Inlägg från: dramaqueen |Visa alla inlägg
  • dramaqueen

Scrapträsket 2

Hej,

jag har handlat på LM (lifetimemoments) många gånger. De är alltid jättesnabba och bra!! Jag har betalt med VISA när jag handlat där.

De har ju EN MILJAAAAAAARD saker där, jag blir helt stissig när jag går in där Skrattande
    Prinsessan nu 2 månader - ny månadsbild
  • dramaqueen
    Blommig, fanns det några som bara är helt runda?! Jag har en jättestor rund och skulle vilja ha lite mer olika, men de jag hittar har oftast nåt mönster i. De blir ju så dyra att skicka efter stansar ...
  • dramaqueen

Kunde man köpa dem styckevis eller var det bara en sån låda med många?!

• dramaqueen

Aha, ja en sån låda köpte jag för länge sedan, har nog sålt de flesta nu, jag är dålig på att använda stansar

Hur många av er här har småttingar födda i år?! Jag tycker det är så svårt att få tid att pyssla nu. Jag försöker lite då och då men det blir inte mkt inte ... Man har fått utveckla en "mammastil" som inte riktigt är som min tidigare ... Vet inte om det är till det bättre eller sämre *skratt*

• dramaqueen
    Skumpis skrev 2006-07-13 21:25:17 följande:
    drama - Min småtting är snart ett år. Jag scrappade inte innan han föddes så jag hade ingen stil innan dess. Har fortfarande ingen stil Och ingen tid heller
    HaHa ... Men hur gör du då *fniss*
    2xA skrev 2006-07-13 21:25:50 följande:
    Vad använder man s.k. coasters till? Är det inte glasunderlägg??? Kolla på: shop.lifetimemoments.com/merchant.mvcHoppas länken funkar...
    Det verkar ju vara såna "Die-Cut Mini Coasters. Each Coaster measures 1.9"x1.9". Made from genuine coaster board. Made in USA." Jag gissar på små träbitar som man kan ha på sina sidor, som är som såna underlägg Fast jag gissar bara
  • dramaqueen
    Fnyz skrev 2006-07-13 21:28:12 följande:
    dramaqueen: jag har en mars -06 å började scrappa nu i April för det är ju nu när jag är mammaledig som jag har tid å scrapap matilda somnar klockan 20:30 å då sätter jag mig å scrapapr fram till 00:00 å sen sover jag å matilda till 08:30 då går vi upp å är båda utvilade så de funkar fin fint, fast tid med sambon blir de inte nå av de kommeri september de.

Fniss, ja ja, jag får vänta tills hon somnar tidigare på kvällen alltså Här sover vi inte förrän mellan 23 och 06 så då är jag TRÖTT ... Just nu sker scrappandet i 20-30 min intervaller då och då och resultatet blir där efter

Jag har tex inte lyckats bli klar med min sida där jag fick använda min efterlängtade hörnstans ... Vet inte vad jag ska skriva

Jag köpte min på scrapandgiftcorner, där är det alltid gratis frakt över 100:-. SUPERBRA!

Jag la en beställning på Dreamcottage idag, det var evigheter sedan sen sist, har haft sådär blandade erf. av dem så nu hoppas jag att det blir jättebra denna gång!

• dramaqueen
    StockholmsPärlan skrev 2006-07-13 21:41:57 följande:
    Hej hej! Håller på med mina semesterbilder nu och undrar om ni har några tips att ge eller om det är någon som har semesterbilder i sitt bildgalleri som jag får kika på? Vore snällt :)
    Jag har påbörjat ett album om semester i grekland ... ska se om jag hittar bilderna på de LOs jag gjort så ska jag lägga dem i galleriet.
  • dramaqueen
    StockholmsPärlan skrev 2006-07-13 22:08:57 följande:
    Dramaqueen: Tack det vore jätte snällt, är verkligen behov av lite insperation, tips och idéer.
    Jag hade dem inte på denna dator, de ligger på den andra. Jag ska fixa med det imorgon. Maken har den datorn just nu. Men det kommer!! Jag har ett par olika på ett tema. Tog en av Robert Brobergs (fråga mig inte varför ... hittade den väl någonstans) låtar som handlar om sand och sen har sidorna tema efter det liksom
  • dramaqueen
    Mystjejen ... Jag brukar köpa hem lite av varje och sen så får det bli som det blir ... Jag är värdo på att planera innan
  • dramaqueen
    malin ulrika skrev 2006-07-13 22:49:00 följande:
    Jag KAN inte planera, jag får ingen inspiration om jag inte har högvis med saker!
    HAHA, instämmer, helst ska man riva fram precis ALLT man har *gapskratt*
Svar på tråden Scrapträsket 2