Inlägg från: Loppan79 |Visa alla inlägg
  • Loppan79

Scrapträsket 2

Jahaja - jag tror att det blir vita kanter runt. Men jag är itne helt säker, jag ska hämta mina första kort jag gjort så på inmorn så då kan jag meddela hur det blev

• Loppan79

bästa: retroflower, primablommor, limpenna, fluid chalk

sämsta: mönstersaxar, utstansade saker, nått paket med dekorationer på tiimari som aldrig har blivit använt. Det finns säkert fler saker som jag köpte i början som aldrig har blivit använda....

• Loppan79

puffis - för att få nybörjarpaket eller startpaket kan du säkert vända dig till de i scrapträsket som har egna butiker. Meli och sagomamma hjälper dig säkert gärna

• Loppan79

liiinda - jag tycker den är kanonsnygg och rubriken blev jättebra.

• Loppan79

Jättefin Bitte. Jag gillade verkligen monogrammet med blommorna på!

• Loppan79

Har varit inne på scrappiz skissutmaning och tror bestämt att jag har sett den som ligger tvåa och trea här i scrapträsket. Har tittat runt lite men hittar inte vilka det är! Håller i alla fall tummarna för att ni får fler röster och vinner

• Loppan79

Jo - kan du inte göra en ram med blommor runt den lilla cirkeln också? Eller blir det för mycket?

• Loppan79

Ah, jag visste väl att jag kände igen dem härifrån Såg dock inte din, jag får kika in igen och titta

• Loppan79

"kika in igen och titta" - Vilken konstig svenska, men du fattar nog vad jag menar

• Loppan79

Skumpis - menar du här eller på scrappiz?

Svar på tråden Scrapträsket 2