Scrapträsket 2
Hej,jag har handlat på LM (lifetimemoments) många gånger. De är alltid jättesnabba och bra!! Jag har betalt med VISA när jag handlat där.
De har ju EN MILJAAAAAAARD saker där, jag blir helt stissig när jag går in där

Kunde man köpa dem styckevis eller var det bara en sån låda med många?!
Aha, ja en sån låda köpte jag för länge sedan, har nog sålt de flesta nu, jag är dålig på att använda stansar
Hur många av er här har småttingar födda i år?! Jag tycker det är så svårt att få tid att pyssla nu. Jag försöker lite då och då men det blir inte mkt inte ... Man har fått utveckla en "mammastil" som inte riktigt är som min tidigare ... Vet inte om det är till det bättre eller sämre *skratt*
Fniss, ja ja, jag får vänta tills hon somnar tidigare på kvällen alltså Här sover vi inte förrän mellan 23 och 06 så då är jag TRÖTT ... Just nu sker scrappandet i 20-30 min intervaller då och då och resultatet blir där efter
Jag har tex inte lyckats bli klar med min sida där jag fick använda min efterlängtade hörnstans ... Vet inte vad jag ska skriva
Jag köpte min på scrapandgiftcorner, där är det alltid gratis frakt över 100:-. SUPERBRA!
Jag la en beställning på Dreamcottage idag, det var evigheter sedan sen sist, har haft sådär blandade erf. av dem så nu hoppas jag att det blir jättebra denna gång!