Scrapträsket 2
Tänkte precis börja med scrappbooking av bröllopsbilderna. Men jag har ett problem med vilket album jag ska välja. Vill helst inte stoppa in bladen i plastfickor....Vad finns det för alternativ?
Tänkte precis börja med scrappbooking av bröllopsbilderna. Men jag har ett problem med vilket album jag ska välja. Vill helst inte stoppa in bladen i plastfickor....Vad finns det för alternativ?
Men vill man inte känna lite på pappret och allt fint som står ut?:)
hej igen! Jag ska som sagt precis börja med det här med scrapping, verkar jättekul!
Hittade ett fint album på www.meloon.se/ men givetvis står det ej mått på det albumet (wedding album) ngn som ser vad hon har för e-mail adress så man kan höra med henne? Hittar bara vanlig adress....
Sussieb!
Tack så jättemkt!
Nu är jag här igen och undrar:)
Måste man ha cardstock papper som grund, eller kan man ha ett sådant mönstrat papper?
Ni gör så himla fina LO alltihopa! Hoppas jag också kan göra sådär fina så småningom!
skumpis
Ok, tack då vet jag....ska köpa lite papper o ett album nu hade jag tänkt!
skumpis
Ja, de albumen är jättefina, kan man utöka med fler plastfickor i de albumen? Annars har jag hittat ett fint bröllopsalbum på ett ställe och ett jättecoolt album till bröllopsresan, men det albummet är bara 8x8 så det kanske blir för litet...
skumpis!
Embossing vet jag en del om:) Värmde själv mina grejer över spisplattan o använde ej värmepistol.
En fråga: hur fäster ni era charms? Har köpt några jättesöta, men kom på att jag inte vet hur de ska fästas....
En till fråga, tog några ursöta tapetprover idag, kan man använda dem till scrapping, eller är de ej syrafria tro?
Ni har gjort så himla fina LOs! *avundsjuk* Men jag samlar inspiration!
Hur lång tid har det tagit för er att få leverans från minneskatten? De fick pengar av mig igår....är så otålig:)
Fnyz hur har du gjort för att få till det runt dina foton? Det är ju som en liten ram i tex ljusblått...hoppas du förstår vad jag menar..
Vad använder ni för lim? Vill ha ngt som fäster bra o som inte ger huvudvärk...
Läste om sådanna där dots, men jag fattar inte riktigt vad det är. Är det dubbelhäftande små bitar? Fäster de bra om man ska fästa ett foto tex?