förra året! Nu kör vi igen - häng på! Här hittar ni årets första utmaning - var med och kom i form till sommaren! Första veckan har ni chans att vinna "Mage rumpa lår.
Ny medlem
Skapad av: Redak­tör Äldre 1 Apr 15:07 Senaste: Redak­tör Äldre 2 Apr 12:44
Kul att ni är intresserade! Träningsutmaningen 2014 kommer att dra igång efter påsk och då kommer ni inte att kunna missa det här på sajten :-) Det är vår träningsexpert och personliga tränare.
Ny medlem
Ny medlem
Skapad av: Webbr­edakt­ör Annel­ie Äldre 5 Jun 11:23 Senaste: Lokes­Mammi Äldre 17 Jun 13:24
Oj, wow! Det var värst! =)  Tack!
Skapad av: Webbr­edakt­ör Annel­ie Äldre 30 May 10:14 Senaste: Kooka­burra Äldre 11 Jun 10:56
Grattis A L T A!!! Har fått min bok nu och den verkar riktigt bra. Recepten ser riktigt goda ut måste jag säga :-) Har inte dragit igång enligt bokens plan, men tänker mig anpassa det så det stämmer in mer på.
Ny medlem
Skapad av: Webbr­edakt­ör Annel­ie Äldre 23 May 10:30 Senaste: Kooka­burra Äldre 2 Jun 16:11
Tackar och bockar :-) Och übersnygg kropp har vi ju förstås allihopa redan - lite fluff och annat mysigt inräknat! ;-)
Skapad av: Webbr­edakt­ör Annel­ie Äldre 16 May 09:35 Senaste: Kooka­burra Äldre 23 May 21:58
Va grymma ni är som är i mål! Jag ligger efter och har slutdag på söndag för mina dips. Ska verkligen se till att komma i mål jag också! Det är verkligen peppande att höra om andras målgångar.
Ny medlem
Ny medlem
Skapad av: Webbr­edakt­ör Annel­ie Äldre 2 May 11:02 Senaste: NovaS­thlm Äldre 14 May 20:21
Grattis! Bra jobbat!!
Ny medlem
Ny medlem
Ny medlem