Scrapträsket 2
men jag håller med om att den sidan är jobbig. Jag är nästan aldrig inne där för jag orkar inte med den. Superdåligt forum tycker jag, eller så är det bara jag som inte har fattat hur det funkar
men jag håller med om att den sidan är jobbig. Jag är nästan aldrig inne där för jag orkar inte med den. Superdåligt forum tycker jag, eller så är det bara jag som inte har fattat hur det funkar
När ni häftar på era lo:s, använder ni nån speciell häftapparat eller går det med vilken som? Måste det vara en sån som man kan vika upp så att man kommer åt mitt på sidan eller hur gör ni?
Jag köpte en jätteliten häftapparat idag men kom på att jag inte kommer så långt in på sidan med den och den går inte att vika upp. Smarta jag!
Jag har aldrig laddat ner fonter förut. Vart sparar jag den för att den ska komma upp bland de andra fonterna i tex word? Är det den fonten som heter nått med Dymo ni använder när det ska se ut som ni har använt dymomaskin?
Anne81 - Menar du på papperskanter? Du liksom drar eller duttar med dynan mot papperskanten. Prova dig fram på lite spillbitar så märker du ganska snabbt hur man gör för att det ska bli snyggt.
Jag satt också och gjorde en fantasiorder på vixxans igår. Tycker jag har handlat mycket innan och ändå är det så mycket mer man vill ha! Kommer köplusten dämpas nån gång?
Nej men.... är det inte två effellare som leder scrappiz utmaningen den här veckan också? Ni är ruskigt duktiga tjejer!
Jag förstog det
Varför har inte jag nån att scrappa med
tr3z - nja, du är nog ganska ensam om det nu för tiden
Ny lo i mitt galleri! Är ganska nöjd, fotot blev väldigt dåligt så den är finare i verkligheten
Jag funderar på att ta bort hjärtarna på U:et, tycker att det kanske blev för mycket. Vad tycker ni? Kom gärna med ris och ros!
Fnyz - jag satt och kollade på min dotters tröja med stora blommor igår och tänkte att den skulle ha varit riktigt snygg som papper. Såg till och med hur en lo skulle se ut med de utklippta blommorna... Man är nog liiiiite skadad