Inlägg från: dramaqueen |Visa alla inlägg
  • dramaqueen

Scrapträsket 2

Meli skrev 2006-07-28 08:48:46 följande:
    Någon som har scrappat ett album, alltså utsidan. HUr har ni gjort då, liksom klätt pärmen med scrappappret, eller? Och hur skyddar man utsidan? Kan man plasta in den med sån där självhäftande plats man hae i skolan, eller hur har ni gjort?
    Jag har "bara" satt ett foto, en stor metallgrunka och band på album men då satte jag det direkt på med STARKT lim för det fungerade inte med det jag brukade ha.
    ~~tröttmössa~~
  • dramaqueen
    Fnyz skrev 2006-07-28 10:42:24 följande:
    Eller: jag har en 4 månaders å ni kan ju kika i mitt galleri! jag började scrapap när hon ar ca 1 månad.... när hon somnar för natten (20:30) så sätter jag mig å scrappar å ibland sitter jag fram till tolv - ett nån gång.. har t.o.m  6 LO:s som jag inte hunnit lagt upp i galleriet ännu...på dagarna scrappar jag åxå ibland när honl igger å leker så snällt elelr sover en lur. det som underlättar när man har små å vill hinna scrapap är att man kan ha sakerna framplockade hela tiden så man kan sätta sig i en kvart elelr så bara man är sugen.
    OT ... Hur får du henne att somna 20:30 och sova hela natten?! *desperat *
    ~~tröttmössa~~
  • dramaqueen

Nu är jag näääästan klar med utmaningsLOn, det blev sådär Det är svårt att scrappa i ett annat format. Jag scrappar ju A4 och då är det svårt att härma en 12*12. Men jag har testat nu iaf

~~tröttmössa~~
  • dramaqueen
    skrutthumlan2 skrev 2006-07-28 16:13:08 följande:
    Ville bara säga att om man beställer från USA kan man råka ut för dyra tull o momsavgifter här i Sverige. Har själv råkat ut för detta när jag beställt kläder, inte alls kul!
    Det brukar dock inte bli dyrare än att beställa här i Sverige om man ska ha mkt. Det är så pass mkt dyrare med vissa saker här.
    ~~tröttmössa~~
  • dramaqueen
    michiara skrev 2006-07-28 21:27:15 följande:
    Hejsan, kommer oxå in hit och joinar skaran. Har ni några förslag med sidor på nätet med skisser så man kan få ny inspiration? ~~ *en man som inte kan le ska ej äga en affär* ~~
    www.twopeasinabucket.com är ett mkt stort galleri med massor av LOs (färdiga dock)
    ~~tröttmössa~~
  • dramaqueen
    malin ulrika skrev 2006-07-28 22:56:37 följande:
    Fnyz,här är klockan snart 5 på eftermiddan...Mystjejen, om papper: det vanligaste som jag sett är 12 x 12, det finns en hel del 8 x 8 också (har sett på www.paperwishes.com t.ex.) men 6 x 6 tror jag är ovanligt, då får man klippa sönder...
    www.impressrubberstamps.com har de papperspackar med papper som är 6*6 de är jättefina!!
    ~~tröttmössa~~
  • dramaqueen

även papersalon har 6*6 packar. De är också superfina!!

~~tröttmössa~~
  • dramaqueen
    Blue Vapor skrev 2006-07-29 10:18:51 följande:
    Helloj allihopa (många nya ser jag - KUL! Hej min Dramaqueen, har du äntligen hittat hit???)
    Hej min snutta Ja det blev lite "du pratar för mkt om bebispikar" på "vårt andra ställe" så jag fick ju hitta någonstans där jag kunde få prata om mina bebisLOs hur mkt jag ville  Här är det mkt trevligt ju Har ju smygit här ett tag tidigare
    ~~tröttmössa~~
  • dramaqueen

Jag är INTE klar med mina tackförpresentenkort ... och jag har redan tröttnat på dem *fniss*

~~tröttmössa~~
Svar på tråden Scrapträsket 2