-
-
scrapgodis - nja, jag tror inte jag fick några bra kort igår, men däremot idag när Hedda fick sin sandlåda
liiinda - jättefin lo!
-
Jacklin -
30x30 cm är det vanligaste formatet.
Bilderna man använder är olika stora. ofta utgår jag från ett normalt fotoformat men sedan beskär jag bilderna till den storlek jag vill ha eller som passar bilden.
Det är okej att använda bilder man skriver ut själv. Använd ett papper med bra kvalitet (alltså inte de billigaste) så håller bilden lika länge som ett kort från fotolab.
Niccipicci - Om man ska vara noga så ska pennan vara syrafri. Jag har dock ibland använt vanlig penna men det beror som sagt på hur noga man är med om det är syrafritt eller inte!
-
Jag måste också prova doodla nån gång. Vi får se om jag vågar på nästa lo
-
Tbulle - jag började med dotterns album i samma stil men man lessnar snabbt, dessutom så utvecklas man och kommer på nya saker som man inte visste som nybörjare. Jag tycker inte det blir för plottrigt med olika stilar och färger utan det blir tvärtom roligare att titta på
-
Jag försöker också säga att jag vill ha scrapsaker i present när jag fyller i august. Säger det så fort någon nämner min födelsedag
Dessvärre (kanske fel ord
) så flyttar vi in i vårt nya hus i samband med födelsedagen så risken är ju att jag får en massa saker till huset istället. Det är ju iof bra det också
-
Humla - ja, så kan man ju se det
-
GRATTIS Skumpis och Mammsy till vinsten i Scrappiz veckoutmaning
-
äsch skissutmaning kanske det heter...
-
annika - deras vinnarbidrag är på framsidan