Inlägg från: dramaqueen |Visa alla inlägg
  • dramaqueen

Scrapträsket 2

Nienna Calaelen skrev 2006-08-02 22:49:50 följande:
    Nu har jag gjort en tips- & idébok, resultatet kan beskådas här:www.familjeliv.se/krypin/nienna_calaelen/gall...Innan var det ful, slimegrön plast. Mycket snyggare nu! ~Mamma till världens finaste Ella och världens goaste Neo~
    Vilken fin!!
    ~~tröttmössa~~
  • dramaqueen
    Carolina1979 skrev 2006-08-03 08:05:45 följande:
    Hur funkar det med foamstamps?
    Det är som stora stämplar av typ ... ehm ... foam *garv* som du kan använda tex akrylfärg och stämpla med.

Apropå Rubb-ons så har jag hittat mina absoluta favoriter. ÄLSKAR DEM! De är heltäckande och så himla coola.  Kolla om det fungerar med denna länk: http://www.meandmybigideas.com/view.tpl?inc=style_1.inc&--eqskudatarq=1390
    ~~tröttmössa~~
  • dramaqueen

Jag skulle vilja prenumerera på ett månadspaket med scrapsaker (inga stämplar) men varifrån är det bäst att ha?! Någon som har några tips?

~~tröttmössa~~
  • dramaqueen
    MAMMSY skrev 2006-08-03 16:37:07 följande:
    mb.lifetimemoments.com/viewtopic.php Kommer en länk till alla nya papper från alla återförsäljare Håll till godo
    Hjälp det finns så mkt fint *garv* Hur ska det gå med den ynka mammapenning jag har Cool
    tre månader sedan vi blev igångsatta = o tiden går så fort!
  • dramaqueen

Jag var ju på Skapa med Blue V här om dagen och där gick hela denna månads scrapkassa så jag får hålla mig till nästa månad iaf ... Om jag inte kan hitta nåt jag kan sälja på tradera förstås ... Cool

tre månader sedan vi blev igångsatta = o tiden går så fort!
  • dramaqueen

Jag har fotat till scraputmaningen idag ... det är väl det närmaste pyssel jag kommit Min tös har fått sin första vaccination idag och det har INTE varit skoj ... Finns en bild på henne MED plåster (för första plåstret måste ju scrappas) i mitt galleri

Prinsessan tre månader -- ny månadsbild i galleriet!
  • dramaqueen

Nuuuuuu ska jag börja med utmaningen!! Va skoj det ska bliiiiii!

• dramaqueen
    Lingonflickan skrev 2006-08-05 19:50:41 följande:
    Så är jag här igen. Har naturligtvis redan börjat scrappa åt lilla J. Upptäcker självfallet att jag behöver massor av nya saker... Har inte tillräckligt babyrosa cs t ex. Behöver fina mönstrade, små genomskinliga kuvert, söta band, sidenband...
    Jag har små rosa genomskinliga kuvert som du kan få ett par av mig om du vill De är typ 5*5 cm
  • dramaqueen
    SkrattandeSkrattande Ni är för härliga brudar Skrattande men jag förstår er PRECIS Cool
  • dramaqueen
    Cino skrev 2006-08-07 08:22:36 följande:
    Hej tjejer! Har just fallit i scrapträsket, men är totalt förvirrad Det finns så mycket ju!!Kan någon hjälpa mig med tips då jag helt fått stillestånd. Jag har ett litet album (17*18 cm) med svarta blad i som jag tänkte använda som första objekt, men ser att man använder sig av större blad och plastfickor mest! Ska jag bara välja olika möstrade (eller enfärgade) ark till detta album eller vad?? Tips mottages tacksamt! Kanske någon har gjort i ett liknande album och har bilder så man får lite inspriation?
    Min grav. scrapbook är 17*20 cm. Finns ett par bilder i mitt galleri om du vill kika!
Svar på tråden Scrapträsket 2