Inlägg från: Loppan79 |Visa alla inlägg
  • Loppan79

Scrapträsket 2

Lägger till mina favoriter!

• Loppan79

sagomamma - jo, det har du rätt i. Den butik som saknas fanns ju inte när förra tråden startades

• Loppan79

¨Vad heter den där amerikanska nätbutiken ni brukar beställa ifrån. Har för mig att de hade en mängd papper och jag känner för att titta runt lite och drömma

• Loppan79

Jo - superfin Lo. Är den också till den där tråden på scrappiz?

Mammsy - jättefint kort! Jag blir så avis på alla kort med hänglarstämplarna, men tycker själv att det är lite dyrt att köpa de stämplarna! *snål* Fast du sa att man kan köpa dem styck, vad kostar de då?

• Loppan79

Mammsy - ja, det var den sidan jag menade. Tack!

• Loppan79

Meli - jag har skickat meddelande i din inbox

• Loppan79

Ny lo i mitt galleri. Till min systers 30-års album i 20*20cm. Som vanligt får ni gärna risa och rosa

• Loppan79

Jättefina mammsy - jag vill också veta hur texten på den gröna lo:n är gjord. Verkligen kanonsnyggt

• Loppan79

Min dotter brukar lyckas chalka sig själv. Så fort hon får tag i en dyna så tar hon av locket och drar den i ansiktet Kanske ska ta kort nästa gång och scrappa det

• Loppan79

Jo-jag brukar beställa från expert.se där väljer man format efter man har laddat upp bilderna. Det brukar finnas de vanliga fotoformaten typ 10*15 och vanliga förstoringar.

Svar på tråden Scrapträsket 2