Inlägg från: dramaqueen |Visa alla inlägg
  • dramaqueen

Scrapträsket 2

Johannapanna skrev 2006-07-29 13:58:19 följande:
    Hej hopp! Nån som vet vad man använder jump rings till?
    Jag tror det är såna man kan fästa olika dekorationer med eller ha som ringar om man gör en egen minibok etc. Jag ska ha såna istf för de tillfälliga gemen till min Pekbok (finns i galleriet). De finns iaf i olika strl OM det nu är såna jag tror det är
    ~~tröttmössa~~
  • dramaqueen
    Johannapanna skrev 2006-07-29 21:15:44 följande:
    Mystjejen: Ooookej, men vad fäster man ringen med då? *korkad*

De går liksom att öppna och sen sluta. Men hur man fäster ringen om man vill ha den på papper vet jag inte. Man kan ju hänga den i ett band kanske

Jag håller på scrappar en tidslinje om förlossningen och har redan börjat om TRE gånger. Det blir inte bra. SKITSVÅRT är det! Någon som har någon tidslinje att visa upp? Jag gjorde en till grav. albumet men den var helt utan bilder. Här vill jag ha lite bilder med!

~~tröttmössa~~
  • dramaqueen
    Mystjejen skrev 2006-07-30 00:27:38 följande:
    Kom på en jättebra lösning förut:Det blir ju jämt sjukt mycket fotofix lappar när man sätter in kort och annat, de där som man drar loss på klistersidan... De brukar hamna ÖVERALLT... Går jämt och plockar dem.Men idag lade jag dem i ett litet glas när jag höll på och sedan var det ju bara och tömma glaset...Inte en endaste liten lapp så långt ögat når....Godnatt...
    Smaaaaart
    ~~tröttmössa~~
  • dramaqueen

Idag har jag fått 265 bilder från korthuset *garv* Tur att det finns så mkt tid att scrappa (INTE )

Trött som f-n är jag idag också så det lär ju inte bli nåt gjort heller Men nu kan jag inte klaga på att jag inte har några foton iaf ...

~~tröttmössa~~
  • dramaqueen
    Cia o krabaten skrev 2006-08-01 21:54:22 följande:
    BV jag har ju alltid vågat vägra plus, MEN NU HAR JAG SKAFFAT PLUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Fast inte som ni tror utan på teststickan Engla blir storasyster i mars!!!!!
    oh va roligt Grattis!
    ~~tröttmössa~~
  • dramaqueen
    Blue Vapor skrev 2006-08-01 21:48:05 följande:
    Cia - hihi, nä, det var alldeles för länge sedan vi sågs OCH för länge sedan jag shoppade lajv. Ehm, hela 6 dagar sedan jag shoppade lajv..... eller näe..... 3 var det visst. *host*
    shoppade inte du lajv idag
    ~~tröttmössa~~
  • dramaqueen
    Blue Vapor skrev 2006-08-01 21:15:22 följande:
    Har träffat Dramaqueen idag och låtit bebbarna nosa på varandra för första gången! Najs! SJÄLVKLART en tur ut på söder till Skapa för lite shopping! Jag fick ett set Making Memories rosa Heidi-rubons och ett litet gäng 12x12-papper! Mest crisscrossar!En mycket trevlig dag!

Det var så roooooooligt att ses

*bebis som våldsskriker där inne måste ruuuusa*

~~tröttmössa~~
  • dramaqueen

Jag har inte ens hunnit titta i godispåsen från Skapa Hade velat vara hemma och pysslat ikväll men vi var bortbjudna och nu är min bebis arg och vill inte sova ...

Jag ska iaf göra en badsida imorgon med skitcoolt papper jag köpte idag, med cirklar som blir perfekta bubblor

~~tröttmössa~~
  • dramaqueen
    Blue Vapor skrev 2006-08-01 21:52:21 följande:
    Jag kan inte heller scrappaaaaaaaaaaaaaaaaa, för jag måste rensa stackars vinbär som bott på balkongen i fyra dagar nu Måste fråga er tjejer - är det värt att skaffa PLUS??
    Klart du ska ha plus bruden, så du får plats med allt du skapar och sen kan du se till att blocka såna du inte vill ha inne hos dig *visslar* *garv* Inte för att jag har gjort det men ifall man vill så kan man ju
    ~~tröttmössa~~
  • dramaqueen
    dramaqueen skrev 2006-08-01 22:59:01 följande:
    Blue Vapor skrev 2006-08-01 21:48:05 följande:
    Cia - hihi, nä, det var alldeles för länge sedan vi sågs OCH för länge sedan jag shoppade lajv. Ehm, hela 6 dagar sedan jag shoppade lajv..... eller näe..... 3 var det visst. *host*

shoppade inte du lajv idag
    ~~tröttmössa~~
    Se min sidfot ... TRÖTTMÖSSA *garv* Jag läser meddelandena här i FEL ordning *garv* Måste lära mig att läsa "från rätt håll "
    ~~tröttmössa~~
Svar på tråden Scrapträsket 2