MOTHERS ART - MAMMABOOSTEN

19130 visningar
36 svar

Mothers Art

Har du drömt om hur det skulle vara att vara konstnär? Nu har du chansen att testa! Här på Mothers Art kan du ställa ut tavlor, göra ett klipp från en än så länge okänd konstnär eller helt enkelt bli inspirerad av andra modiga tjejer som vågar ställa ut sina alster! Vi på Mammaboosten vet att det finns massa dolda talanger ute i Sverige - nu vill vi ge er chansen att visa upp era alster! Kika in på vårt digitala galleri och lägg upp en bild på något som du har målat.

Behöver du pepp? Då kan du ställa frågor direkt till konstnären Annelie Asp som gärna ger dig tips och råd, läs mer om Annelie här.

Välkommen till Mothers Art

Så här gör du för att ställa ut en tavla:

1. Bli medlem i Familjeliv snabbt och enkelt här.
2. När du är medlem går du in och blir medlem i medlemsgruppen Mothers Art.
3. Lägg upp en bild tillsammans med en kort beskrivning av din tavla. 
4. Skriv att tavlan är till salu och uppge lägsta pris. Samt skriv om du vill att pengarna går till välgörande ändamål.
5. Besökare i galleriet som vill lägga bud på din tavla kommer maila till dig. Det är ditt ansvar att uppdatera din tavla med det senaste budet. Besökare kan lägga bud till och med 15 november. 

Så här gör du för att buda på en tavla:

1. Gå in i Mothers Art galleriet.
2. Varje konstverk har en beskrivning när du klickar på den.
3. När du hittat din favorit, kan du gilla den på Facebook och boosta konstnären
4. Lägg ett bud på tavlan genom att maila till konstnären. 
5. Konstnären bedömer om ditt bud är seriöst, och publicerar aktuellt högsta bud på tavlan.
6. Du kan buda på tavlor till 15 november. Högst budet vinner :)  Efter 15 november kan konstnären själv ta ställning till bud som skickas

       

Aktivitet i gruppen
Ny medlem
Skapad av: Mamma­boost­en Äldre 19 Aug 14:29 Senaste: Närva­ro i 08 Äldre 20 Feb 11:52
Kattpa­ppa08
Tack för alla fina tips.
Ny medlem
Ny medlem
Ny medlem
Skapad av: Forum­värd Äldre 22 Aug 14:00 Senaste: synth­pop Äldre 6 Dec 19:20
synthp­op
Någon som ritar/målar med promarkers? :)
Ny medlem
Skapad av: Mamma­boost­en Äldre 27 Aug 15:16 Senaste: Jenny 074 Äldre 17 Oct 13:57
Jag målar för att jag älskar att skapa, jag finner det som ett sätt att "prata" av sig fast i färg och form. Ett sätt att uttrycka känslor därav har jag lite motiv som ibland är svårt att finna någon logik i .
Ny medlem
Ny medlem
Skapad av: Mamma­boost­en Äldre 19 Aug 14:32 Senaste: Monst­ermak­er Äldre 5 Oct 14:34
Monste­rmaker
Jag antar att den gruppen endast är för mammor/kvinnor så jag undrar om någon vet om det finns någon liknande svensk sida för amatörer/proffs?
Ny medlem
Skapad av: Mamma­boost­en Äldre 11 Sep 12:52 Senaste: Obesvarade
0